Uupumus ja palelee...
Tietokoneongelmia ja nettiongelmia...
Suihkuun ja uutena ihmisenä ulos sieltä.
Plääh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ak kirjoitti:Tuli toisaalla jo vastaan ja nimen laittaminen jäi siitä kiinni, että siinä haluttiin juontajiksi Jaana Pelkosta ja Marco Bjurströmiä. Hyi helvetti!
ak kirjoitti:Tuli toisaalla jo vastaan ja nimen laittaminen jäi siitä kiinni, että siinä haluttiin juontajiksi Jaana Pelkosta ja Marco Bjurströmiä. Hyi helvetti!
Eh... ei sitäkään mutta Suomi saisi kyllä jotenkin repäistä eikä laittaa sinne mitään tavanomaista Barbie & Ken -kaksikkoa. Mulla ei kyllä toistaiseksi ole ehdottaa mitään...
Vähä mä oon ollu tänää ilkee.
Iha vaa omaa ammatillisuuttani juuh...
Taas vetäs yks herneen nenäänsä. Mä vaa yritin pitää sen realiteeteissa mukana. Todellisuus ei kuulema oo kiva juttu kuulla.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Perjantaiksi on luvattu sadetta. Olin ajatellut mennä kauppatorille Lordia juhlimaan, eli sade ei kyllä ole tervetullutta. Mitään himoperseitäkään ei viitsisi vetää olosuhteita lieventämään.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Mitään himoperseitäkään ei viitsisi vetää olosuhteita lieventämään.
Aina viitsii!
Sateenvarjokin toimii. Tykkään kyllä enemmän edellisestä keinosta.
Ugh, lauantaina on valtsikan promootiot vanhalla, mihin pitäis mennä kutsuvieraaksi.
Bileet kestää kuulemma yhdeksään asti aamulla - kuulostaa lupaavalta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aihe vaatii selvästi Kitinä-gallupia. Heitelkää lisää ehdotuksia, niin varmaan joku väsää kokoon. Sitten lähetetään Kitinän virallinen juontajaehdotus Ylelle.
Aihe vaatii selvästi Kitinä-gallupia. Heitelkää lisää ehdotuksia, niin varmaan joku väsää kokoon. Sitten lähetetään Kitinän virallinen juontajaehdotus Ylelle.
Ja äkkiä sitten. Kohta ne kuitenkin valkkaa Jaana P. ja sen Håmå-Heikin juontamaan. ÄÄG!!
Himputti. Piti helatorstai-viikonloppuna lähteä Keski-Suomeen lataamaan akkuja, ja nyt se perhetuttu suunnitelman takana otti ja perui koko homman. Kaikki oli jo valmiina ja hyvällä mallilla reissua varten, ja ... ei sitten.
Jotain tuon tapaista on käynyt myös allekirjoittaneen mielessä. Muutenkin, kun kerran raskaammalla musalla voitetiin, niin soisin tuon teeman jatkuvan sitten Suomen viisuissakin.
En kylläkään muista nähneeni noiden kummankaan varsinaisesti juontavan missään mitään. Kyllä juontajan täytyy se homma handlata.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Oon kävelly tänään joku kuus kilsaa. Vettä sataa. Siskon synttäreillä oli kivaa ja herkkua. Onneksi se kuitenkin oli tehnyt tonnikalavoileipäkakkua, joten mun ei tarvinnut syödä sitä. Söin kuitenkin vahingossa keksejä ja karkkia kauheesti, ja kääretorttua palan. Myöhästyin bussista ja jouduin odottamaan tunnin seuraavaa. Aika kului kuitenkin puhelimessa nätisti kolmen kivan ihmisen kanssa. En jaksanut enää mennä kotimatkalla sittenkään ostamaan jätesäkkejä ja pattereita sykemittariin.
Aika tukkoista on ollut jo pari päivää... PikkuMies on sairastunut vesirokkoon ja heräilee tuon tuosta itkemään kutisevia näppyjä. Kaiken lisäksi täällä sataa vettä.
Söin kuitenkin ison kasan vohveleita sekä suklaata..Kompensoi tätä hassua tukkoisuutta.