Anteeksi. Olin humalassa (=huono tekosyy).Herra Manala kirjoitti:No ei, kyllä siitä oli jo puolisen litraa kulutettu. En minä tiedä minne kaikkialle sen sitten kiertoon annoit, mutta kun satuin katsastamaan suuntaasi noin 3 minuuttia pullon tarjoamisesta, näin sinun imaisevan sieltä juuri silloin viimeiset vedet kiduksiisi. Melko törkeää!Keikaus kirjoitti:Taidat kyllä nyt haukkua väärää puuta... eihän se ollut edes täynnä, kun aloitin. Mutta kiitos kuitenkin!Tarjoan sinulle ison veden seuraavan kerran kun nähdään!
PS. Ei mulla enää ole jano.
Tapion miitti 17.6.2006
Kikkelis kokkelis.
Mullakin oli tosi hauskaa, vaikka ujostelinkin vähän aluksi. Kiitos vaan seurasta kaikille osallistuneille. Kitinä-neitoset olivat muuten todella viehättäviä, eli silmänruokaa riitti. Mäkin haluaisin kuvia.
Osoite: [email protected]
Näkyy vähän huonosti, osoitteen alku on siis kvasaari_
EDIT: Slämäri vaikutti aika vauhdikkaalta kaverilta
Osoite: [email protected]
Näkyy vähän huonosti, osoitteen alku on siis kvasaari_
EDIT: Slämäri vaikutti aika vauhdikkaalta kaverilta

Se olit siis sinä, prkl! No ei vaan, on siellä ihan hienoja kuvia. Sääli vaan, että joku on pistänyt tosi aikaisessa vaiheessa automaattitarkennuksen pois päältä. Siitä etsimen virkaa tekemästä vessapaperiputkesta ei pysty sanomaan, mihin kuva tarkentuu.Mylwin kirjoitti:Kiitos ja kumarrus. Tulin, viihdyin, humalluin.
Erityiskiitos Niballe punaviinistä & ruokatarjoamuksista!
epsrzi voisi laitella niitä kuvia eteenpäin mitä taisin räpsiä toista sataa. =D
Laita mulle mailiosoitteesi, niin saat kuvia. Sitä ei näköjään saa irroitettua kitinän käyttäjäsivulta, vaikka sen olisi sinne antanutkin.
Kuvapyyntöjä voi sitten esittää edelleen. hotmail-ihmisille tiedoksi, että paketin koko on kolme megaa. Jos ette saa kuvia parin päivän sisällä, niin antakaa mulle sellainen osoite, johon tuon paketin saa mahtumaan.
e.
Kiitos vaan kaikille kanssajuhlijoille lauantaista; mukavaa oli. Mullakin oli muuten housut, tai no, ainakin hyvin korkealle rypytetyt farkut!
ElanorRaven oli kaanis kun mikä, tosin yritin istahtaa viereen pariin otteeseen sanomaan hei, mutten loppuen lopuksi kehdannut sanoa mitään
Oma mies pökki tapansa mukaan..
Jatkopaikassa nähtiin kiihkeitä hetkiä, niin omassa, kuin naapuripöydässäkin
Kotiin kun päästiin, paistoi jo aurinko, niin eiköhän me pistetty grilli kuumaksi ja avattu oluet
kuvia sais laittaa mun työosoitteeseen, jota en viitsi julkaista, laitan Elanorille privana, kiitos
ElanorRaven oli kaanis kun mikä, tosin yritin istahtaa viereen pariin otteeseen sanomaan hei, mutten loppuen lopuksi kehdannut sanoa mitään

Jatkopaikassa nähtiin kiihkeitä hetkiä, niin omassa, kuin naapuripöydässäkin

Kotiin kun päästiin, paistoi jo aurinko, niin eiköhän me pistetty grilli kuumaksi ja avattu oluet

kuvia sais laittaa mun työosoitteeseen, jota en viitsi julkaista, laitan Elanorille privana, kiitos

Viimeksi muokannut Elppis, 19.06.2006 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kun nyt kerran kaikki muut jakaa keskenään (kuvia) niin vingun sitten minäkin: antakee antakee, ootte te ennenkin antaneet!
[email protected]
Toimitan sitten eteenpäin toisellekin Kitypimpille.
[email protected]
Toimitan sitten eteenpäin toisellekin Kitypimpille.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Älä nyt vaan sano....Lolita kirjoitti:Miesten tisseistä oli runsauden pulaa, mutta vain yksi nainen taisi esitellä omansa ja kameran edessä.
[email protected] Kiitos.
Herra Manala kirjoitti:Jaahä! Ai noi vanha!Lilo kirjoitti:[email protected]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Pelko pois ninni. Se kuva on jo visusti sensuroituninnithequeen kirjoitti:Älä nyt vaan sano....Lolita kirjoitti:Miesten tisseistä oli runsauden pulaa, mutta vain yksi nainen taisi esitellä omansa ja kameran edessä.
[email protected] Kiitos.

e (joka ei siis ottanut sitä kuvaa, mutta jonka kameralla se otettiin).
Ai saakeli mä nauraa käkätän täällä. Slamin ja Martan yhteiskuvat on ihan parhautta, samoin painikuvat.
Martan ja Manalan luvalla laittaisin yhden kuvan galleriaani, siinä näkyy aika hyvin kuinka lyhyt mie olen heidän vieressään. Manalan kommenttikin mulle oli: "ootsä oikeesti NOIN lyhyt". Mammalla ei ollut rakkaita 7 sentin korkoja jalassaan tällä kertaa
Martan ja Manalan luvalla laittaisin yhden kuvan galleriaani, siinä näkyy aika hyvin kuinka lyhyt mie olen heidän vieressään. Manalan kommenttikin mulle oli: "ootsä oikeesti NOIN lyhyt". Mammalla ei ollut rakkaita 7 sentin korkoja jalassaan tällä kertaa