Tuurstaaki
Eka TPK!
Uskomatonta että olen hereillä tähän aikaan. Olin vielä onnistunut pistämään herätyskellon soimaan väärään aikaan, mutta onneksi kiltti pomo soitti vielä tarkistaakseen, että pääsen ajoissa töihin.
Vähän kyllä unihiekkaa silmissä johtuen epätavallisesta herätysajasta, mutta kai sitä yhteentoista asti selviää pystössä...
Uskomatonta että olen hereillä tähän aikaan. Olin vielä onnistunut pistämään herätyskellon soimaan väärään aikaan, mutta onneksi kiltti pomo soitti vielä tarkistaakseen, että pääsen ajoissa töihin.
Vähän kyllä unihiekkaa silmissä johtuen epätavallisesta herätysajasta, mutta kai sitä yhteentoista asti selviää pystössä...

Be a good animal, true to your animal instincts.
Pyh! Asun työpaikkani lähellä, pitäisikö minut siis hylätä, jos en ole tänne bussilla kulkenut?Mulli75 kirjoitti:Tuskinpa olet EKA jos tuohon aikaan töissä. Säännöt ovat että julkisilla on päästävä josa aikoo olla eka.Dryad kirjoitti:Eka TPK!
Mä tyrkkään itsen sijalle 2 (1) TPK

Saat kyllä lunastaa ykkös-sijani, nimittäin alkaa aivot olla jo unenpuutteen vuoksi niin jäässä, ettei jaksa kinata.
Enää ei ole pitkälti työpäivää jäljellä, jipii!

Be a good animal, true to your animal instincts.
Haukoitus. Tänään pitää viedä auto maalipinnaltaan hiottavaksi klo kahdeksiseksi. Ajattelin että jos meinaan myydä tämän auton, minun pitää hieman satsata sen pintaan jotta siitä tulee myyvemmän näköinen. Autossa kun naarmut laskevat hintaa heti kättelyssä. Melkeinpä enemmän kuin mitkään toiminnalliset viat.
Muuten päivä taitaa olla about normaali.
Muuten päivä taitaa olla about normaali.
ei tartte julkisilla menna, mut aikaraja on aamun ensimmainen julkinen.Dryad kirjoitti: Pyh! Asun työpaikkani lähellä, pitäisikö minut siis hylätä, jos en ole tänne bussilla kulkenut?![]()
ja oon sit vissiin 3 TPK.
aamupalaks karistin pekonia ja munaa sampylan paalle, kadet haisee inhottavasti paistetulle rasvalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
- McJanne
- Kitisijä
TPK. Armoton akuutti adessiivinen kenttävitutus ja taisteluväsymys.
Ei vieläkään ole kuulunut adsl-kekeä asennushommiin vaikka eilen huusin jälleen kerran pallo punaisena asiakaspalveluun.
Tämä toimisto haisee myös, eilen oli jo aika lähellä ettei palanut hermot viimeisen kerran näihin pystyynkuivaneisiin runkkupukuihin. Saatanan laiskat paskat, ampua pitäisi koko poppoo paitsi se söpö markkinointsihteeri ja lennonjohtaja ja talouspäällikkö.
Mikähän helvetti nyt riivaa kun ei oikeasti jaksa kiinnostua mistään hevonpaskan sosiaalisesta käyttäytymisestä.
Onneksi kahdeksan päivää lomaan enää, kipii! Savoon pääsee vielä... Sanoin muorille että ihan turha pelätä että jussina tekisin töitä sen talossa. Menen mökille ja murisen jokaiselle elävälle sielulle jos uskaltautuu lähelle.
Vitutuksen multihuipentuma.
Ei vieläkään ole kuulunut adsl-kekeä asennushommiin vaikka eilen huusin jälleen kerran pallo punaisena asiakaspalveluun.
Tämä toimisto haisee myös, eilen oli jo aika lähellä ettei palanut hermot viimeisen kerran näihin pystyynkuivaneisiin runkkupukuihin. Saatanan laiskat paskat, ampua pitäisi koko poppoo paitsi se söpö markkinointsihteeri ja lennonjohtaja ja talouspäällikkö.
Mikähän helvetti nyt riivaa kun ei oikeasti jaksa kiinnostua mistään hevonpaskan sosiaalisesta käyttäytymisestä.
Onneksi kahdeksan päivää lomaan enää, kipii! Savoon pääsee vielä... Sanoin muorille että ihan turha pelätä että jussina tekisin töitä sen talossa. Menen mökille ja murisen jokaiselle elävälle sielulle jos uskaltautuu lähelle.
Vitutuksen multihuipentuma.
Kirjoitan tätä alasti
Mä mitään ollu ottanuNoriyumi kirjoitti:Skippaa ne aamukaljat, hyvä nainenninnithequeen kirjoitti:Ihana sateen jälkeinen tuoksu ja auringonpaiste ulkona.
Mä muuten oon taas toilaillu, mun silmäkulman löin oveen...argh. Millonkohan mä rikon itseni lopullisesti?

Eiku kahvia nyt. Tosin joutunee tänään ottamaan tuopin tai kaksi kun haen sen saamarin peilipöydän vihdoin kotiin duunista. Rakas baarimme on auki vielä huikeat 4 vuorokautta....Niisk.