Ninnithequeen sössöttää aamuun asti jotain täysin mystistä, mutta onneksi 1108 on siinä määrin päihtynyt että jaksaa näyttää kiinnostuneelta.
Onko vielä? Saatanan sössöttäjä.
EDIT: Olihan tämä hauska!!!!!
Sudenhenki - 1108: 38%
Onnistutte juomaan itsenne niin känniin, että sammutte taksiin, ja koska Sudenhenki kärsii vakavista artikulointivaikeuksista osoitetta ääntäessään, kuski vie teidät naapurikuntaan, jonne jäätte iso lasku kourassa krapulaa odottelemaan.
Dumari - 1108: 13%
Eihän tästä nyt tule yhtään mitään.
Tonttu - 1108: 61%
1108 sammuu kesken kaiken, mutta tuoppi vettä ja pari paukkua perään auttavat äkkiä.
Lillymunster - 1108: 69%
Lillymunster kaataa vahingossa pöydän täydeltä juomia lattialle, eikä 1108 suostu siivoamaan jälkiä, joten Lillymunster joutuu könyämään rätti kourassa lattialla pitkän aikaa.
Viimeksi muokannut 1108, 03.06.2006 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eilinen kalsarikänni oli vikatikki. Ensimmäinen lonkero on jo melkein ehtinyt väljähtyä ja kylmää vettä täytyy viskoa kasvoille virkistyäkseen. Olen mää sittenkin liian wanha.
Lolita kirjoitti:
Tänään olisi kyllä päästävä baariin viettämään sosiaalista elämää. Suraa?
Näh, saat pahan olon paljon halvemmalla, jos 1) juot liikaa kahvia ja 2) käyt polkemassa kuntopyörää liian kovalla sykkeellä. Kokeiltu täällä tänäään. Ehkä tupaakkaakin on kulunut vähän enemmän kuin reippaaseen urheilijaelämään kuuluisi.
Oksettaa-poksettaa, mutta turhaan lie lupailee, ei se osku tule kumminkaan ja vapaaehtoisesti musta ei ole sitä käynnistämään.
Eli, siitä huolimatta, että:"Lolita - Edit: 92%
Erinomainen parivaljakko viinahuuruisiin kekkereihin" en siis ole lähdössä.
Viimeksi muokannut Edith, 03.06.2006 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gudaa, gudaa! Lakkiaispirskeistä on selvitty kunnialla kotiin, ja kakut tekivät hyvin kauppansa, hyvä minä! Olin aamun lakkiaistilaisuudessa aika itku silmässä, kun paras ystäväni lauloi siellä Somewhere-biisin (West Side Story -musikaalista), ja oli niiiiin kaunista... Nyt on jalat rakoilla korkkareilla kävelystä ja vatsalihakset hellinä kaikesta nauramisesta. Hauskaa oli! Olisin muuten saattanut jopa lähteä ihan illanviettoon, mutta huomenna on työvuoro.
McJanne kirjoitti:Mcjanne - Elanorraven: 34% Illasta tulee viihtyisä, mutta on parempi jos Mcjanne piiloutuu siinä vaiheessa, kun Elanorraven lähtee hakemaan kirvestä.
*reps*
Koska te kaikki suuren maailman kitisijät uskaltaisitte Turkkuseen päin lähteä? Voisin kutsua teidät kylään, olisi kivaa tavata sakkia ihan livenä
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 03.06.2006 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven kirjoitti:Koska te kaikki suuren maailman kitisijät uskaltaisitte Turkkuseen päin lähteä? Voisin kutsua teidät kylään, olisi kivaa tavata sakkia ihan livenä
Nyt vasta tajusin: mulla on lauantai-ilta vapaa. Enkä ole lomalla enkä ole pyytänyt sitä erikseen vapaaksi. Miten ihmeessä kukaan ei ole sairastunut tjsp.