HellBell kirjoitti:Jä täytyy sanoa että vaikkei tässä olla väkivaltaisia ihmisiä, niin kyllä tarpeen tullen kuitenkin ollaan. Koiraansa vasaralla tappavalle järjestäisin mieluusti keskiaikaista kidutusta ja kuulustelun hoitaisin mieluusti vaikka ihan henk.kohtaisesti.
Ja jos jossain nään sellaista tapahtumista.. Fuck peace ja niin edespäin.

No niin. Mulla on tässä hyvin dynaaminen adressi rangaistusten uudistamiseksi. Allekirjoitatteko?
- raiskaajalle 2 viikkoa perseenporausta per raiskaus kaksmetrisen neekerin toimesta, jolla eurokossun kokoinen kyrpä. Otsaan tatuointi "minua pani neekeri perseeseen 2 viikkoa" loppuelämäksi, niin tietää mitä on elää häpeän kanssa loppuikä
- näpistelijälle raskasta pakkotyötä á 1 euroa / tunti jokaisen näpistetyn esineen arvosta. Ahkeruutta valvomaan ruoskijat
- töhrijät torille häpeäpuuhun sraymaalilla koristeltuina, tunti per töhry. Päälle omien jälkien putsausurakka mahdollisiman pahanhajuisilla kemikaaleilla
- huumeiden salakuljettajat joutuvat hävittämään lastinsa käyttämällä sen kokonaan itse, sen jälkeen linnaan kärsimään vieroitusoireet
- kusipäiset eläintenhakkaajat raipalle ja häpeäpuuhun, nälkiinnyyttäjät lisäksi vedelle ja leivälle
- pahoinpitelijät ketjuissa nyrkkeilysäkeiksi taistelulajien harjoituksiin, rikoksen vakavuus määrittää rangaistuksen keston ja vaikuttaa siihen, saako munasyndit vai ei
Tappajien osalta en ole vielä keksinyt rangaistusta. Ehdotuksia? Vaikea keksiä miten simuloida läheisten menetystä, kuolemanpelkoa ja kipua yhtä aikaa.