Kesk'viikko
Pakollinen päiväkävely suoritettu onnistuneesti. Hain samalla postista ihanan paketin. Taas on rytkyjä kaappiin. Ihanat mustat puuvillabyysat ja musta minihame. Kesä!
Yks paketti jäi vielä sinne kun pitäis olla 81e että saan sen lunastettua. Sieltä tulee mein uudet verhot ja katille ihana ruoka- ja juomakuppitsydeemi.
Yks paketti jäi vielä sinne kun pitäis olla 81e että saan sen lunastettua. Sieltä tulee mein uudet verhot ja katille ihana ruoka- ja juomakuppitsydeemi.
Hassua, mulla ei näkynyt, ennenkuin olin käynyt kuvan ominaisuuksista napatussa linkissä suoraan. Sen jälkeen näkyi tuossakin. Paitsi nyt näkyy vain linkki. Kauhian hämmästyny.swirl kirjoitti:
http://matin.maapallo.org/site.pl/selain/?c=wulff&i=153
Edit: vaihdetaanpa linkkiin, kun kuva ei kerran näy...

- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Tulipahan nukuttua,heräsin vast 13.30. Noh,tosin sitä ennen heräsin jo ku kulta lähti aamulla töihin, eli joskus viideltä. Nyt sitten tulee varmaan valvottua ens yönä piiitkään....
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
joku TPK. Kohta lähtää retkeileen sealaiffiin! 
Viimeyön 15tunnin yöunet sai luvan kääntää päivärytmin takas ja kuitata univelat, jotta jaksaa ottaa viikonloppuna lisää velkaa...

Viimeyön 15tunnin yöunet sai luvan kääntää päivärytmin takas ja kuitata univelat, jotta jaksaa ottaa viikonloppuna lisää velkaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Ovathan tekijät viimeksi tänä keväänä puhuneet jo jatko-osastakinkillkill kirjoitti:Harmi kun vuosia tulevaksi hypetetty uusi Duke Nukem ei taida koskaan valmistua.

Kattelin Supersize Me -pätkän canalilta samalla kun mussutin vihersalaattia parilla kanapalalla. Hetken tunsin oloni hyväksi mutta nyt on oikeesti pakko lähteä mäkkäriin. Oikein maistan sen QP:n ihanan tursuilevan rasvan suussani......... :lääh: Pitäskö ton dokkarin/leffan niinq saada ihmiset tajuamaan pikasafkan kauheus vai aiheuttaakohan se himoa muissakin ku mussa? Yksinkertasesti pakko saada purilaista. Olen mainonnan uhri.
No niinpä oli. Aloin "lukemaan" koulukirjaa, mutta nukahdin ennen kuin sain kannet auki!! Aamuseiskan herätys tuli näemmä hieman kesken unien, koska huitaisin kevyesti keskellä iltaa vielä 2,5 tunnin päikkärit. Nyt olo on jotain nuutuneen ja puolipirteän välimaastosta, onneksi parin tunnin päästä pääsee pelailemaan säbää. Ja sitten Mestareiden Liigan finaalin pariin, ahhhh....!ElanorRaven kirjoitti:Oli ihan veltto fiilis äskettäin
Nyt kokeilen josko saisin kirjan kannet auki kuukahtamatta...
Mäkin oon suhteellisen veto veks, vaikka nukuin yhdeksän tunnin yöunet! Pitäisi siivota, pestä pyykkejä ja ja ja... Tytöillekin menin erehdyksessä lupaamaan että saavat mennä ulos ruoan jälkeen, vaikka eilen vannotin heille että siivoavat huoneensa ja käyvät kylvyssä.
Toisaalta ulkona olisi kaunis sää ja saisin itse työrauhan, jos menisivät ulos, mutta se huone sitten jää peräti maanantaille... Kylpyyn nyt onneksi ehtivät joka tapauksessa.

Toisaalta ulkona olisi kaunis sää ja saisin itse työrauhan, jos menisivät ulos, mutta se huone sitten jää peräti maanantaille... Kylpyyn nyt onneksi ehtivät joka tapauksessa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
D'oh. Ehdotin vahingossa treffejä ajattelematta, että pitäisi sitten itse keksiä tekemistä niille. Leffassa käymisestä oli viimeksi huonoja kokemuksia. Kahvilassa käymisessä on se riski, että mitä sitten kun kahvit on juotu... yhdellä kertaa toinen osapuoli vei sen jälkeen mukanaan shoppailemaan
.
Syömään meneminen olisi yksi vaihtoehto, mutta siitäkään ei ole treffeillä paljon kokemusta.

Syömään meneminen olisi yksi vaihtoehto, mutta siitäkään ei ole treffeillä paljon kokemusta.
bueno el maco on kohtuu cool... Parasta mitä olen maistanutGwyneira kirjoitti:Huoh, en jaksakaan mäkkäriin. Koitan selvitä salaatilla. Silloin harvoin kun näitä hampurilaismielitekoja tulee, ne kyllä tarttis tyydyttää, muuten herää keskellä yötäkin kuola poskella.
viddumaista, kun röyhtäys jää kurkkuun ja karjuu, yrjöö lähes, mutta röyhtäyttäessä vasta laukee kiristys... vittu...
menen maate
Multa on varmaan jäänyt jotain kokematta lapsena, koska kotimaassa ollessani mätän roskaruokaa todella hämmentäviä määriä. Mutta oikeasti, tuore hampurilainen, mikä voisi olla parempaa, varsinkin krapulassa? Kokis ja tuplajuusto ja juusto, ja halju olo on muisto vain!Gwyneira kirjoitti:Kattelin Supersize Me -pätkän canalilta samalla kun mussutin vihersalaattia parilla kanapalalla. Hetken tunsin oloni hyväksi mutta nyt on oikeesti pakko lähteä mäkkäriin. Oikein maistan sen QP:n ihanan tursuilevan rasvan suussani......... :lääh: Pitäskö ton dokkarin/leffan niinq saada ihmiset tajuamaan pikasafkan kauheus vai aiheuttaakohan se himoa muissakin ku mussa? Yksinkertasesti pakko saada purilaista. Olen mainonnan uhri.