Kilisevä keskiviikko
Juuh, mun naama on nyt mun viininpunasia verkkareita punaisempi, vähänx ziiztii?!?! Täytyis vissiin opetalla kuntoilemaan silleen, ettei vedä itseään niin piippuu, ettei sitten kotona mene eka puoli tuntia siihen, että yrittää saada hengityksen tasaantumaan.
Pakko hieman avautua. Ok, aamulla keskustassa zygäily oli megakivaa, mutta nyt iltapäivällä pyörätiet olivat täynnä ihmisiä! MUR!! Yritä siinä sitten päästä etanavauhtia nopeammin eteenpäin, kun saa väistellä kaikkia mummoja ja turisteja, jotka ovat "unohtuneet" pyörätielle. Ja toinen juttu, meinasin vetästä yhden auton kylkeen, kun olin kuskilla hieman liikennesäännöt unohtuneet (tarkistin avokilta, etten mä ollut kämmäillyt ko tilanteessa). On ihan pakko jollain tapaa korjata pyörän jarrut, oli nimittäin vähän liian lähellä se yhteenajo äsken.
Nyt vähän happea, kylmää juomaa ja sitten anoppilaan grillaamaan. Anoppiehdokas on jossain liesussa, joten saadaan taas omakotitalo ja ulkosauna ihan omix. Voisin käydä myös toisen koiruuden kanssa kävelyllä.
Pakko hieman avautua. Ok, aamulla keskustassa zygäily oli megakivaa, mutta nyt iltapäivällä pyörätiet olivat täynnä ihmisiä! MUR!! Yritä siinä sitten päästä etanavauhtia nopeammin eteenpäin, kun saa väistellä kaikkia mummoja ja turisteja, jotka ovat "unohtuneet" pyörätielle. Ja toinen juttu, meinasin vetästä yhden auton kylkeen, kun olin kuskilla hieman liikennesäännöt unohtuneet (tarkistin avokilta, etten mä ollut kämmäillyt ko tilanteessa). On ihan pakko jollain tapaa korjata pyörän jarrut, oli nimittäin vähän liian lähellä se yhteenajo äsken.
Nyt vähän happea, kylmää juomaa ja sitten anoppilaan grillaamaan. Anoppiehdokas on jossain liesussa, joten saadaan taas omakotitalo ja ulkosauna ihan omix. Voisin käydä myös toisen koiruuden kanssa kävelyllä.
Tui tui! Ilta töissä, kuten lähes aina näin kuun viimeinen päivä. Ihkupihku pomo kävi äsken moikkaamassa ja lupailemassa vaikka mitä kivaa.
Jalat ihan tönkkönä eilisen megaspinnaamisen jäljiltä, yritin vähän niitä tänään lämmitellä kevyellä Vaasan ympäriajolla, mutta turhaan. Miksi muuten sellaset ihan tavalliset 3/4 juoksu/pyöräilyhousut (ilman pehmusteita) on törkeen kalliita?? Shoppasin tänään ja vitutti housujen hinta. Ja miks ei meille isompikaliiberisille tehdä kunnollisia urheilurintsikoita? Koot loppu johonkin säälittävään deehen.. stana!
Mitäs muuta mun elämään, kiinnostaa kuitenkin. Ai niin, perjantaina työhaastattelu, pitäkää peukkuja! Niin, ja posti toi tänää armaasta pääkaupungistamme verhot! Enää puuttuu joku metriheikki niitä ripustamaan. Täytyy jallittaa joku rantaruottalainen...
Jalat ihan tönkkönä eilisen megaspinnaamisen jäljiltä, yritin vähän niitä tänään lämmitellä kevyellä Vaasan ympäriajolla, mutta turhaan. Miksi muuten sellaset ihan tavalliset 3/4 juoksu/pyöräilyhousut (ilman pehmusteita) on törkeen kalliita?? Shoppasin tänään ja vitutti housujen hinta. Ja miks ei meille isompikaliiberisille tehdä kunnollisia urheilurintsikoita? Koot loppu johonkin säälittävään deehen.. stana!
Mitäs muuta mun elämään, kiinnostaa kuitenkin. Ai niin, perjantaina työhaastattelu, pitäkää peukkuja! Niin, ja posti toi tänää armaasta pääkaupungistamme verhot! Enää puuttuu joku metriheikki niitä ripustamaan. Täytyy jallittaa joku rantaruottalainen...
- McJanne
- Kitisijä
Alakertaan tehty kiintokalusteet, muuttoa vaille valmis nyt.
Sovin perjantaille mahdollisen tulevan työpaikan tututumisen ja ajattelin siinä sivussa vähän tivata että mitä ne haluaa mun osaavan. Nuoren kuuloinen maajohtaja oli kun haastatteli tuossa vähän aikaa sitten puhelimessa.
Saas kattoa nyt tuleeko hyvä soppa. Työpäivä meni punaiselle ristille, mutta huomenna sikamaisen aikaisin petraamaan. Ihana jos pääsee noista paskahommista toisiin paskahommiin.
Ei masenna kiville mennyt tutustumisentynkäkään enää niin brutaalisti, ehkä tästä selviää.
Sovin perjantaille mahdollisen tulevan työpaikan tututumisen ja ajattelin siinä sivussa vähän tivata että mitä ne haluaa mun osaavan. Nuoren kuuloinen maajohtaja oli kun haastatteli tuossa vähän aikaa sitten puhelimessa.
Saas kattoa nyt tuleeko hyvä soppa. Työpäivä meni punaiselle ristille, mutta huomenna sikamaisen aikaisin petraamaan. Ihana jos pääsee noista paskahommista toisiin paskahommiin.
Ei masenna kiville mennyt tutustumisentynkäkään enää niin brutaalisti, ehkä tästä selviää.
Kirjoitan tätä alasti
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Ei kai sulla vaa oo kuumetta?!! Ton tukkoisuuden lisäksi....Mojo kirjoitti:Eilen aloitettu siivous saatettu päätökseen imuroimalla ja lattioita pesemällä.
Eli hyvä fiilis tukkoisuudesta huolimatta.

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Mun pitäis tänään mennä katsastamaan itselleni helluntaiheilaa yksistä bileistä. Siellä soittaa pari bändiä, jotka uteliaisuuttani haluaisin nähdä. Nyt on vaan niin etten millään jaksaisi käydä suihkussa, pukeutua ja lähteä keskustaan. Mieli tekisi käydä vähän kurkkaamassa, mutta liikaa vaivaa ja helluntaiheilat eivät ole vielä koskaan hakeneet ketään kotoa. Aamulla myöhästyin reilusti töistä, kun nukuin pommiin ja univajetta olisi edelleen, sekin puhuu kotiin jäämisen puolesta.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Kiits.Dumari kirjoitti:Miusta sulla on kivat lapsoset, toki aina ei voi olla niin kivaa kuin meillä on pulkkamäessä. Jaksuja sulle, kyllä aherruksesi palkitaan!
No... Kohta mulla on taas kaksi enkeliä...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ei, kyllä mä olin ihan itse siellä tänään. Haaveilin taas uljaasta ritarista, joka veisi minut pois, pois, pois sieltä, siis ihan kerta kaikkiaan pois! Kirsikat oli tänään raakoja, mutta tsiksi ois voinut olla hellä...sipsi kirjoitti: Läheinen frendini on erittäin hottis, ja myy Herttoniemessä marjoja ja herneitä. Ei voi tietää, jos vaik tarkotetaan samaa tsiksiä.![]()
Jos sä tarkotat sitä, jota mä voisin arvella, niin se on nykyään enempi Rautatieasemalla.
Fuck me. Fuck me! FUCK ME! FUCK ME!1
En soittanut tänään. Miksi? No venytin tapani mukaan ihan vitun myöhälle kun halusin kuitenkin suunnitella koko puhelun alusta loppuun ja sanatarkasti (virhe, tiedän). Huomenna! Tsemppaan itseäni! Enkä runkkaa ennen soittamista rentouttamistarkoituksessa, vie samalla kaikki soittohalut, saatana.
En soittanut tänään. Miksi? No venytin tapani mukaan ihan vitun myöhälle kun halusin kuitenkin suunnitella koko puhelun alusta loppuun ja sanatarkasti (virhe, tiedän). Huomenna! Tsemppaan itseäni! Enkä runkkaa ennen soittamista rentouttamistarkoituksessa, vie samalla kaikki soittohalut, saatana.
Tää on ihan oikea asenne! Kohta muuten joku muu kerkeää ennen sinua ja sittenkös se vasta vituttaakin kuin pientä oravaa!segma kirjoitti: Huomenna! Tsemppaan itseäni!
Tiedän, ettei se ole välttämättä ole niin helppoa ottaa luuria käteen ja soittaa, niin hassulle kuin se kuulostaakin.
Toivotan tsemppiä!
Niin, jotkut sanoo sitä normaaliksi tavaksi tasasin väliajaoin. Mä taas ajattelin että jotain tarttis tehdä ku kotona käveleminen värjäsi valkoiset sukat mustiksi.mustaenkeli kirjoitti: Emmää siittä tukkosuuesta nii huolissani ookkaan, mutta tuo imurointi ja lattioitten pesu....
Toki hoitajan voin ottaa ihan koska vaan vaikkei kuumetta oliskaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Kuulostaa hyvältä, sinuna soittaisin saman tien. Huomaan sanatarkasti suunnitellusta puheestasi, että olet pelimiehiä, joten turhaan jännität. Niin, kai se puheesi siis on tuo ensimmäisellä rivillä esittämäsi ajatelma...?segma kirjoitti:Fuck me. Fuck me! FUCK ME! FUCK ME!1
En soittanut tänään. Miksi? No venytin tapani mukaan ihan vitun myöhälle kun halusin kuitenkin suunnitella koko puhelun alusta loppuun ja sanatarkasti (virhe, tiedän). Huomenna! Tsemppaan itseäni!

Re: Mummojen suusta
ninnithequeen kirjoitti: Ninni xxxxxxxx
Soukan ostari, iso talo ja monta kissaa
02360 Espoo
Finland

*entinen postimiäs