Levitettä leivänpäälle

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Vaola
Kitisijä

Levitettä leivänpäälle

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Siinä missä tuorejuustojen lykkääminen patongin päälle on alkanut kyllästyttää, olen huomannut etten kyllä paljon tuota herkullisempia levitteitä osaa vielä tehdä. Niitähän voi kaiketi tehdä rahkasta ja raejuustostakin (noin pari mainitakseni), mutta miten tuloksesta saa suussa sulavan? :P
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vähän offtopic, mutta oletko sä kokeillut ihan aitoa voita? Maistuu ihan parhaalle lämpimän patongin päällä ;)
Vaola
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Vähän offtopic, mutta oletko sä kokeillut ihan aitoa voita? Maistuu ihan parhaalle lämpimän patongin päällä ;)
Olen toki, on luxusta! :h:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vähän offtopic, mutta oletko sä kokeillut ihan aitoa voita? Maistuu ihan parhaalle lämpimän patongin päällä ;)
Olen toki, on luxusta! :h:
Laitappas siihen vielä valkosipulia sekaan niin on enemmän luxusta :)
Vaola
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Laitappas siihen vielä valkosipulia sekaan niin on enemmän luxusta :)
Valkosipulivoi, miksen tuota itse älynnyt. :doh:
Sannnu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mun iskä tekee ihan parasta levitettä...

Siihen tulee rahkaa, oliiviöljyä, pestoa? ja oisko ihan oikeeta voita..täytyy tarkistaa ohje..mut se on taivaallista
Sannnu

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Oikea voi on TODELLA hyvää ja taatusti paljon paljon terveellisempää kuin ultra light margariinit sun muut kevyt hömpötykset, joihin itsekin sorrun...ja voi sitä E-koodien määrää mitä margariineissa on.

Itse suosin oikeeta voita ja oliiviöljyä!
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Maksamakkara. NAM!
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Munavoi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lihapullat ja muussi. Sitä kun levittää ruisleivän päälle niin aijjajjajai.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Huuli on ehkä parasta.
Mä laihdutan tän viikon.
Razormaid
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ruisleipä ja Philadelphia-juusto... pari tippaa limemehua ja bon!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mustapekka-juusto kunnon viipaleina! Nam!
Vastaa Viestiin