No mut jos mä meen sinne(statiin) yssin, niin sitten tuun kotiin kaksin ja se ei ole suotavaa, koska aamulla on töitäBliss kirjoitti:Arvaa mitä. Siellä on joitakin kymmeniä tuhansia muitakin, et sie ihan yssikseen joudu oleeDumari kirjoitti: en yssikseen viitti paikalle lähtee.
Perjantai
-
Dumari
Polla tyhjä, kommuuni tyhjä, jääkaappi tyhjä. Aika tyhjää.
Päivällä tuli hirmuinen hinku päästä suunnittelemaan joku jännä tietokanta, optimoimaan kyselyjä ja järjestämään dataa tarpeiden mukaan parhaimpaan muotoon. Aika sairasta.
Huomenna onkin sitten jotain ihan muuta. Aika jännää.
Päivällä tuli hirmuinen hinku päästä suunnittelemaan joku jännä tietokanta, optimoimaan kyselyjä ja järjestämään dataa tarpeiden mukaan parhaimpaan muotoon. Aika sairasta.
Huomenna onkin sitten jotain ihan muuta. Aika jännää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
- irmelianneli
- Kitisijä
-
Dumari
- irmelianneli
- Kitisijä
-
Dumari
-
bedlam
-
ElanorRaven
-
slam
- irmelianneli
- Kitisijä
-
bedlam
-
SikaMika
Indeed. And indoors.ElanorRaven kirjoitti:Loppuilta hevimetallia ja kotona himmailua.
Perkele, ilta meni ihan pokerin peluuksi. Hävisin melkein kaiken, sitten alkoi viivytystaistelu vääjäämätöntä tuhkatkin munista -ilmiötä vastaan. Mutta katso, muutaman tunnin hakattuani voitin sitten yhden hieman isommalla pöydällä pelatun turnauksen ja olen omillani. Nyt pelit nurkkaan pölyttymään ja tekemään jotain mitä olisi pitänyt tehdä koko illan.
Hyvää musiikkia tullut kuunneltua koko ilta, mm. Toolin n. koko tuotanto luukutettu läpi. Perkele kun en arvaa pitäisikä ostaa se lippu Turgusrokin sunnuntaipäivälippu nyt ihan puskan takaa, kun ei ole vielä majoituksestakaan varmuutta. Pakko kai se on hakea, nukun sitten vaikka sen puskan takana tai tulen vain sunnuntaiksi...*arpoo&pohtii*
En mä sitten näköjään lähtenyt katsomaan Lordia. En uskalla, törmään kuitenkin matkalla Lordin näköisiin viinanpiruihin.
*takin kääntö kesken viestin*
Lähdenkin tästä katsomaan Lordia!!! Hallelujaa...!
-
aimohaiku
-
aimohaiku
-
slam
Mä en ole lähdössä torille katselemaan ihmismassoja ja Lordin kunniaksi esiintyviä bändejä. Lihapullaranskalaiset paistuvat uunissa ja tiedossa on vielä hikisen ruumiini hieromista saippualla ja vedellä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Heh! Mä kun luulin et sulla on noi " p,i,l,u " näppäimet ne mitä sä oot eniten käyttännytslam kirjoitti:l,k,m ja n ... ovat kuluneet kohta olemattomiin näppäimistöstä... liikaa tekstiä... saa kohta hommata uuden näpikän...
Heippa vaan taas pitkästä aikaa!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
-
slam
Ai niin, puolueeton Kitinän ulkopuolinen taho kertoi minulle, että Keikauksen vinkki vahata sääret kuukautisten jälkeisellä viikolla, koska silloin on korkeampi kipukynnys, toimii. Siis, vahatkaa säärenne kuukautisten jälkeisellä viikolla, niin minäkin nyt aion tehdä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
slam
-
Aito_Johanna
En vahaa sääriä, koska vahauksen voi tehdä vasta, kun säärikarvat ovat jo pitkät. Sääreni tahtovat olla aina karvattomat.Lolita kirjoitti:Ai niin, puolueeton Kitinän ulkopuolinen taho kertoi minulle, että Keikauksen vinkki vahata sääret kuukautisten jälkeisellä viikolla, koska silloin on korkeampi kipukynnys, toimii. Siis, vahatkaa säärenne kuukautisten jälkeisellä viikolla, niin minäkin nyt aion tehdä.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tuli sit tipahettua saunan ja yhen oluen jäljiltä iha totaalisesti.
Muutama tunti katos jonnekki ja eiku lenkille. Tunnin lenkillä ehtii sopivasti eksymäänki tonne metikköön. Ny välietappi fåån luona ja viel pitäs kävellä takas kotio. Noh, mulla ei sentää oo lonkkavikaa, vielä, kuten tolla toisella.
Muutama tunti katos jonnekki ja eiku lenkille. Tunnin lenkillä ehtii sopivasti eksymäänki tonne metikköön. Ny välietappi fåån luona ja viel pitäs kävellä takas kotio. Noh, mulla ei sentää oo lonkkavikaa, vielä, kuten tolla toisella.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma