Nautitko TODELLA sinkkuna olemisesta?
Ovatko miun asiat seurustelevana jotenkin vähemmän miun omassa hallussa, kuin sellaisella joka ei seurustele?shue kirjoitti:Ihana asenneSinkkumatti kirjoitti:Tällä hetkellä viihdyn taas erittäin hyvin itseni kanssa, ja nautin siitä että saan laittaa kaiken rahani ja aikani omiin harrastuksiin ja menemisiini. Ainut joka sitoo on duuni, muuten kaikki muut asiat ovat täysin omassa hallussa.Muutenkin piristävää kuulla tuollaista puhetta miehen suusta, olen viime aikoina törmännyt aivan liian usein päinvastaisiin tapauksiin. Mukavaa nähdä, että joku on terveellä tavalla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä
Kyllä se on itsestä kiinni, eikä seurustelemisen absoluuttisesta rajoittavuudesta.
Ja toisesta henkilöstä - jos haluaa päätellä omista asioistaan niin haalii sellaisen partnerin joka ei niihin sitten puutu. Hyvässä parisuhteessa tuollaisia asioita ei edes tule miettineeksi, asiat putoilevat omiin ja yhteisiin aivan automaattisesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Tarkoitin hallussa olemisella lähinnä sellaisia asioita, joita voin tehdä täysin oman pääni mukaan extempore. Kuten vaikka napata matka turkkiin, ja lähteä viikoksi sukeltamaan, ottaa saunakassin kainaloon ja häipyä muutamaksi päiväksi ryypylle tai lähteä jouluaattoksi pattayalle sikailemaan. Näistä yhdestäkään päätöksestä ei tarvitse kenellekkään kartoa, pyytää lupaa tai neuvotella.Mylwin kirjoitti:Ovatko miun asiat seurustelevana jotenkin vähemmän miun omassa hallussa, kuin sellaisella joka ei seurustele?.
Vähän sama kuin se, että juot maitoa suoraaan purkista päin, eikä kukaan katso sinuun ryppy otsassa tuosta hyvästä.
Sie olet nuori mies. Kyl sie tiet mitä tarkotan.

Tjooh, osapuilleen. Mutta en mie silti tunne että en vois tehdä mitään ylläolevista, koska se toisen ihmisen huomioonottaminen tulee - kuten totesin - automaattisesti.Sinkkumatti kirjoitti:Tarkoitin hallussa olemisella lähinnä sellaisia asioita, joita voin tehdä täysin oman pääni mukaan extempore. Kuten vaikka napata matka turkkiin, ja lähteä viikoksi sukeltamaan, ottaa saunakassin kainaloon ja häipyä muutamaksi päiväksi ryypylle tai lähteä jouluaattoksi pattayalle sikailemaan. Näistä yhdestäkään päätöksestä ei tarvitse kenellekkään kartoa, pyytää lupaa tai neuvotella.Mylwin kirjoitti:Ovatko miun asiat seurustelevana jotenkin vähemmän miun omassa hallussa, kuin sellaisella joka ei seurustele?.
Vähän sama kuin se, että juot maitoa suoraaan purkista päin, eikä kukaan katso sinuun ryppy otsassa tuosta hyvästä.
Sie olet nuori mies. Kyl sie tiet mitä tarkotan.
Eli ei osaa kaivata sellaista mitä ei kaipaa. Sekavaa? Joo.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Mä olisin voinut suhteessakin tehdä tuommoisia temppuja tosta vaan, ja hän olis ollu siitä pelkästään iloinen että olen niin spontttttaani. Toki hän olis ollu mukana, mutta sou not. Ei suhde ole este.Sinkkumatti kirjoitti:Tarkoitin hallussa olemisella lähinnä sellaisia asioita, joita voin tehdä täysin oman pääni mukaan extempore. Kuten vaikka napata matka turkkiin, ja lähteä viikoksi sukeltamaan, ottaa saunakassin kainaloon ja häipyä muutamaksi päiväksi ryypylle tai lähteä jouluaattoksi pattayalle sikailemaan. Näistä yhdestäkään päätöksestä ei tarvitse kenellekkään kartoa, pyytää lupaa tai neuvotella.
Joo, huomenna extempore aamukoneella yksin Turkkiin viikoksi. Olen suunnitellut päiväohjelmani jo valmiiksi, kerron sen teille jo ennalta. Herättyäni säntään kuulaassa aamuauringossa rantahietikolle joksulenkille. Päivällä loikoilen altaalla, lueskelen ja katselen ziksejä. Illalla ehkä soppailua tai joku retki. Parina iltana täytyy varmaan selättää joku norjalainen hoitsu. Viimeinen asia riippuu omasta fiiliksestä.Sinkkumatti kirjoitti:...Kuten vaikka napata matka turkkiin...
Joo, just nyt viihdyn ihan hyvin sinkkuna, mutta sen verran itseäni tunnen, että jos sopiva kohdalle osuu, niin se on sitten menoa.
Onhan tässä yksinäisenä norkoilussa paljon hyviä puolia ja vain vähän huonoja. Mutta ne muutama huonous jyrää aikas kovaa välillä tuolla korvien välissä. Niin kauan on tullut kuitenkin oltua tässä tilassa etten enää ole mitenkään varma pystyykö ajatusmaailmani sulautumaan muunlaiseen olemiseen.
Ja runkkaamisella pääsee pitkälle, varsinkin kun omaa likaisen mielikuvituksen.
PS. välillä tekee niin julmetusti mieli halata ja pussata niskaan.
Ja runkkaamisella pääsee pitkälle, varsinkin kun omaa likaisen mielikuvituksen.
PS. välillä tekee niin julmetusti mieli halata ja pussata niskaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
kyllä mutta voisin seurustellakin... tosin paree etten seukkaa,voisin olla ns kumppanille aika kiukkuinen väsyneenä duunin jälkeen
ninnille vastaus: KYY,kunhan naisia nauratin
ninnille vastaus: KYY,kunhan naisia nauratin

Viimeksi muokannut Herttua, 31.05.2006 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Onpa ärsyttävä kommentti. Totta kai kaikki sinkkunaiset ovat Citylutkia (AarneAnkka kirjoitti:Naisille yhdenillanjuttuja ravinteleista, miehille runkkausta (suurimmaksi osaksi) ja maksullisia (harvemmin). Paitsi tietty ns. alfauroksille, jotka saa yhdenillanjurruja ravinteleista helposti.ninnithequeen kirjoitti:Mites tuo seksielämä? Yhdenillan juttuja ravinteleista, runkkausta ja maksullisia vai?

Ainakaan toistaiseksi en ole tavannut semmoista ihmistä, jonka kanssa seurustelun voisin arvella olevan lystimpää kuin sinkkuuden. Ei sinkkuus sinänsä ehkä aina ihqu-pihqu-ihanaa ole (harvan jokapäiväinen elo varmaankaan on?), mutta seurustelu ei silti tunnu mielekkäältä ajatukselta.
Tykkään omasta vapaudesta mennä, tulla, nukkua, valvoa, tanssia, itkeä, nauraa ja murustella näkkileipää sängyssä ilman, että kukaan urputtaa yhteisestä laatuajasta tmsp. Kun tulee väsyneenä kotiin, ei tarvitse puhua sanaakaan kellekään vitun urpolle, vaan voi keskittyä vain omiin asioihinsa.
Ja omat kädet on käytössä, kyllä. Joskus voi kaivata jotain muutakin, mutta suhteessa sitten taas pitäisi panna koko ajan, vaikka parempaakin tekemistä olisi.
Joku kevyt ja kontrolloimaton ei liian tiivis halisuhde tänne, kiitos. Semmoinen puhuva ja pussaava satunnaiskesämies.
Tykkään omasta vapaudesta mennä, tulla, nukkua, valvoa, tanssia, itkeä, nauraa ja murustella näkkileipää sängyssä ilman, että kukaan urputtaa yhteisestä laatuajasta tmsp. Kun tulee väsyneenä kotiin, ei tarvitse puhua sanaakaan kellekään vitun urpolle, vaan voi keskittyä vain omiin asioihinsa.
Ja omat kädet on käytössä, kyllä. Joskus voi kaivata jotain muutakin, mutta suhteessa sitten taas pitäisi panna koko ajan, vaikka parempaakin tekemistä olisi.
Joku kevyt ja kontrolloimaton ei liian tiivis halisuhde tänne, kiitos. Semmoinen puhuva ja pussaava satunnaiskesämies.
Kyllä mä tykkään olla sinkku vaikka satunnaisesti kaipaankin kumppania. Vielä en ole ollut sinkku niin kauaa, että kauhiasti jaksaisin aloittaa seurustelurumban alusta, mutta sellaisen valmiin suhteen voisin ottaa, missä ollaan jo tutustuttu ja totuttu toiseen ja melkein asutaan yhdessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hmm, mietiskelen vieläkin toisen ja kolmannen vaihtoehdon välillä.. Ihan ok olla sinkkuna, mutta mielellään tietysti seukkaisinkin, jos vaan löytyis sellanen tyttö, jolla olis potentiaalia kehittyä siksi oikeaksi. Sellaisiin "ihan kivaa" -juttuihin en kyllä halua panostaa seurustelumielessä. Ne pysykööt tapailuasteella. Parempi yks oikee juttu kuin kymmenen "ihan kivaa".
Vastasin ekan. Vaikka en enää olekaan sinkku niin kyllä se on ihanaa! Ja ninni, ne paljonpuhutut FB:t
Mutta kyllä tässä parisuhteessakin on kiva olla. Mä en vaan aio luopua sen sinkkuuden hyvistä puolista, teen edelleen mitä huvittaa ja käytän rahani mihin huvittaa. Saan olla ihan kenen kanssa huvittaa, mua vaan sattuu huvittamaan olla tuon oman miehekkeen kanssa kun sen kans on niin mukavaa olla. Ja jos löytäisin jonkun jonka kanssa olisi vielä mukavampi niin vaihtaisin. Tällä ajattelulla en ole kokenut suhdetta yhtään ahdistavaksi. kuten edellisen.
Mutta kyllä tässä parisuhteessakin on kiva olla. Mä en vaan aio luopua sen sinkkuuden hyvistä puolista, teen edelleen mitä huvittaa ja käytän rahani mihin huvittaa. Saan olla ihan kenen kanssa huvittaa, mua vaan sattuu huvittamaan olla tuon oman miehekkeen kanssa kun sen kans on niin mukavaa olla. Ja jos löytäisin jonkun jonka kanssa olisi vielä mukavampi niin vaihtaisin. Tällä ajattelulla en ole kokenut suhdetta yhtään ahdistavaksi. kuten edellisen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ei onnistu tuolla ohjeella. ALT hyppää välittömästi valikkoon. Worksin mukaan oikeaa ascii koodi on sitäpaitsi ALT+228 ei vaan onnistu tuolla alt-yhdistelmällä vieläkään kopioimalla se kyllä onnistuu. ™ Worksissä onnistuu myös ALT+ctrl+t. nettiselaimeni lisää tuolla yhdistelmällä kumminkin vain uuden välilehden.McJanne kirjoitti:Wintöötti = Windows.Aito_Johanna kirjoitti:
Ei toimi! Ja mikä on wintööt?
™™™ - hienosti toimii, tuunko käjestä pittäin näättämmää?
En sitäpaitsilöydä merkistöä kuin tektinkäsittelystä eli Worksistä.
- McJanne
- Kitisijä
Jos kursori on kirjoitettavassa tekstikentässä niin onnistuu.Jyrki73 kirjoitti: Ei onnistu tuolla ohjeella. ALT hyppää välittömästi valikkoon. Worksin mukaan oikeaa ascii koodi on sitäpaitsi ALT+228 ei vaan onnistu tuolla alt-yhdistelmällä vieläkään kopioimalla se kyllä onnistuu. ™ Worksissä onnistuu myös ALT+ctrl+t. nettiselaimeni lisää tuolla yhdistelmällä kumminkin vain uuden välilehden.
Start(käynnistä)|programs(ohjelmat)|accessories(ehkä apuohjelmat) <- tuolta löytynee jostakin, xp:ssä taitaa olla All programs (kaikki ohjelmat) tms.
õ = alt+228 => Works on pärssistä, nuff said. Unicodella mainitsemani.
Kirjoitan tätä alasti
No nyt löytyi. se on apuohjelmat ja sieltä järjestelmätyökalut valikossa. joo koodi oli oikea. mutta alt+ numeronäppäin aiheuttaa edelleen missä tahansa ohjelmassa ainoastaan merkkiäänen virhenäppäilystä.McJanne kirjoitti:Jos kursori on kirjoitettavassa tekstikentässä niin onnistuu.Jyrki73 kirjoitti: Ei onnistu tuolla ohjeella. ALT hyppää välittömästi valikkoon. Worksin mukaan oikeaa ascii koodi on sitäpaitsi ALT+228 ei vaan onnistu tuolla alt-yhdistelmällä vieläkään kopioimalla se kyllä onnistuu. ™ Worksissä onnistuu myös ALT+ctrl+t. nettiselaimeni lisää tuolla yhdistelmällä kumminkin vain uuden välilehden.
Start(käynnistä)|programs(ohjelmat)|accessories(ehkä apuohjelmat) <- tuolta löytynee jostakin, xp:ssä taitaa olla All programs (kaikki ohjelmat) tms.
õ = alt+228 => Works on pärssistä, nuff said. Unicodella mainitsemani.
Alt koodien käyttö vaatii, että käytetään numeronäppistä, jossa on keylock päällä.
Jos käytössä on läppäri niin tällä ohjeella voisi pärjäillä:
- NumLock päälle (Omassani FN+F11 napit)
- Alt + numerokoodi käyttäen niitä numeronäppiksen nappeja! Omassa läppärissäni siis noi napit ovat (M=0, J=1, K=2,..., 7=7, jne.)
- Lopuksi NumLock pois, jotta voi kirjoittaa myös m.-jkluio näppäimillä,
T: Nörtti™
Jos käytössä on läppäri niin tällä ohjeella voisi pärjäillä:
- NumLock päälle (Omassani FN+F11 napit)
- Alt + numerokoodi käyttäen niitä numeronäppiksen nappeja! Omassa läppärissäni siis noi napit ovat (M=0, J=1, K=2,..., 7=7, jne.)
- Lopuksi NumLock pois, jotta voi kirjoittaa myös m.-jkluio näppäimillä,
T: Nörtti™
- Hallusinaatio
- Kitinän uhri
Niin siis itse asiaan olen aina ollut hiukan erakko. Silti olen kuullut sanottavan että hymyilen paljon. Elämä on muutekin mukavampaa kun ei ota turhaa stressiä. Mulla ei ole kiire minnekään. Kun vedet lämpenee käyn uimassa työmatkan varrella sekä meno paluu matkalla, ja ehkä vielä uudestaan päivällä. (mulla on vuorotyö) työkaveri sitten ihmettelee kun näkee mut pyöräilemässä kotiinpäin tunteja työajan päättymisen jälkeen.
Eli nautin kyllä yksinolosta, mutta haluaisin välillä halata, pussata ja harrastaa seksiä. Niin ja jutella sen kauniimman osapuolen kanssa.
Toisaiseksi olen kumminkin tyytynyt yhteisiin harratuksiin naisen kanssa kuten vaikka rullaluistelu.
Eli nautin kyllä yksinolosta, mutta haluaisin välillä halata, pussata ja harrastaa seksiä. Niin ja jutella sen kauniimman osapuolen kanssa.
Toisaiseksi olen kumminkin tyytynyt yhteisiin harratuksiin naisen kanssa kuten vaikka rullaluistelu.