Viikonloppu meni taas liian nopeesti ohi. Perjantai meni saunoen ja syöden liikaa, lauantai tuskaille ja hieman huppelissa loppuillasta ja sunnuntai-aamuna oli hieman pahoinvointia... Pitäsi varmaan syödä enemmän jos ottaa vähän huikkaa...
Hiljanen päivä tiedossa töissä ja mieli halajais kovasti rannalle. Pääsen tänään vasta puol kuus, joten ei taida kovin aurinko ruskettaa enää sillon.
Noh, ainahan voi pyykätä
Tämä päivä ei käynnisty, ei sitten niin millään!
En tiedä, pitäisi jaksaa jotain, mutta ei jaksa kiinnostaa. Plääh. Olkoot, onneksi ei tarvitsekaan kamalasti jaksaa, töitä vaan sitten myöhemmin. Yyyyh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Loma vasta kuukauden päästä, joten eipähän tässä.
Hämmästyin kun katsoin tilini saldoa, miten täällä on näin paljon rahaa.
Selvisihän se sitten, että entinen landlordini oli maksanut takuuvuokrani takaisin.
Jemmaan, nyt ei hurvitella... Paitsi jos iiihan vähän vaan...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Miten voi kestaa nain kauan...
perjantaina tilasin fillarin joka piti olla jo lauantaina saatavilla, no eipa ole vielakaan mitaan kuulunut, soitin liikkeeseen ja kyselin (1,5 tuntia sitten) jolloin lupasivat soittaa takaisin mutta eipas kuulu ei...
Mulla on tylsää. Ja kun mulla on tylsää, mulle tulee mieleen et pitäskö taas vaihtaa väriä. Nyt on ollut musta tukka jo yllättävän kauan, ainakin 4kk. Jospa oisin kohta taas blondi. Eiks vaaleeveriköillä oo usein hauskempaa?
Oho. Minulle soitettiin juuri, olen voittanut arpajaisissa Atrian T-paidan Ikinä en ole mitään voittanut, paitsi kerran jossain Triumphin arpajaisissa pesupussin.
Mitähän minä teen Atrian T-paidalla? Olisiko siinä vain painatus "Laatulihaa" ? Tuskin
Nyt liikkeelle, vaikka väkisin, pilttipurkit mummolle ja kaupungille pyörähtämään, ja sitten sinne töihin.
Kid kirjoitti:Mulla on tylsää. Ja kun mulla on tylsää, mulle tulee mieleen et pitäskö taas vaihtaa väriä. Nyt on ollut musta tukka jo yllättävän kauan, ainakin 4kk. Jospa oisin kohta taas blondi. Eiks vaaleeveriköillä oo usein hauskempaa?
Kun minulla on tylsää tai elämässäni tapahtuu isoja muutoksia, ajan pääni kaljuksi. Nyt olen tosin alkanut miettimään, että pitäisikö välillä taas kasvattaa, mutta en olisi siitä niinkään varma. Se on niin rasittava se kasvatusvaihe, kyllä niiden pitkien kanssa taas sitten pärjää.
Tulipas käytyä Onnelassa, vaikka olen vannonut, etten kyseiseen paikkaan jalallani astu. Omituinen fiilis olla mestassa, joka on tupaten täynnänsä nättejä tyttöjä mutta josta haluaa silti mahdollisimman äkkiä karkuun. Yritettiinhän minua iskeäkin, mutta kyseessä oli valitettavasti mieshenkilö.
LillyMunster kirjoitti:
Kun minulla on tylsää tai elämässäni tapahtuu isoja muutoksia, ajan pääni kaljuksi. Nyt olen tosin alkanut miettimään, että pitäisikö välillä taas kasvattaa, mutta en olisi siitä niinkään varma. Se on niin rasittava se kasvatusvaihe, kyllä niiden pitkien kanssa taas sitten pärjää.
Mä kasvatan tukkaani kans joka kevät ja syksy. Ja aina on karvat hetken aikaa siinä v-mäisessä välivaiheessa ja sit kyllästyn ja leikkaan. Väri tosiaan vaihtelee vaaleiden, punasten ja mustien välillä. Ja tietty kun värjää mustasta vaaleeks, ne on kellertävänkukertavanpunertavan väriset
Kaljua tai parin millin siiliä oon kyllä ajatellut, mutta en oo uskaltanut kokeilla. Vielä.
huo menta, menta huo.
TPK MK IV
Uusi työviikko aluillaan, edessä jälleen 2 yöpymistä poissa kotoa. Päivän työtehtävinä tänään tylsää taulukonnysväystä.
Mieliala on kumminkin olosuhteisiin nähden yllättävän hyvä.
nexie kirjoitti:Saan näppylöitä eräästä työyhteisön nartusta. Voodoo -nukelle olisi käyttöä.
Siis mitä, onko teillä joku sua pahempikin?
Kello ei tunnu tänään liikkuvan eteenpäin ollenkaan. Krooh.
Tarkennettakoon, että nartulla tarkoitetaan tässä yhteydessä naista, joka vetämässään projektissa asettaa muille epärealistisia aikatauluja, pomputtaa, puukottaa selkään ja mikä pahinta, kutsuu palaverit kokoon klo 08 aamulla.