Jeps, takaisin ruotuun. Vika kouluviikko edessä ja sitten alkaa kesäloma!!! Jota tosin en odota ollenkaan niin innonsekaisin tuntein kuin ehkä pitäisi. Koko viime lukuvuoden roikkuneita hommia pitäisi kesän aikana hoidella, sen lisäksi että pieni totaalinen pysähdyskään ei nyt olisi pahitteeksi. Rahaakin on vähän, onneksi kunnianhimoa sitäkin enemmän.
Mun olis sitäpaitsi pitänyt saada paperit handuun perjantaina. No, ehtiihän tuota... Toisaalta ihmettelen, että tämän ruljanssin keskellä olen jo näinkin pitkällä opintoineni.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Makea my ass.
Yritin nukkua, tunnin pyörin tuskissani sängyssä ennen kuin luovutin ja tulin hakemaan finrexiniä ja buranaa. On aika saakelin tuskaista olla flunssassa tän nenän kanssa....
tpk
vasyttaa, eilinen oli darrapaiva. miks kaikki paattajais/valmistumistilaisuudet on niin saatanan tylsia, kaavamaisia ja jaykkia. lauantaina olin 5 minsan jalkeen valmis vetaan ranteet auki
Dumari kirjoitti:Vittu kun tuohon peliin on säännöt, tpk-leikki on AAMUTYÖLÄISILLE!. Vittu kohta pari vuotta takonut niitä sääntöjä kaaliin, mutta ei mene niin ei..
Mites sitten, kun mä niinq asun työpaikalla?! Oonxmä kestovoittaja???
Bliss kirjoitti:
Mites sitten, kun mä niinq asun työpaikalla?! Oonxmä kestovoittaja???
No tämän takia ne säännöt just on. Et voi osallistua skabaan josset voi taittaa työmatkaasi samaan aikaan kun aamulla julkiset kulkee. Vähänx tää on siistiä, niinkuin hiekkalaatilkolla leikkis "sun traktoris ei kelpaa koska se on vihreä"...
Huomenta kaikille! Kans joku tpk. Päätin sitten pyöräillä töihin, nyt olen töissä vanhempien luona. Muutama tunti tiukkaa työntekoa ja sitten pyörällä juna-asemalle ja sieltä keskustaan töihin.. rankkaa no ei.
Uuh. Huomenna on putkeen 4 tuntia erilaisia vauhti- ja maksimikestävyysharjoitteita putkeen, jonka jälkeen kahden tunnin uimatreeni. Maitohapot lähettivät jo saapumisilmoituksen keskiviikoksi. *puistatus*
Tänään onneksi vain luentoja, viikonlopulta on vielä vähän kankkusen poikasta ilmassa. Lauantaina oltiin seuraamassa valtiotieteellisen promootioita kutsuvieraina. Vähän jäykkää touhua, mutta drinkkilippuja riitti ja ruoka oli hyvää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005