Aah, mulla taas kaksi yövuoroa eteenpäin. Ilta alkoi kuitenkin loistavasti kun täysin odottamatta tuottaja soitti ja antoi jättikehut. Nyt tuntuu lämpöiselle ja hyvälle. Sanotaan, että kissa ei elä kiitoksilla mutta tämä kissa ainakin nauttii niistä.
Ja vieläkin mää vaan roikun tässä. Mikä siinä on, että se nukkumaanmeno venyy sinne varttia vaille kahteentoista aina, vaikka kuinka jo aiemmin olisi sammumispisteessä.
bedlam kirjoitti:Suakos se ärsytti joskus aiemminkin että oululaiset juttelee palstalla keskenään? Sikamaista rasismia joikhaavia poroja kohtaan. Menen pois.
Kunhan pikkisen kiusasin, kun unimatti tais eksyä.
bedlam kirjoitti:Ja vieläkin mää vaan roikun tässä. Mikä siinä on, että se nukkumaanmeno venyy sinne varttia vaille kahteentoista aina, vaikka kuinka jo aiemmin olisi sammumispisteessä.
Voi venäjä, kello on tosiaan vaikka mitä!
Eihän täällä tosiaan saa tuolla tavalla toisilleen puhua, hävetkää!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noi kissat yltyvät tappelemaan aina iltaisin. Siis oikein karvat pöllyää ja ulvotaan kovaan ääneen. Mun tekee oikein pahaa, mutta vielä on vammoilta säästytty. Kaikesta huolimatta me herättiin kaikki samasta sängystä aamulla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Äh, ny mua alkoi hämäämään toi uusin rekisteröityjä, hernemaissi. Miksi se ei ole hernemaissipaprika, niinku se pussimixi, mitä mä käytän usein Jasmin-riisin seassa? Kaikki maailman paprikat ovat varmaan ihan loukkiksia.
Ei kukaan sattuisi (Helsingin ympäristössä) harkitsemaan Creativen Zen Micron hommaamista? Luulin hävittäneeni omani ja tilasin uuden 6GB:n version ja sitten tietysti löysin "hävinneen". Perkele.
Mua panettaa. (Mikä on toki kummallista.) Ja oraakkelikin sen kuin vittuilee, en kuulemma saa "välttämättä" viidenkään vuoden kuluessa.
Niin, onnistuin varmaan heterodiskoista ja niiden lieveilmiöistä juttelemalla pelottelemaan tuossa vielä tovi sitten erään asunnollani sijainneen herrahenkilönkin luulemaan, että olisin ollut juuri häneltä jotakin vailla. Vaikka en kyllä ollut. Mutta se varmaan luuli. Ihan varmaan. Nolottaa.