Jussi missä?
Ai niin piti kyssäriin vastata.
En tiedä. Varmaa on se että purjehtien menen minne ikinä menen. Olkoon se sitten jokin rauhallinen luonnonsatma, tai iso vierassatama. Molemmat hyviä vaihtoehtoja... ja kun itse otin puheeksi, ehkä tuo Kasnäs saattais olla ihan pop. Aimemmat siellä vietetyt jussit ovat olleet kauttaltaan loistavia.
En tiedä. Varmaa on se että purjehtien menen minne ikinä menen. Olkoon se sitten jokin rauhallinen luonnonsatma, tai iso vierassatama. Molemmat hyviä vaihtoehtoja... ja kun itse otin puheeksi, ehkä tuo Kasnäs saattais olla ihan pop. Aimemmat siellä vietetyt jussit ovat olleet kauttaltaan loistavia.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kannattanee varuiksi ainakin välillä käydä myös oikealla puolella ettei ihan maalaistu. Ties mikä kultturishokki muuten iskee, kun taas palaa sivilisaation pariin.nexie kirjoitti:Olen hieman epävarma vastaukseni oikeellisuuden suhteen; jos jussia vietetään Helsingissä, mutta kehä I:n nurjalla puolella, niin pitäisikö sanoa, että ollaan maalla vai kaupungissa?
kai landellakin voi nauttia nesteita ja urpoilla?! hyva pointti siina on viel se, et on vahemman vakea nakemassaElanorRaven kirjoitti:Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
No voi tietenkin jos sellaiseen paikkaan menee, mutta mun pointtini oli se, että haluan sinne rauhaan ja hiljaisuuteen enkä nauttimaan nesteistä ja urpoilemaancardic kirjoitti:kai landellakin voi nauttia nesteita ja urpoilla?!ElanorRaven kirjoitti:Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
ElanorRaven kirjoitti:No voi tietenkin jos sellaiseen paikkaan menee, mutta mun pointtini oli se, että haluan sinne rauhaan ja hiljaisuuteen enkä nauttimaan nesteistä ja urpoilemaancardic kirjoitti:kai landellakin voi nauttia nesteita ja urpoilla?!ElanorRaven kirjoitti:Ensin olin sitä mieltä, että menisin jonnekin nauttimaan nestemäisistä virvokkeista ja urpoilusta, mutta muutin suunnitelmani ja karkaan landelle, meren ääreen rauhaan ja hiljaisuuteen.
Vähän harmittaa, kun ei tänä(kään) vuonna mökkijuhannusta tullut, yllätysyllätys töitten takia, mutta hei mikäs tässä. Olla kotona, nauttia perheen seurasta, saunoa, grillata, kuunnella Suomi-iskelmiä, pelata korttia, ja vaan olla. Ah.
Ja siellä mein landella on nyt koko saakelin suku, varmaan kaikki 30 mutsin puolen serkkua jne. Ja oma mökkimme on pikkuveljen ja hänen tyttöystävänsä käytössä. Mielummin ollaan sitten perheen kesken myöhemmin kaikessa rauhassa siellä myöhemmin kesällä.
Ja siellä mein landella on nyt koko saakelin suku, varmaan kaikki 30 mutsin puolen serkkua jne. Ja oma mökkimme on pikkuveljen ja hänen tyttöystävänsä käytössä. Mielummin ollaan sitten perheen kesken myöhemmin kaikessa rauhassa siellä myöhemmin kesällä.
Jos stadin immeiset jotain meinaa järjestellä jonnekin, niin laittakaa mullekin tieto! Numerohan on tuttu puttu... Me vähän suunniteltiin grillailua Suokissa, tai jossain muualla. Pääasia ettei hyvät lohifileet mene hukkaan. Myös karaokeilua harkitsemme. Siit onkin aikaa kun olen viimeksi pistänyt polkaksi poikaystävän silmien alla.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw