Welcome Wednesday!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

syttiK kirjoitti:...en millään voi saaha vajaat 2t e jääkaappia.
Asiahan ei välttämättä minulle kuulu, mutta mihin helvettiin tarvitset kahden tonnin painoista jääkaappia?
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niska sitten kärähti. No en olisikaan halunnut nukkua ensiyönä kun sitä tuli jo viimeyönä harrastettua ainakin nelisen tuntia.

Kitinää kitinää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tulin juuri kotiin äitin luota jossa leikkasin veljeni tyttöystävän hiukset. Hauskaa. Sain myös touhuilla pikku Mintun kanssa.

Nyt köllötän koneella ja odotan kämppistä töistä. Ja aamulla pitäisi raahautua töihin, ylhuomenna iltaan ja lauantaina aamuun, ja sitten reissuun. Miten voinkin odottaa jotain näin?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1115
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Viesti Kirjoittaja syttiK »

McJanne kirjoitti:
Asiahan ei välttämättä minulle kuulu, mutta mihin helvettiin tarvitset kahden tonnin painoista jääkaappia?
Kahen tonnin euron kaappia. Get it. Mjoo, menee liian kalliiks. Oikeestaan mä tarttisin ison jääkaapin ja samankokosen pakastimen :?

2 päivää ollu ihan saatanasta. Nyt tekis mieli repiä jo ranteet auki. Just huomasin, että keittiön ulkolasissa on tennispallon muotonen/kokonen reikä. Huoh, toivottavasti taloyhtiö maksaa muuten hajoo polla.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Vitut duunista. Mä lähden hylkypuistoon ny!
boooooooring..
No vittu. Ei päässyt edees hylkypuistoon kun oli niin kova tuuli, mutta täräytettin sitten porkkalaan, ja koko 38 minuutin dyykki meni kusi sukassa. Tumpeloin meinaan kuiviksen nilkkaan reiän rantakivikossa. :twisted:

Ja mistäs vittu kalju mies löytää hiustenkuivaimen tähän hätään, että saa alkaa paikkoohommiin?
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Saldo: kymmenisen kappaletta uusia hyttysenpistoja

Täytyypi taas kehua puusaunan löylyjen pehmeyttä.. Ultimate rentoututus.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Paska päivä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ElanorRaven kirjoitti:Paska päivä.
??
Mikäs?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:Paska päivä.
:paijaa:


Sauna ei tehnytkään niin kauhian pahaa kuin luulin, tälle palaneelle iholle, hjyvä niin.

Tää kämppä on edelleen kuin hävityksen kauhistus, vaikka rakas ukkoni kiltisti juuri keräsi suunnilleen joka ainoan tytön leluista 100 neliön alueelta. No ainakin on kivempi aloittaa imurointi - huomenna - kun kaikkia rojuja ei tarvitse ensin keräillä. Ja monta päivää aikaa siivoilla, töihin vasta maanantaina.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

LillyMunster kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Paska päivä.
??
Mikäs?
Yleistä vitutusta. Jotenkin tuo sääkin vaikuttaa niiiin paljon (tai ainakin se, kun kaatosade yllätti kotimatkalla ja kotiin päästessä olin litimärkä ja viluinen). Kuuma suihku helpotti jo vähän, ja uni pelastaa loputkin!

Ja kiitos Ninni lohdutuksista :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ElanorRaven kirjoitti: Yleistä vitutusta.
Sitäpä se. Onneksi sitä tietää, että yleensä se helpottaa jossain kohtaa kuitenkin.
Kauniita unia sitten, että aamulla heräisit parempaan päivään!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

LillyMunster kirjoitti:Sitäpä se. Onneksi sitä tietää, että yleensä se helpottaa jossain kohtaa kuitenkin.
Kauniita unia sitten, että aamulla heräisit parempaan päivään!
Voi kiitos :h:
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mää lähren ny nukkumaa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 488
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Vois vaikka lähtä jonnekin päin stadia/vantaata ottaan parit bisset matsin jälkeen.Muita menossa?
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

rontti26 kirjoitti:Vois vaikka lähtä jonnekin päin stadia/vantaata ottaan parit bisset matsin jälkeen.Muita menossa?
Miten sää jaksat? Olen kolmena viikonloppuna ottanut olutta, kerran kumpaisenakin päivänä, ja tuntuu että kuolema noutaa.

Väsyttää muutenkin. Kissa nukkui taas koko illan, joten yöllä on odotettavissa huutelua ja metakointia.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

syttiK kirjoitti:Kahen tonnin euron kaappia. Get it.
Awwww, suloista, oisit heti sanonu että 2k€.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En sitten käynyt terassilla, kun ei seuraa ilmaantunut enkä minä yksin siellä viitsi limua latkia. Ei haittaa, ostin kahdet kesäsandaalit, yhteensä 82 euroa. Kyllä taas kelpaa nostaa pää muita korkeammalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Eiku ihan mukava päivä. Pubissa häiritsevästä futiksen Ämmä-Ämmä-saasteesta huolimatta juttelimme mukavia viiden kaverin porukassa, paria en ollut nähnyt puoleentoista vuoteen. Mukava kuulla mitä heille kuului. Yksi oli lähdössä ylihuomenna telttailemaan Provinssiin kahden itseään 15 v nuoremman naisen kanssa (=exä ja nykyinen), pyydystänyt molemmat työpaikaltaan. Mä olen selvästi ihan väärässä työpaikassa.

Kaksi perättäistä terassi-iltaa, molempina tuli vetäistyä kaksi tuoppia, eli yhteensä aika monta kilokaloria. Just sopiva. To ja pe ovatkin sitten puolestaan reippailupäiviä, salille ja uimaan, respectively.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 14.06.2006 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Lolita kirjoitti:En sitten käynyt terassilla, kun ei seuraa ilmaantunut enkä minä yksin siellä viitsi limua latkia. Ei haittaa, ostin kahdet kesäsandaalit, yhteensä 82 euroa. Kyllä taas kelpaa nostaa pää muita korkeammalle.
No kyllä se nyt visertää nih pärkkelson, viikon päivät putkeen ollu tsäänssit lähtä jo :>

edit: Meikullapa on nee-nee-neekerinaama lallallallall laaalaa!
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 488
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

bedlam kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:Vois vaikka lähtä jonnekin päin stadia/vantaata ottaan parit bisset matsin jälkeen.Muita menossa?
Miten sää jaksat? Olen kolmena viikonloppuna ottanut olutta, kerran kumpaisenakin päivänä, ja tuntuu että kuolema noutaa.

Väsyttää muutenkin. Kissa nukkui taas koko illan, joten yöllä on odotettavissa huutelua ja metakointia.
Kyllähän sitä pari aina jaksaa ottaa.
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nyt tämä menee tutumaan.
Aamulla pitäisi olla puljua avaamassa jo puoli ysin aikaan. Toivottavasti herään. Ja toivottavasti näen kauniita unia.
Kauniita unia teillekin!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

rontti26 kirjoitti: Kyllähän sitä pari aina jaksaa ottaa.
Mutta montako on sun pari? Ja nyt rehellisesti?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Janne - 24 Online: 2-1

'nuff said.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 488
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

bedlam kirjoitti:
rontti26 kirjoitti: Kyllähän sitä pari aina jaksaa ottaa.
Mutta montako on sun pari? Ja nyt rehellisesti?
Ihan rehellisesti vain pari. Tosin, on kyllä myös niin käyny että se pari on ollu kipinänä koko illan/yön pituseen biletykseen...
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

rontti26 kirjoitti:Ihan rehellisesti vain pari. Tosin, on kyllä myös niin käyny että se pari on ollu kipinänä koko illan/yön pituseen biletykseen...
Mulla on aina käynyt sen "parin" kanssa noin. Siksi ihmettelinkin.
Vastaa Viestiin