Hei, mieti vähän miten miestä viedään kuin pässiä narussa. Nainenhan pettää häntä sen kuin ehtii ja kehuu tavallaan vielä siitä miehelle.EveryWoman kirjoitti: Ihme parisuhdekäsityksiä kitinäläisillä? Jos menee huonosti, syytetään toista osapuolta minkä ehditään ja huudetaan vakiovastausta: Jätä se sika! Palstan Miehinen Mies -jaosto vielä korostaa sitä, kuinka jotkut sitten ei koskaan opi. Sallinette, että kysyn, mitä mahdatte itse olla oppineet parisuhteessa olemisesta? Senkö, että jos homma ei toimi, kannattaa lähinnä laittaa muija kiertoon ja sormet ristissä toivoa että seuraavalla kerralla saa pyydystettyä paremman? Joopa joo. Suhteen epäonnistuminenhan on toki poikkeuksetta kiinni siitä, että kumppani oli huono. Ei koskaan omasta toiminnasta.
Katsoppa miten hän kirjoitti.
Kyllä tässä ei mitkään puheet ja sovinnot enään auta. Ihme, että ei ole tuonut uutta miestään kotiinsa ja rakastellut siellä ukkonsa nähden.Papparainen kirjoitti: Sitten hän heitti ilmoille että yritetään vielä uudestaan ja suostuin siihen. Tämän jälkeen hänen oli vielä mentävä yhdeksi yöksi ihastuksensa luokse ja vähän pusuteltava. Halusi kuulema vielä kerran olla ennen kuin palaa takaisin kotiin. Otin helvetilliset kilarit ja siinä niitä kamoja sitten taas pakkailin.
Sen jälkeen asuttu viikko yhdessä taas. Hän on sanonut haluavansa olla vielä tekemisissä ihastuksensa kanssa, oli kuitenkin sanonut että yritämme uudestaan

Nainenhan on täysi sika.
Tehty mitä tehty. Mies on hullu, jos tällaisen kanssa vielä jatkaa, mutta rakkaus on on niin sokea, näköjään hänen kohdallaan.
Mulla on juuri tästä kokemusta ja sen takia haluan herätellä häntä.
Itse en missään tapauksessa suostuisi enään tuollaiseksi kynnysmatoksi. Sen opin erostani.