Hämmästyttävää kyllä, en ole vieläkään päässyt lemmiskelemään yhdenkään City/Kity/Kitinämisun kanssa. Vaikka lupaavia alkuja onkin vuosien varrella ollut, kaikki ne on julma kohtalo tuhonnut.
Kysynkin nyt kaikilta: Oletko POSITIIVISHENKISESTI (Siis rankaisupanoja kuumalla kolvilla arslokkiin ei lasketa. Edit: ei myöskään painajaisunia, ihQut seksisunet kyllä) kuvitellut/haaveillut/jopa suunnitellut sukupuoliyhdyntää Gattacan kanssa?
Ruksit ovat anonyymejä. Jos ei kyllä-rukseja ilmaannu, TIEDÄN, että jotkut valehtelevat!
Poliittisen korrektiuden ja tasa-arvon takia homomiehetkin kyselyssä mukana. Joku huomauttaisi kuitenkin. En antaisi/panisi homon kaa, sori puppelit.
Viimeksi muokannut Gattaca, 07.06.2006 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tähän mennessä ihan liikaa kyllä-ääniä "homoilta". Ylimitoitettuja Kitinän todelliseen homopopulaatioon jo. Epäilenkin, että osa niistä on naisilta, jotka salaa haluavat minua, mutta eivät tunnusta itselleenkään.
Laittakaa nyt ruksit reilusti ja rehellisesti!
Tähän mennessä "kyllä" -äänen antaneen naisen toiveet olen halukas täyttämään.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Gattaca kirjoitti:
Jos on noin samantekevää, niin samahan sulle sitten olis mulle reiteskin levittää. IhQ.
Väärin. Ihmettelen vain miten jaksat päivästä ja vuodesta toiseen tätä samaa.
Saahan ihmisellä tai minullakin olla unelmia?
Sitäpaitsi TIEDÄN, että useampi Kitinämisu on harkinnut lohkaista minulle. Tähänastinen yksi ääni ei vastaa totuutta. Lisäksi haluan kartoittaa muiden halukkaiden määrän.
-Quarter
Tähän mennessä "kyllä" ruksanneet kolme (?) oikeaa naista voisivat vaikka mustanikkinä laittaa tähän yksityiskohtia. Lukiessani sitten kuluttaisin farkkujeni väripintaa lisää vasemman lahkeen kohdalta..
-Quarter
Gattaca kirjoitti:Ruksit ovat anonyymejä. Jos ei kyllä-rukseja ilmaannu, TIEDÄN, että jotkut valehtelevat!
Vanhaa kakkaa tämä tunnustukseni. Onhan susta unia nähty ja joskus oot käyny jopa päiväfantasioissa. Ihan lepposissa merkeissä, vähän ehkä kuitenkin enempi sillä face sitting -osastolla (kuin ihkusti lähetyssaarnaajassa pusien). Menneen (toissa) talven lumia, muksaa viikonloppua G.