Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mäpäs otankin huomisen työpäivän tehtäväkseni säveltää oikein infernaalinen ja dippadappainen deitti-ilmoitus.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt ei kyllä syntyis mitään: "75-kiloinen lähes tissitön kurppa, jota oksettaa koko ajan". So not hot. Pakko jättää kirjailu toiseen kertaan.
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Edith kirjoitti:"75-kiloinen kurppa, jota oksettaa koko ajan".
Siis, toihan on manan da murhakulli?
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Selasin ketjua monta sivua taaksepäin, mutten löytänyt yhtään mallia deitti-ilmoituksesta! Voi turhuuksien turhuus!

Kuten arvelinkin, tänään oli loistavasti (työ)aikaa säveltää brutaali deitti-ilmoitus. Arvelin lähestyä asiaa siltä kantilta, että suomalaiset ovat aina olleet kovasti kaikkien kilpailujen ja visailuiden perään. Sehän tekee tästä lähes vastustamattoman! Tässä kontrabassoni...kontribuutioni:

Kuva

Bedlamin :h: testi

Vastaa vaihtoehto, joka parhaiten kuvaa itseäsi.

1. Eläimet ovat mielestäni:

a) kauheita, vähänkö eläimet on tyhmiä ja karvasia!

b) omistan eläintarhan!

c) olen eläinrakas, mutta en asuntoani silti haluaisi täyttää lemmikeillä. Jos tilaa olisi hehtaareittain, niin sitten ehkä.

2. Tulevaisuudessa:

a) toivon saavani perheen; ehkä kaksi lasta, omakotitalon ja kesämökin. Minulla on ollut ikuisesti tietty haavekuva tulevaisuudestani ja siihen unelmaan pyrin.

b) en missään nimessä halua lapsia.

c) en kauheasti ajattele tulevaisuutta. Lähtökohtana on tehdä omasta elämästään onnellinen ja suvun jatkaminen ei ole mikään vaatimus sille. Jos parisuhteessa joskus kumpikin sitä ehdottomasti haluaa, niin mikä jottei.

3. Mielekäs parisuhde on sellainen, jossa:

a) kummallakin osapuolella on vapaus tehdä mitä huvittaa. Vapaa suhde sopisi itse asiassa minulle hyvin, parisuhteen ei mielestäni tulisi estää nauttimasta hetken hurmasta silloin tällöin muidenkin kanssa.

b) hankitaan paljon yhteisiä harrastuksia ja pyritään jakamaan jokainen mahdollinen hetki kumppanin kanssa.

c) kummallakin on riittävästi omaa rauhaa ja omia harrastuksia yhteisen elämän ulkopuolella.

4. Perjantai-iltaisin mies tykkää istuskella sohvalla juoden olutta ja kuunnellen kovaäänistä rokkia ja metallia. Sinä taas todennäköisesti:

a) pakkeloit kasvojasi toivoen, että pääset mahdollisimman pian eroon tuosta kauheasta öykynmöykystä ja tanssimaan uusimpia diskobiisejä baarin parketille.

b) istut vierellä, haluaisit mielummin katsella televisiosta Vaimot Vaihtoon-ohjelmaa, mutta meneehän tämä ihan mukavasti näinkin ennenkuin baariin lähdetään.

c) istut vieressä musiikkia diggailen ja omiakin lempparibiisejäsi jammaillen, juttelemme kaikesta maan ja taivaan välillä silloin tällöin kaatuen sylikkäin pusuttelemaan.

5. Tupakointi on mielestäni:

a) aivan järkyttävää. En voi kuvitella seurustelevani tupakoijan kanssa, hyi kökköläinen!

b) paha tapa, enkä itse polta. Ja luultavasti asiasta huomauttelenkin silloin tällöin. Mutta jos toinen haluaa keuhkonsa pilata, niin poltelkoon, kunhan ei jatkuvasti istu parvekkeella pilven keskellä.

c) paha tapa ja haluaisinkin lopettaa. Mutta kun varsinkin kesäiltana kylmän oluen lomassa sauhut parvekkeella vain maistuvat niin hyvälle!

6. Sunnuntaina megabileiden jälkimainingeista herätessäsi luultavimmin:

a) pomppaat välittömästi pystyyn ja suihkuun, laitat stereot soimaan, tiskaat ja painut juoksulenkille.

b) heräät öristen, pieraiset, tilaat pizzan ja läsähdät tv:n ääreen sohvalle loppupäiväksi.

c) haluat viettää aamupäivän lakanoissa hiplaillen, syödä välissä hyvää ruokaa ja painua takaisin petiin telmuamaan. Krapulapanetusta ei voi heittää hukkaan!

7. Miehen tulee ennen kaikkea:

a) olla komea ja varakas. Haluan ennen kaikkea turvata oman ja tulevien lasteni vakaan elämän.

b) olla älykäs ja sosiaalisesti kyvykäs. Hyvät keskustelutaidot ovat suhteen suurin tukipilari ja pienimmistäkin asioista on hyvä ja jopa tärkeää istahtaa keskustelemaan.

c) nauttia läheisyydestä ja tuntua oikealta. Mukava on välillä puhua syvällisiä vaikka koko yön läpeensä, mutta tärkeimpiä ovat ne sanat, jotka voi tuntea hymyilevästä katseesta ja sormenpäiden liikkeistä hiusten lomassa.

8. Huumorintajuni:

a) on omasta mielestäni riittävän hyvä. En kyllä naura koskaan ainakaan seurassa, mutta joskus oma nokkeluuteni melkein hymähdyttää.

b) on loistava! Nauran varsinkin puujalkavitseille ja Kummelille.

c) on huono. Nauran sitcomeissa tilanteissa, joissa studioyleisö ei. Hymähdän täydessä hississä ajatukselle, että säikäyttäisin muut ja alkaisin hoilata täysin rinnoin Scatmania.

9. Ensimmäisillä treffeillä:

a) haluaisin mennä katsomaan Hugh Grantin uusimman romanttisen komedian, jonka jälkeen voisimme syödä hienon lounaan kynttilän valossa. Loppuillasta voisimme vaikka mennä tanssimaan.

b) haluaisin mennä piknikille järvenrannalle. Keskustella mahdollisesta tulevaisuudesta ja löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

c) olisi mukava painella kymppikassin kanssa jonnekin viheriölle. Jutella niitä näitä, ennenkaikkea nauraa ja olla lopulta täysin perseet olalla.


Tulokset:

C voittaa: Onneksi olkoon! Olet tuleva exän, tai sitten huijasit! Varaa kirkko, ostan juomat.

B voittaa: Jos olet vielä koulutettavissa ja tykkäät edes rokista, mitään ei olla vielä menetetty.

A voittaa: Tämä on jo pakko nähdä. Meistä voisi todella olla tulematta jotain!
Viimeksi muokannut bedlam, 07.06.2006 17:37. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sinkkumatti kirjoitti:Petilammas! Muuten hyvä, mutta... Kuka on petilammas?
Jo tuon kuvan perusteella syntyisi varmasti niin kovasti kissatappeluita että enempi informaatio olisi vain pahasta.

Ajattelin, että koska c-vaihtoehdot ovat puoleltani toivottuja, kertovat ne minusta jo sen verran kuin näin aluksi koen tarpeelliseksi. Kerran olen aiemmin deitti-ilmoittanut, enkä silloin kertonut itsestäni lähellekään näin paljon. Se pariin lauseeseen istutettu tyyli sai ainakin silloin samanhenkisiä ihmisiä kirjoittelemaan.

edit: nyt se hävis!
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

bedlam kirjoitti:edit: nyt se hävis!
Joo niiin hävis. Ajattelin etten en alakaan neuvomaan.

Itse taannoisen ilmoitukseni kanssa huomasin sen, että kun kertoo mahdollisimman paljon itsestä, ja aika vähän haettavasta kohteesta, on meiliboksi täynnä pienessä ajassa. Sieltä vaan sitten suorittamaan karsintaa :P
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tokihan tuohon nyt ikä, paikkakunta ja harrastukset tulisi vielä lisätä. Mutta mielessä oli lähinnä tuo Cityn deitti, jossa voi heittää kätevästi linkin käyntikorttiin. Enkä tätä oikeasti julkaisemassa ole, mutta kannoin vastuun eilisestä uhoamisestani ja näpyttelin sen minkä lupasin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 2:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Kirjoitin kerran ylös kymmenen luonteenpiirrettä ja niiden perään laitoin itse arvioimani kouluarvosanat niistä.
Siis omia piirteitäsi vaiko kuNppanilta toivottuja?
Tuli aivan liikaa vastauksia että olisin viitsinyt muuta kuin tikahtua nauruun.
No hei ylläri että naisen ilmoitukseen tulee deittinetissä aivan liikaa vastauksia.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 2:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:Itse asiassa haluan ruman, itsekeskeisen miehen, joka ei halua minua seksuaalisesti eikä älyllisesti.
Kolme noista ehdoista toteutuu vaikka koska. Se yksi saattaa tuottaa vaikeuksia.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 21:21

Viesti Kirjoittaja shue »

bedlamin deitti-ilmo on itse asiassa ideana aika loistava :D
Kuormasta ei syödä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Beddis: olisimme luotuja toisillemme :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämmönen tällä kertaa, yhtään vastausta en ole saanut, mutta se saattaa johtua paikasta. Tai sitten kaikista mainituista miihuspuolista, mutta ääretön itsensä kehuminen yököttää minua muidenkin ilmoituksissa. Ikä ja paikkakunta mainitaan muualla.

"Yli 180 senttinen hoikka nainen etsii itselleen miestä, jota voisi katsoa kumartumatta silmiin, vaikka jalassani onkin usein korkokengät. Lähtöpituus miehelle olisi siis 185 ylöspäin.
Minulla on lyhyet punaiset hiukset (siis kunhan värjään ne huomenna tai ylihuomenna, siihen asti maantienväriset) ja olen kai ihan nätin näköinen. Peilikuvaani olen erittäin tyytyväinen enkä pelota ulkonäölläni lapsia ja pieniä eläimiä.

Olen enemmän rock kuin pop ja akateemista ladya minusta ei saa tekemälläkään. Lempivihannekseni on grillimakkara. Vaikka olen virallisessa työssä, aina pitää olla hieman epäsovinnainen. Olen pahimmillani vittumainen akka ja kyyninen hapannaama, mutta kiukutteleminen ja nalkuttaminen on minulle vierasta, edes riiteleminen ei onnistu. Valtaosan ajasta olen kuitenkin mukava ja lämminsydäminen luonnonlapsi. Hassu höpönassu.

Harrastan lukemista, kutomista, leffassa ja keikoilla käyntiä (sekä musiikki- että stand up) ja joskus käyn sauvakävelemässä ja pyöräilemässä. Baarissakin tulee lorvittua silloin tällöin, mutta alkoholi jää juomatta lähes poikkeuksetta. Paljon mukavampaa kun muut juovat minun puolestani.

Miestä tarvitsisin sängynlämmittimeksi, kaveriksi ja kumppaniksi arkeen. Näin kesällä olisi kiva käydä esim. Lintsillä ja piknikillä. Kevyttä kesäistä menoa, katsotaan sitä vakavampaa sitten syksyllä.

Hyvästä tai huonosta huumorintajusta iso plussa, rokista ja raskaasta musiikista bonusta. Paljon muita vaatimuksia ei miehelle ole kuin tuo alussa mainittu pituus ja kropan kohtuullinen kunto. Ihan hirveetä juoppoa en kyllä haluaisi.

Ai niin, kuten kunnon vanhallapiialla pitääkin, minulla on kaksi kissaa. En siis ole allergikon ensivaihtoehto."
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti:Tämmönen tällä kertaa
Rehellinen ilmo. Kyllä sut tästä tunnistaa. Jos oisin mies ja kymmenen senttiä pidempi sekä vapaa, niin vastaisin.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Minäkin innostuin ilmoittelemaan. Tällä ei voi epäonnistua!

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=320219
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Turbohaltija kirjoitti:Minäkin innostuin ilmoittelemaan. Tällä ei voi epäonnistua!
Vierastan sanan omata käyttöä, miksi ei voi sanoa sinulla on sitä ja tätä. Toisaalta ranskalaisten viivojen tulisi olla samassa muodossa eli tyyliin sinun tulisi olla:
- tyylikäs
- varakas jne.

Ei siis niin, että toiset alkavat substantiivilla, toiset verbillä, jotkut pronominillä ja loput adjektiivillä. Jos kerran kirjallisessa maailmassa haluaa päteä, tulee hallita sen säännöt.
Paras päivä ikinä.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Riemumieli kirjoitti:
Ei siis niin, että toiset alkavat substantiivilla, toiset verbillä, jotkut pronominillä ja loput adjektiivillä. Jos kerran kirjallisessa maailmassa haluaa päteä, tulee hallita sen säännöt.
No tämähän on mielenkiintoista! Voi kerro toki lisää! - Aina joku idiootti tulee opettamaan opettajaa. Mutta plussaa sulle siitä, että olet oppinut sentään sanaluokkien nimitykset.

Edit: Muokkasin ilmoitustani. Päätin juuri haluavani yksilöllisiä vastauksia . :shock:
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 16.06.2006 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Turbohaltija kirjoitti:Aina joku idiootti tulee opettamaan opettajaa.
Vielä lisää? Osaamattomat opettavat, koira älähtää kun kalikka osuu, itsekritiikki on taiteenlaji, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu jne. Onhan näitä juttuja maailma täynnä.
Paras päivä ikinä.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Riemumieli kirjoitti: Vielä lisää? Osaamattomat opettavat, koira älähtää kun kalikka osuu, itsekritiikki on taiteenlaji, ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu jne. Onhan näitä juttuja maailma täynnä.
Omaperäinen ajattelumaailmasi on yllätyksiä täynnä.
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Ei ole oma treffi-ilmoitus...jostain poimittu ja jonkun tekemä.

Tuli mailissa entiseltä duunikaverilta...


Tällänen treffihaku saattas jopa toimia. (POIMITTU JOSTAIN)

Jos et etsi töpselituijaa, vaan ihan tosissas elämäsi muijaa, ehkä olen se juuri, taisi sulla käydä hyvä tuuri!
Ensin minusta pari riviä, ai niin, eihän sulla ole hiviä...

Olen iloinen lakinarttu, vuosien saatossa nämä rypyt tarttu.
Olen siis ehtinyt jo korkeaan ikään, mutta eihän se ole ongelma eikä mikään!
Elämä täynnä treeniä ja lukua, en ihan heti aio jatkaa sukua.

Hymykuopat alati löytyy suu pielestä, kyrpäsi takuulla pitää mun kielestä.
Kulku on ollut paikoin rankkaa, mutta en silti viinaa itseeni tankkaa.
Unelmia ja tavoitteita kohti kuljen, niitä mietin kun silmät suljen.
Hullu ja hassu olen ihan, sydämestä ei löydy sijaa vihan.
En halua enää mistään kärsiä, joten elä viitsi sydäntäni järsiä.

Elä siis hyväksi mua käytä, vaan ihan aidot tunteet mulle näytä.
En valehtelijaa pettäjää tarvi, vaikka housuista löytyisi hirmuinen sarvi.

Sinulle kysymysten sarjaa, edustatko haluamaani lihakarjaa..

Onko sinulla suonet pinnassa, ja hirmuiset fileet rinnassa?
Pilkettä onko täynnä silmäkulma, etkä koskaan olis mulle liian julma?
Tahtoisitko kanssani nostella rautaa, iltaisin pannulla paistella nautaa?
Osaat korjata rikkinäisen hanan, et petä mua kanssa naapurin kanan?
Et mässäile iltaisin kilottain karkkia, eikä kaveripiirissäsi ole narkkia?

Aamupalasi ei koostu dominokeksistä, tykkäät myös lesboseksistä?
Täsmäsikö nämä kriteerit suhun, otappas yhteyttä muhun.
Niin päästään kuuntelemaan rokkia, käryyttelemään kattilassa wokkia.Olen siis runoilija sielua, tahdotko tökkiä kyrvälläs mun nielua..
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Miepä tiedän mistä tuo löytyy, jos jollekin herroista kolahti. Ihan tuore ilmoitus vielä kaiken lisäksi ;)
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

swirl kirjoitti:^Miepä tiedän mistä tuo löytyy, jos jollekin herroista kolahti. Ihan tuore ilmoitus vielä kaiken lisäksi ;)
No paljastas ny, että missä se on...kaikkia kiinnostaa kuitenkin
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Pakkotoiston deittipalstalta löytyy.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti:^Pakkotoiston deittipalstalta löytyy.
Linkki tai STFU! :buuuu:
Vastaa Viestiin