Sain juuri työsuhdekännykäksi Nokia 9300i-luurin. Yhtään en osaa käyttää, äitiä on ikävä, ja ikävä vanhoja kunnon lankapuhelimia joiden ainoa funktio oli soittaa paikasta toiseen!
6822 täyttää nuo kriteerit, pikavalinnatkin voi kustomoida. Turhana tilpehöörinä tosin kamera, mutta testaa ja iHastu. Tosin E70 on kohtapuoliin tulossa jos geekolmosta haluaa ja satunnaiseen webkäyttöön se on parempi.AarneAnkka kirjoitti:Valikkojen nopeus on ehdottoman tärkeää. Pienetkin viiveet valikkoja selaillessa ja tekstiviestejä näpytellessä käyvät nopeasti hermoille.
Teikäläisten tuntitaksoilla ja meikäläisen teknisillä taidoilla siitä tulisi sulle tuottoisa keikka.Pehmis kirjoitti:Mä voin pitää sulle kurssinSaz kirjoitti:Tulipa sopivasti tämä kysely.![]()
Sain juuri työsuhdekännykäksi Nokia 9300i-luurin. Yhtään en osaa käyttää, äitiä on ikävä, ja ikävä vanhoja kunnon lankapuhelimia joiden ainoa funktio oli soittaa paikasta toiseen!
E61 on kyllä mainio kameraton vehje. Sama puhelimenomaiseNpana on E60. WLAN, 3G yms. löytyvät ja prossutehoa riittää.Pehmis kirjoitti:6822 täyttää nuo kriteerit, pikavalinnatkin voi kustomoida. Turhana tilpehöörinä tosin kamera, mutta testaa ja iHastu. Tosin E70 on kohtapuoliin tulossa jos geekolmosta haluaa ja satunnaiseen webkäyttöön se on parempi.AarneAnkka kirjoitti:Valikkojen nopeus on ehdottoman tärkeää. Pienetkin viiveet valikkoja selaillessa ja tekstiviestejä näpytellessä käyvät nopeasti hermoille.
Sama. Oli halvin Nuukia mitä kaupasta löytyi.Bluntly kirjoitti:Noksu 1100.
Tämän kirjoitettuasi ihmetyttää, miten täällä vielä tulee suosituksia jostain E/N-sarjan puhelimista joissa "prossutehoa riittää".AarneAnkka kirjoitti:Mikäs olisi nykyisistä malleista sellainen hyvä peruspuhelin? Tärkeimpiä kriteerejä ovat nopeat sekä intuitiiviset valikot, ei turhia tilpehöörejä (kuten kamera) ja kestävyys & toimintavarmuus.
Tää on ihan jeespoks. Tosin näppäimet on tuollaiset ärsyttävän pienet niksuttimet, mutta niin ne taitaa nykyään olla kaikissa luureissa.Herra Manala kirjoitti:Mulla on työkännynä Noksun 3120.
Kompsut. Tosin tuossakin luurissa on mulle liikaa toimintoja, käytössä vain soitto-tekstari-herätyskello-kalenteri -nelikenttä.bedlam kirjoitti:Tää on ihan jeespoks.Herra Manala kirjoitti:Mulla on työkännynä Noksun 3120.
Joo ja lankapuhelimia saa edelleen kaupasta.Herra Manala kirjoitti:Tämän kirjoitettuasi ihmetyttää, miten täällä vielä tulee suosituksia jostain E/N-sarjan puhelimista joissa "prossutehoa riittää".
Puhelin on puhelin. Ja jos haetaan nimenomaan nopeatoimista peruspuhelinta, kaikki prossu- ja käyttöjärjestelmäesittelyt eivät auta. Niistä kun juuri halutaan pysyä kaukana.
Hyvä on, puhutaan kapuloista.Herra Manala kirjoitti:Ja minä kun tulin tänne puhumaan kaameesta kapulasta, niin teinit ovat heti esittelemässä kännyköitään!
Tätä mä en käsitä, jos sulla on toimivia puhelimia, miksi olet ostanut uusia? Täh?Bliss kirjoitti:Työsuhde-Nokia, 6020 tjsp, työsuhdeliittymällä![]()
Kassillinen omia kapuloita (13 kpl, laskin juuri) roikkuu vaatehuoneessa, mitähän niillä vois tehdä
Komps.Bluntly kirjoitti:Noksu 1100. Hyvin pelittää. Ainut mitä kaipaa olisi kunnon kalenteri.