Niin oli täälläkin. Karkkihimoa helpotettu puolikkaalla lauantaipussilla ja muutamalla palalla daimia. Miten sitä pystyisi pitämään vaan yhden karkkipäivän viikossa? Niinpä niin, itsekuria sitäpä niin tartteis...
Jumaleissön. Nettipalvelun tarjoaja oli sössinyt mun sähköpostiosoitteet
Pariviikkoa oon ihmetellyt, että onpas hiljaista e-mailissa, mutta EI OLE PERKELE MITÄÄN SÄHKÖPOSTIOSOITETTA
Kenetköhän mä lähtisin sinne tappamaan??? Selvittävät nyt siellä sitten, että kenen vika, kuka teki mokan.....
tonttu kirjoitti:Miten sitä pystyisi pitämään vaan yhden karkkipäivän viikossa?
Vastaus on: Ei pysty. En minä ainakaan
Pyöräilin sitten kauppaan, nyt on irtsaripussi nenän edessä. Ehkä ihan hyvä, että kauppaan on matkaa 5 kilsaa, tulee edes murto-osa noista kaloreista kulutettua saman tien
Yippee, nyt on tukka taas (hetken aikaa) hyvin ja juurikasvukin parhaillaan muuttaa väriään. Kasvonaamio vaikutti jo ja kohta masukin saa täytettä.
Misterin kun saan vielä kohta viereeni niin
Jahas, Naima voitti sit mallikisanhärpäkkeen. Olihan se nätti ja sillä oli kiva tukka.
Viimeksi muokannut Kid, 30.05.2006 19:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tonttu kirjoitti:Miten sitä pystyisi pitämään vaan yhden karkkipäivän viikossa?
Vastaus on: Ei pysty. En minä ainakaan
Mä oon tippuvien hampaiden pelossa koettanut rajoittaa karkin syöntiä ja napostelua vain viikonloppuun. Yksi päivä ei toimisi mullakaan. Oon jostain lukenut että elimistön on helpompi käsitellä yksi kunnon piikki epäterveellistä ravintoa, kuin jatkuvalla syötöllä tapahtuvaa pientä herkuttelua. En tosin tiedä, kuinka tuo pitää paikkansa.
Joopa joo, mun piti tänään olla oikein aktiivinen ja uuttera. Oon koko päivän ollut niin väsynyt etten ole saanut juuri mitään aikaan. Et silleen...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Aamuinen migreeni puskee taas Buranan alta esiin...tätä se on naisen elämä.
Iltavuoro loppuu tunnin päästä. Tällä viikolla pitäisi vielä varata aika säärten vahaukseen ja kampaajalle ja käydä solkussa ennen niitä yo-juhlia, kun mun mekko on olkaimeton...(hieman turhamaista..tiedän)
Vaola kirjoitti: Oon koko päivän ollut niin väsynyt etten ole saanut juuri mitään aikaan. Et silleen...
Syö sokeria, se piristää..
Mjoo. Itse heräsin juuri kahden tunnin nokosilta.. että morjensta vaan kunnon yöunet.
Räkätauti on hiipinyt kimppuun niin, että korvatkin ovat ihan lukossa. Ja kun perkele piti torstaina päästä treenaamaan syväsukelleusta. Ei näytä sit onnistuvan moinen ei
POKS,töistä kotiuduttu 20:30... Duunin jälkeen hilpasin Mäkelänrinteen vesiparatiisiin,melkein kaikki altaat tuli kokeiltua,sen kylmävesialtaan jätin suosiolla muille,kokeilin jalalla hrrrrr avantotasoista.Nyt on muuten relax olo vesisuihkuhierontojen&uimisen jälkeen. Jatkakaa harjoituksia