Patz kirjoitti:Buhuuu! Joudun siis ilmeisesti hukuttamaan suruni eräässä eilen löytämässäni kenkäkaupassa, jossa kyllä oli korviketta tarjolla...
Mikäs se kenkäkauppa siinä Rewell Centerissä oli, Cup jotakin. Sieltä ostin ihanat kengät, jotka sitten vuosia myöhemmin laitoin kirppikselle, kun luulin, etten niitä enää käytä. Mitään en ole ikinä katunut niin paljoa, vieläkin korpeaa kun muistelen sitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Jaa, pitäskö mun yrittää nyt saada peppu pois sohvalta ja nenä ruudusta ja siirtyä tohon lattialle askartelee paskartelee..
Miten laiskottaakin nyt näin paljon. En tykkää yhtään.
Ihan varmuudeksi kysyn - onko ketään liikenteessä keskustan suunnilla iltasella kahdeksan jälkeen? Mulla on lapsivapaata ARKIiltana ja kyllä silloin olen velvoitettu ainakin varmistamaan, etten missaa mitään, mihin kerrankin voisi osallistua... Miekkonen treenaa lauantaisia festareita varten, joten oon ihan solo.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Työpäivä oli tänään sieltä paskemmasta päästä, raskasta ja paskasta puurtamista koko touhu. Päivän annoksen huumoria tarjoili se autoilija, jonka kärryyn kopsautin eilen fillarillani: oli käyttänyt koslaansa näytillä merkkikorjaamolla, joka arvioi parin naarmun ja klommon korjauskustannuksiksi 1244€!!! Vittu, meinasin tipahtaa. Kiroilin hetken puhelimessa, mutta lupasin sitten kuitenkin harkita maksamista. Konsultoin asiasta vieressäni seissyttä konstaapeli-kolleegaa, joka piti koko keissiä vähintäänkin kyseenalaisena ja neuvoikin tsekkaamaan Oikeusministeriön sivuilta ennakkotapauksia aiheeseen liittyen. Luulenpa, että käväisemme sedän kanssa vielä rosiksessa asian tiimoilta...
Mulla on niin paksut hiukset, että ne on väkisinkin päältä pystyssä. Tuommoisen Suvi-Anne -tukan haluaisin kyllä ja aion vielä kokeilla vahvoilla tököteillä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti:Mulla on niin paksut hiukset, että ne on väkisinkin päältä pystyssä. aion vielä kokeilla vahvoilla tököteillä.
Ah, no sit ymmärrän. Mulla oli samaa mallia jöröjukkatukka, joka vaati suunnilleen lateksin vahvuista myrkkyä, ennen kuin meni ojoon. Seurauksena noista myrkyistä oli sitten hillitön päänahan kutina, kirvely ja hilse. Lopetin sitten pelleilyn ja ajoin kaiken pois..
Voi perseensuti! Piti treffata isohaara kaupungilla ennen kuin se lähtee Ruotsiin risteilemään, mutta erehdyin päivästä. Ne oli lähteneet jo eilen ja olivat jo perillä.
Noh, sanokaa terveisia jos näätte isohoota Saunassa ja juokaa olut minun kunniakseni.
Huomenna heinolaan virtasukeltamaan ja perjantaina puruvedelle koko viikonlopuksi sukeltaan. Tarttee hakee evästä mukaan, että jaksaa. Makkaraa ja ja ja j a .. vichyä. Ei olutta lainkaan.. No joo pari vaan saunaa varten.
Aina roiskuu kun rapataan. Minulla on tuommoinen komean näköinen viherkasvi työhuoneessani vaatekaapin päällä ja olen muistanut kastella sitä aika säännöllisesti. Olisi ehkä kannattanut unohtaa kastelu, kun siirsin ruukkua, alta löytyi homeinen läikkä, josta on tietenkin lakka hilseillyt pois. Vähän tainnut kasteluvesi vuotaa lautasen alle. Vielä pieni hetki ja siellä olisi syntynyt uusia elämänmuotoja.
Siirsin rehun toiseen paikkaan ja sanomalehden päälle. Vittumaisuuttani otin lehdeksi HS:n jalkapalloliitteen, koska se on kahvihuoneen luetuin ja halutuin läpyskä.
Pehmis kirjoitti:
Saako suomenmaasta jostain mittatilauspuvun 500 eurolla?
Tuskin... En olisi itse kyllä itse teetättänyt pukua vaan hakenut sen jostain muualta valmiina.. Ja luulen, että siihen olisi mennt ainakin tuo 500 €..
Ei saa PUKUA alle 500e:n muualta kuin Dressmanilta ja sehän ei mikään puku ole. Katselin Stockalla, että Sandia ja Bossiakin saattaa saadaa 500:n....ja laatuun kannattaa satsata...
Työpäivä pakerrettu kunnialla ja polkaisin vielä postin kautta heivaamaan yhden paketin matkaan. Nyt varmaan loppupäivä rentoa lekottelua, ellei sen kummempaa tekemistä ilmesty!