Tämä on viimeinen tavallinen kierros. Tällä pudotetaan kaksi kilpailijaa. Jos pisteet menevät tasan, pistän pystyyn pikaäänestyksen, jolla päätetään putoaja.
Seuraavalla kierroksella pelataan KHL:n pudotuspelit. Vähiten ääniä kohtaa eniten ääniä saaneen ja keskimmäiset kohtaavat toisensa.
Voi jumankukkelis. Minähän en ala sitä lupaamaani olutta kenellekkään karvaperseelle tarjoamaan! Eli koittakaas nyt hoitaa joku naiseläväinen sille hopeasijalle. Mielellään Mida kun asunee jossain takajäkälänporoperänhuitsinnevadassa niin säästynee nekin rahat omiin oluisiin.
Bluntly kirjoitti:Voi jumankukkelis. Minähän en ala sitä lupaamaani olutta kenellekkään karvaperseelle tarjoamaan! Eli koittakaas nyt hoitaa joku naiseläväinen sille hopeasijalle. Mielellään Mida kun asunee jossain takajäkälänporoperänhuitsinnevadassa niin säästynee nekin rahat omiin oluisiin.
öö.. oikeastaan kyllä säästyisit tarjoamasta olutta vaikka asuisinkin naapurissasi ja kävisi kuten toivoit.
Enthu kirjoitti:Mida,vaikka onkin onnistunut rekrytoimaan kityyn uutta verta,valtaosa nollakirjoittajia,asuu pääasiassa nakokulma.netissä
Ketäs mä nyt muka oon rekrytoinut, ku en mielestäni oo tullu isommin mainostaneekskaan? Ja se näkökulmapyrähdys ny oli vaan pien hairahdus. Meni ohi jo.
Jos yksikin teistä vitun apinoista vielä äänestää mua niin lataan mitään kyselemättä suoraan tauluun! Tajuutteko mitä häh?? Kylä näin on...*äänesti juuri itseään monella äänellä*
SikaMika kirjoitti:Jos yksikin teistä vitun apinoista vielä äänestää mua niin lataan mitään kyselemättä suoraan tauluun! Tajuutteko mitä häh?? Kylä näin on...*äänesti juuri itseään monella äänellä*
SikaMika kirjoitti:Jos yksikin teistä vitun apinoista vielä äänestää mua niin lataan mitään kyselemättä suoraan tauluun! Tajuutteko mitä häh?? Kylä näin on...*äänesti juuri itseään monella äänellä*
otetaaks kisa? Kummalle enemmän ääniä?
Otetaan ennemmin kiSsa, sellainen joka aivan käsittämättömällä tavalla vaan tuijottaa kieli lähes kokonaan ulkona!! *nostaa kissan pöydälle*
SikaMika kirjoitti:
Otetaan ennemmin kiSsa, sellainen joka aivan käsittämättömällä tavalla vaan tuijottaa kieli lähes kokonaan ulkona!! *nostaa kissan pöydälle*