Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Ravintolavaunussa on tunnelmaa, sinne vaan :D (ehtii ottaa hyvät pohjat)
Jos olisi vähänkään parempi viinapää, niin totta hitossa. Mutta nyt on kyseessä mies, joka on kaameassa kännissä jo kuudesta oluesta. Tuli oltua sen verran maistissa pikkujouluissa, että olisi tällä kertaa kiva edes suurinpiirtein tajuta ketä on paikalla ennen suurempia repsahduksia.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

bedlam kirjoitti:Jos olisi vähänkään parempi viinapää, niin totta hitossa.
Mähän voisin teoriassa ottaa sut Twingon kyytiin palatessani kaverin häistä (jotka alkavat 14:00) koska ajan reitilläni Tampereen ohi (TaNpereellahan sä asuit? Right? Vai olko se ny Oulu?), mutta juhlat päättynevät sen verran myöhään että on jo liian myöhäistä... :think:
bedlam

AarneAnkka kirjoitti:Mähän voisin teoriassa ottaa sut Twingon kyytiin palatessani kaverin häistä (jotka alkavat 14:00) koska ajan reitilläni Tampereen ohi (TaNpereellahan sä asuit? Right? Vai olko se ny Oulu?), mutta juhlat päättynevät sen verran myöhään että on jo liian myöhäistä... :think:
Muuten hyvä suunnitelma ja mukava tarjous, mutta Oulussa asun ja pitäisi olla iltapäivästä jo mielellään perillä :D
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nii joo, koska alkaa loma mulla voidaan sitte harkita jos seuvaaran viikon alku ryypättäis' mun luona..

Miitti jatkot alkavat ehkä noinklo 23 jossain, jos sittn on unisia majoittamattomia voib luvata eräänkin nukkumapaikan.

Lista niistä päikoista joissa ei jatkoja pidetä..

DtM - viime aikaisten huonojen juttujen takia.
Asemaravintola - menee liian aikaisin kiinni.

Ainoa mitå tarvii ottaa mukaan on tapio ja makkara, +/- muuta..
Pyyhin Netikettiin..
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Ilmestyy paikalle, jos ilmat suosii puistossa juopottelua/syöpöttelyä viime vuoden tapaan.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:Ja jos numba ei tuu nii täysi loosserihan se onkin?
Pitää kysyä hallitukselta.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

1108 kirjoitti:
Ehhehee! Tossukas!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Nii joo, koska alkaa loma mulla voidaan sitte harkita jos seuvaaran viikon alku ryypättäis' mun luona..
Pitääkö mun siirtää saunailta vol 3:sta sitten heinäkuulle?
Taidan joutua kyl siirtää muutenkin, mein hallitus on vähän sitä mieltä...
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
Numba equals Sudenhenki!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustakikkeli kirjoitti:Ehhehee! Tossukas!
Ai? Hassua että noin kirjoitti mies jolla ei naista ole. Itse kyllä kysyin asian lähinnä kohteliaisuus syistä, munaton nikinvaihtaja kuten sinä ei asiaa tietenkään ymmärrä.

Ärsyttävä piilohomo olisit pysynyt poissa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaa, meillä onkin teatteriliput varattu ja ostettu just täks illaks. Tullaan joko ennen sitä, sen jälkeen tai ei ollenkaan.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

fuckbuddy mukaan, onko se joku lempieläin?

Kaiketi tarvinnee ilmeisesti osallistua. kaippa sitä ny kerran kesässä ehtii, kun jätin tämä päiväisen miitin väliin (oliko siellä edes ketään?), mutta ilmoitelkaa ny ihmees tarpeeksi ajoissa, että minne tuleksin.
bedlam

Siirrän itseni tällä erää epäosallistujien joukkoon. Aikas raskaalta tuntuu maanantai ihan kotopuolessakin vietetyn rallatteluviikonlopun jälkeen, joten olisin tuskin elossakaan jos vielä soppaan lisättäisiin puoli vuorokautta junassa istumista.
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

bedlam kirjoitti:Siirrän itseni tällä erää epäosallistujien joukkoon. Aikas raskaalta tuntuu maanantai rallatteluviikonlopun jälkeen.
Sama. Mun absolutisti-ajatus saa aina näin maanantaisin lisää pisteitä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Siirrän itseni tällä erää epäosallistujien joukkoon. Aikas raskaalta tuntuu maanantai rallatteluviikonlopun jälkeen.
Sama. Mun absolutisti-ajatus saa aina näin maanantaisin lisää pisteitä.
Senkin luuserit!!111
Sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:Senkin luuserit!!111
Ei vaan mörköväijyssä olevat vapisevat työpaikan hiljaiset.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hyvältä näyttäis oman osallistumiseni kannalta, eli tulossa ollaan jos vaan ei sada. Taidan ottaa yhden ystävättäreni mukaan.
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tallinnan reissu saattaisi osua samalle viikonlopulle, saas nähä nyt.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

No en mäkään sit jos ei muutkaan!! Eikä oo ees krapulaa!!11
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Ohos, en huomannutkaan, että toi miitti menee provinssin kanssa päällekkäin, eli en pääsekään. Miittipoikuus pitää korkata sitten joskus toiste. :(
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No jos ei voi kuolata edes Patzyn tissien perään niin alkaa myötätuulirock olemaan entistä vahvempi vaihtoehto tuolle päivälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Bluntly kirjoitti:No jos ei voi kuolata edes Patzyn tissien perään niin alkaa myötätuulirock olemaan entistä vahvempi vaihtoehto tuolle päivälle.
Äläpä nyt vielä tee hätiköityjä päätöksiä! Saatan ehkä sittenkin tulla! Siis jos aurinko paistaa... ja jos hotellissa on tilaa. :mrgreen:
Patz

Bluntly kirjoitti:No jos ei voi kuolata edes Patzyn tissien perään niin alkaa myötätuulirock olemaan entistä vahvempi vaihtoehto tuolle päivälle.
Äläpä nyt vielä tee hätiköityjä päätöksiä! Saatan ehkä sittenkin tulla! Siis jos aurinko paistaa... ja jos hotellissa on tilaa. :mrgreen:
silsakenraali™

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tuleex sinne ketaan natteij ja mukavii tyttöja? Pihtareita ja varattuja ei tietenkaan lasketa!
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

silsakenraali™ kirjoitti: varattuja
Ei.
Vastaa Viestiin