todellinen torstai
Dethroned emperor!!
Noin huutaa toi yks sveitsiläinen poika mun raadiossani.
Oli eilen tarkoitus vielä kaikkien polkemisten jälkeenkin pyörähtää baarin puolella, mutta en sitten jaksanutkaan. Jäinkin kotiin ja nukahdin toistamiseen kesken Syriana-elokuvan! Ehkäpä kolmannella yrityksellä saan pyöräytettyä filmin loppuun asti...
Niin, krapulaa ei ole, ja koska ilmakin näyttää ihan näppärältä, uhoan heittäväni pitkähkön pyörälenkin jahka muilta hommiltani ehdin. Nyt kuitenkin niiden muiden hommien pariin...
Noin huutaa toi yks sveitsiläinen poika mun raadiossani.
Oli eilen tarkoitus vielä kaikkien polkemisten jälkeenkin pyörähtää baarin puolella, mutta en sitten jaksanutkaan. Jäinkin kotiin ja nukahdin toistamiseen kesken Syriana-elokuvan! Ehkäpä kolmannella yrityksellä saan pyöräytettyä filmin loppuun asti...
Niin, krapulaa ei ole, ja koska ilmakin näyttää ihan näppärältä, uhoan heittäväni pitkähkön pyörälenkin jahka muilta hommiltani ehdin. Nyt kuitenkin niiden muiden hommien pariin...
Nyt saa työt riittää, lähden nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta ja kotitöistä.irmelianneli kirjoitti:Hyvää töipäivää!
Tai sitten menen tarkastamaan Töölön terassit sienestäjäasussani.
muistatko miltä tuntuu
juopua kesäyönä
hölmöstä rakkaudesta
kastella jalat heinikossa
tanssittaa tyttöä laiturilla
siellä missä kaislat kumartaa
Kivasti menee, muttei ole erityisen kivaa tällä hetkellä. Vaan kohtapuoliin lähden viimein sinne ylä-bronxiin hakemaan sitä mikä keisarille kuuluu! Jos oikein vituttaa, niin käynpä kültürpubissakin, vaikka luulenkin että mitä lähemmäs pääsen kyseistä aluetta, niin sen nopeammin sieltä on päästävä pois.1108 kirjoitti:Huomenta!
Suihkunraikkaita immeisiä kaksi kappaletta täällä hei!
Kuinka teillä menee?
Onko kivaa??
Oooooonko mukana sixpäkki ja hammasharja!?!?!?!??!?!
No sitten mentiiiiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos epäilet homokaasuksi, niin tarkistapa suklaaosastosi.Bluntly kirjoitti:Jotain homokaasua ilmassa, kuukahdin pariksi tunniksi uneen keskellä päivää.
- irmelianneli
- Kitisijä
- irmelianneli
- Kitisijä
Hitto.
Olin eilen ihan kuolemat - tosin väsy ja kaikkea, mutta päätin silti lähteä liikkeelle. Hitto illasta tuli lopulta aivan loistava. Hengattiin ensiksi Tornissa, sitten pari baaria Eerikinkadulla ja lopulta tänne.
Miten mulla voikin käydä niin hillittömän hyvä tuuri että onnistun tapaamaan klassisen kauniin ja fiksun nuoren naisen, jolla on jopa minua parempi maku leffojen suhteen. No toisaalta olisi pitänyt arvata että tuollaisen neidin kanssa hengatessa joutuu ongelmiin, sillä sellaisia nuo alunperin oululaiset naiset ovat.
Se on hassua miten joskus vaan yllättyy kuinka hyvältä jonkun seura tuntuukaan. Loistotyttö joka on asunut vuosia Lontoossa, oikeasti kiltti ja kunnollinen, hottis ja timmissä kunnossa, kultturelli ja pitää tennareita. My kind of girl!
Sellainen ihminen jonka seurassa pyöriä lakanoissa, katsoa Monty Pythoneita ja syödä jäätelöä.
Niinqu.
Olin eilen ihan kuolemat - tosin väsy ja kaikkea, mutta päätin silti lähteä liikkeelle. Hitto illasta tuli lopulta aivan loistava. Hengattiin ensiksi Tornissa, sitten pari baaria Eerikinkadulla ja lopulta tänne.
Miten mulla voikin käydä niin hillittömän hyvä tuuri että onnistun tapaamaan klassisen kauniin ja fiksun nuoren naisen, jolla on jopa minua parempi maku leffojen suhteen. No toisaalta olisi pitänyt arvata että tuollaisen neidin kanssa hengatessa joutuu ongelmiin, sillä sellaisia nuo alunperin oululaiset naiset ovat.
Se on hassua miten joskus vaan yllättyy kuinka hyvältä jonkun seura tuntuukaan. Loistotyttö joka on asunut vuosia Lontoossa, oikeasti kiltti ja kunnollinen, hottis ja timmissä kunnossa, kultturelli ja pitää tennareita. My kind of girl!
Sellainen ihminen jonka seurassa pyöriä lakanoissa, katsoa Monty Pythoneita ja syödä jäätelöä.
Niinqu.
Onnea pariutumiselle t:ikuinen pikkupoikahuima kirjoitti:Se on hassua miten joskus vaan yllättyy kuinka hyvältä jonkun seura tuntuukaan. Loistotyttö joka on asunut vuosia Lontoossa, oikeasti kiltti ja kunnollinen, hottis ja timmissä kunnossa, kultturelli ja pitää tennareita. My kind of girl!
Niinqu.

Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa