mustakikkeli kirjoitti:Kuinka kauan tämä huutokauppa on käynnissä?
sopimusneuvottelut ovat vielä kesken koko nussimisasian suhteen, mutta nainen ilmoittaa vastauksensa parin päivän sisään. Eiköhän noin 2 viikkoa ole luvassa huutokauppaa.
minulle tulee toki 70% lahjoittamastanne summasta. Samaa naista tullaan huutokauppaan vuoden sisään kaksi kertaa. Neuvottelut venäjän suuntaa uusien vapaaehtoisten sijaisvaimojen suhteen ovat vielä kesken.
Viimeksi muokannut slam, 03.06.2006 12:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam kirjoitti:sopimusneuvottelut ovat vielä kesken koko nussimisasian suhteen, mutta nainen ilmoittaa vastauksensa parin päivän sisään. Eiköhän noin 2 viikkoa ole luvassa huutokauppaa.
En mä itselleni ajatellut, mutta etsin hyvää joululahjaa serkulle.
Mites kun tämä ilmeisesti on tällainen postimyyntivaimo, kuinka monta viikkoa se olikaan että voi palauttaa postimyyntiostoksensa ilman kuluja, jos ei olekaan tyytyväinen? Vai tarjoatko pyytämättä parin viikon ilmaisen koeajon? Eihän autojakaan osteta ilman koeajoa. Pelottaa vaan että jos siellä säkissä onkin sika.
ninnithequeen kirjoitti:[
Mä harrastan seksiä kotonani, mieheni kanssa, ilmaiseksi. Nih.
ei tämä liittynyt työhösi. kunhan yleisellä tasolla puhuin. ajattelin kirjoitushetkellä vain asiakkaita...
No ei nekään siellä nussi.
Tai no, pari kertaa löytynyt kortsupaketti vessasta. Ja yhellä kertaa löytyi naistenvessasta kortsupaketti sekä miehen lompakko. Vähän hymyilytti kun jätkä tuli lompakkoaan hakemaan seuraavana päivänä...
mustakikkeli kirjoitti:
En mä itselleni ajatellut, mutta etsin hyvää joululahjaa serkulle.
riski on otettava. kuvat ovat aivan muista ihmisistä. Todennäköisesti saat tyytyä 50 vuotiaaseen kolmen murosikäisen lapsen äitiin. "Paketit" lähtellään randomilla. Ainoa jolla on merkitystä asiakkaiden toiveista on sukupuoli.