Oliskin olleet! Niissä oli turkooseja raitoja tms. ihanan miehekästä. Taidan pysytellä suosiolla sinkkuna jatkossakin..Bliss kirjoitti:Kai ne shortsit oli 80-lukuiset adidakset???Camilla kirjoitti:Aika traumaattinen päivä. Olin treffeillä tyypin kanssa, joka oli pukeutunut tennissukkiin, shortseihin ja mustiin miestenkenkiin.. VYÖLAUKKUA unohtamatta! Jouduin sit liukenemaan aika äkkiä paikalta.
Torstaageni
Ihqua, tuollaisia törkymöykkyjä on siis vielä olemassa muuallakin kuin Varkaudessa?! Älä hätäile, kyllä sä vielä tapaat sen oikean. Eli kysymys kuuluukin: milloin tavataan?!Camilla kirjoitti:Oliskin olleet! Niissä oli turkooseja raitoja tms. ihanan miehekästä. Taidan pysytellä suosiolla sinkkuna jatkossakin..Bliss kirjoitti:Kai ne shortsit oli 80-lukuiset adidakset???Camilla kirjoitti:Aika traumaattinen päivä. Olin treffeillä tyypin kanssa, joka oli pukeutunut tennissukkiin, shortseihin ja mustiin miestenkenkiin.. VYÖLAUKKUA unohtamatta! Jouduin sit liukenemaan aika äkkiä paikalta.

Vielä jonain päivänä tuokin sankari on taas kaikkine releineen ja oikkuineen muodissa, eikös kaikki menneisyyteen hautautunut mauttomuus ennen pitkää näin tee? Toivottavasti ei kuitenkaan minun elinaikanani...
Nyt jalkapallolle ja nukkumaan, aamulla on liian aikainen herätys...
- LillyMunster
- Kitisijä
Nyt tämä on naatti, taitaa alkaa nukuksimaan.
Ja missä kaikki on?!?!?
Pahus.
Äääh. Näen kauniita unia, ja olen onnellinen uudesta polttoaineletkusta. Ja raavin itseäni ja mietin, että miten jaksan rypistää vielä pari päivää.
Hyvää yötä kaikille runkuille!
Ja missä kaikki on?!?!?
Pahus.
Äääh. Näen kauniita unia, ja olen onnellinen uudesta polttoaineletkusta. Ja raavin itseäni ja mietin, että miten jaksan rypistää vielä pari päivää.
Hyvää yötä kaikille runkuille!

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...