Mielenkiintoista sinänsä, että enemmistö ei seurustele, mutta toisen gallupin mukaan enemmistöllä on kokemusta vähintään n. 4 vuoden suhteesta. No ei siinä mitään mahdotonta ole.
Mielenkiintoista sinänsä, että enemmistö ei seurustele, mutta toisen gallupin mukaan enemmistöllä on kokemusta vähintään n. 4 vuoden suhteesta. No ei siinä mitään mahdotonta ole.
Mitä mielenkiintoista tuossa nyt on? Kitinä toimii monille seurustelun korvikkeena.Jotkut puolestaan huomasivat sen 4 v suhteensa aikana ettei seurustelu sovi heille. Hieman tosin ihmetyttää ne tyypit jotka kovasti valittavat seurustelemattomuuttaan, vaikka muissa kirjoituksissaan vaikuttavat muutenkin kykenemättömiltä ja haluttomilta seurusteluun. Siinähän miettivät elämäänsä, muut ne vaan porskuttavat ja maistelevat elämää namsk.
Seurustelen. (kenelle tuli yllätyksenä? )
Joskus tulevaisuudessa olisi tarkoitus naimisiinkin päätyä, kunhan olis aikaa ja varaa häiden järjestämiseen...
Äh ne häät oikeasti mitään maksa! Teette itse voileipäkakun johon voi laittaa kynttilöitäkin jos siltä tuntuu, valkoisesta sifongista morsmaikulle hääpuku, sulhanen vuokraa Pilailupuodista yhdeksi päiväksi Dracula-asun (ei sitä kaukaa erota oikeasta frakista), ja papiksi kelpaa naapurin Sulo. Think, man, think! Sovella!
mustakikkeli kirjoitti:Äh ne häät oikeasti mitään maksa! Teette itse voileipäkakun johon voi laittaa kynttilöitäkin jos siltä tuntuu, valkoisesta sifongista morsmaikulle hääpuku, sulhanen vuokraa Pilailupuodista yhdeksi päiväksi Dracula-asun (ei sitä kaukaa erota oikeasta frakista), ja papiksi kelpaa naapurin Sulo. Think, man, think! Sovella!
niin, ja sen lisäksi hankkii sponsoreita. ketä haittaa jos kirkossa kyltti "syö esan kuppilassa" ja bestmanilla t-paita, jossa lukee "purtzi, parasta peräpukamillesi"
Elukka kirjoitti:Tyylillä se on naimisiinmenokin hoidettava.
Aivan! Ikimuistoisen ihana päivä. Tarjoudun jälleen esittelemään hääkuviani kaikille halukkaille
Meillä ei ole mitään kuvia paitsi nuo kolme virallista, nyyh.
Maistaraatin todistajien piti ensin näpsäytellä, mutta annoinkin äidilleni kameran, ei osannut käyttää sitä, kovasti napsi, mutta mitään ei digikameraan tallentanut
Juuen. Mä en ole koskaan ollut niin sinkku, kuin olen tällä hetkellä. Kännykästä ei taida löytyä kenenkään muun naisen puhelinnumeroa, kuin duunikavereiden ja ädin. Hyvä minä.
Noup. Ei se papin aMen niin itsetarkoitus ole, että pitäisi hetiäkkiäkiiruusti olla vihille ryntäämässä. Tyylillä se on naimisiinmenokin hoidettava.
Väitätkö ettei ehdotelmassani ollut tyyliä?!? Et taatusti ole aiemmin ollut vastaavanlaisissa häissä.
Mitä toi yks toinenkin antaa jatkuvasti itsestään ristiriitaisen kuvan: välillä kovaa panomiestä jolla joka vkl eri nainen, ja välillä ei muka ketään ja niin haluttaisiin jo löytää se oikea jonka kanssa mennä naimisiin? Jompi kumpi noista rooleista on provo tai feikki, mutta kumpi?