ninnithequeen kirjoitti:
Voissa vai öljyssä paistettu?
Voissa! Vaikka öljyäkin käytän...
Runot vai proosa?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen kirjoitti:
Lasketteluloma vai etelänmatka?
Etelään, kunhan ei olisi mikään turistirysä...
Pizzaa vai kebabia?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Huutaminen. Puhdistaa ilmaa huomattavasti paremmin.
Hämärä valaistus vai täysi loiste?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
KisSandra kirjoitti:Hämärä valaistus vai täysi loiste?
Hämärä, ehdottomasti.
Kissa vai koira?
(mun omaa vastausta tähän ei liene tarvitse arvailla, jos katsotaan viestin lähetysaikaa )
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
KisSandra kirjoitti:
Iltavirkkuilu vai aamuvirkkuilu?
(mun omaa vastausta tähän ei liene tarvitse arvailla, jos katsotaan viestin lähetysaikaa )
Eipä sitä tiedä - riippuu vähän siitä, että kukutko vielä edellisen illan jäljiltä vai onko herätyskello soinut jo kolmelta
Minä valitsen ehkä mieluummin noista aamuvirkkuilun, vaikka en ole kovin hyvä heräämäänkään. Optimaalinen heräämisaika olisi siinä yhdeksän-kymmenen pintaan, ja niihin aikoihin vapaapäivinäkin kampean itseni ylös. Illalla tykkään mennä aikaisin (21-22) nukkumaan.