Eiks se ny oo jo PERJANTAI?
Mäkin olen "entinen" pukuompelija, yo! Tosin päivääkään en ole niitä töitä tehnyt enkä juurikaan enää ommellut, koska vaatteen tekeminen alusta alkaen on niin aikaa vievää puuhaa.Kid kirjoitti: Mullakin ois pari vaatetta, jotka kaipaa korjausta. Itse näin "entisenä" pukuompelijana en saa mitään aikaseks. Kiinnostusta?
Kikkelis kokkelis.
Mä luultavasti saan kuin saankin miehen kaupunkiin katsomaan matsia!
Äsken oli mielenkiintoinen puhelu: minä pyydän miestä katsomaan futista, ja mies kertoo, ettei ihan heti ehdi kaupunkiin, kun on vielä kaksi koneellista pyykkiä pestävänä. Nää on nää meidän roolileikit näin pervoja
Äsken oli mielenkiintoinen puhelu: minä pyydän miestä katsomaan futista, ja mies kertoo, ettei ihan heti ehdi kaupunkiin, kun on vielä kaksi koneellista pyykkiä pestävänä. Nää on nää meidän roolileikit näin pervoja

The great club outshines the individual, always and forever.
Kuulostaa hyvältä. Meillä misteri soitteli notta "tuonko mä kulta sulle Nahea alkosta?" Tarkottaen sitä että se haluaa ainakin sen muutaman saunakaljan tänään..Elppis kirjoitti: Nää on nää meidän roolileikit näin pervoja
Heipä hei! Toivottavasti huomenna tavataan puskakaljan merkeissä Tuskassa.Dumari kirjoitti:HeipäheiLähden vihdoin ansaitulle, kärsitylle ja tuskaiselle tielleni!
... nii joo... "muutaman saunakaljan"Kid kirjoitti:Kuulostaa hyvältä. Meillä misteri soitteli notta "tuonko mä kulta sulle Nahea alkosta?" Tarkottaen sitä että se haluaa ainakin sen muutaman saunakaljan tänään..Elppis kirjoitti: Nää on nää meidän roolileikit näin pervoja

Voe elämäKid kirjoitti:Ps.mä muuten opettelen sanoman tulvaa känniaksentilla. Ei oikeen onnistu. Mun tarttee varmaan kokeilla sitä ensin taas humalassa ja sit opetella uudelleen.

No niin, se on tämäkin työpäivä tehnyt tehtävänsä ja vienyt muutaman tunnin lähemmäs kuolemaa. Mutta nyt se sitten alkaa. Loma! Loma! Olutta, aurinkoa, pitkää yöunta, rokinräimettä, olutta, terasseja, rokkia, olutta, pyöräilyä, olutta ja olutta.
Ei ole kyllä mielessä ideoita. Itse ajattelin lähteä Karpolla on asiaa-paidassani. Toolkin arvostaa Karpoa.sanctus kirjoitti:Turkuun pitää kyllä tehdä fanipaita. Onko Bedlam ehdotuksia?
Ei täälläkän ole tänään yhteys kyllä kunnolla toiminut mihinkään suuntaan, mikä lie vika päivä. Plus Sammon sivut oli out koko päivän.aasi kirjoitti:Tämä aiheutti tänään vähän töitä. Onneksi varayhteys toiselle operaattorille oli viimeisiä säätöjä vaille valmis, muuten olisi tullut kunnon ongelmia.
Ihan vaan sivuhuomautuksena kun kaikki muut tiedot on jo annettu ja aikaa tuhlaantunut jumalattomasti omien mieltymysten kiinnostuksen kohteiden oman nimen osoitteen ja muiden tietojen antamiseen.
"ai niin jotta voimme hyväksyä sinut mukaan, niin tämä yhteisö on siis ilmainen mutta, meidän täytyy pystyä tunnistamaan sinut luotettavasti"
Täytä alla olevaan kenttään luottokortti n:o________________
Miten tämä eroaa siitä että Nordean asiakkaille lähetetään kotiin kirje, jossa pankki kysyy luottokorttisi tunnuslukua?
"ai niin jotta voimme hyväksyä sinut mukaan, niin tämä yhteisö on siis ilmainen mutta, meidän täytyy pystyä tunnistamaan sinut luotettavasti"
Täytä alla olevaan kenttään luottokortti n:o________________
Miten tämä eroaa siitä että Nordean asiakkaille lähetetään kotiin kirje, jossa pankki kysyy luottokorttisi tunnuslukua?
Viimeksi muokannut Jyrki73, 30.06.2006 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.