Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 346
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Kauniita kuvia kaukokaipailijoille ja miksei muillekin.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:vedin kymmeniä leukoja tykittäen
Ja vielä ennen murrosikää. Yeah right.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elukka kirjoitti:Termiittiä
Toi pätkä on loistavasta brittisarjasta Brainiacs,jossa pojat leikkii tieteellä kieli poskella.Suosittelen jos tykkää pamauksista ja huumorilla tehdyistä kokeista.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tämä on varmaan joillekin jo wanha, mutta kaikille huonon (?) huumorintajun omistajille tarjoaa varsin hilpeän tavan tappaa aikaa!

TJEU: Obi-Wan Kenobi

EDIT: Samankaltainen sivusto englanniksi.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:vedin kymmeniä leukoja tykittäen
Ja vielä ennen murrosikää. Yeah right.
Itse asiassa, juuri ennen murrosikää se oli helppoa. Murrosiän mukanaan tuomat muodot nostivat painoa sen verran, että esim. käsien iho alkoi kärsiä niistä tikapuista tolpilla, joita minäkin vetelin edestakaisin paria-kolmeakymmentä kertaa. Leukoja parisataa, situpseja parisataa suorilla, parisataa niillä alaspäin kaltevilla, punnerruksia satakunta. Muistan, kun joskus samalle kuntoilupaikalle pysähtyneet hölkkääjät katsoivat järkyttyneinä ja kysyivätkin, miten ne lukumääräni olivat mahdollisia. Silloin en edes ymmärtänyt kysymystä varsinaisesti, luulin vain joko olevani erityisen voimakas tai kysyjät erityisen heikkoja. Nyt tiedän, että muutos "normaaliksi" tapahtuu parissa kuukaudessa, eikä tuohon tilanteeseen todellakaan ole paluuta. Painoraja taitaa mennä jossain 35-40 kilon paikkeilla.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Noriyumi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Oletteko olleet ClasOhlsonilla? Siellä saa vaikka mitä kivaa kodin krääsää ja tee-se-itse -jutskia. Keittiööni ostin täytettävän tiskiharjan 8)

Myös esim. pesusieniä, lämpömittareita ja muuta kivaa saa aika halvalla :)

Katsokaa vaikka itse!!!
Noriyumi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:vedin kymmeniä leukoja tykittäen
Ja vielä ennen murrosikää. Yeah right.
Itse asiassa, juuri ennen murrosikää se oli helppoa. Murrosiän mukanaan tuomat muodot nostivat painoa sen verran, että esim. käsien iho alkoi kärsiä niistä tikapuista tolpilla, joita minäkin vetelin edestakaisin paria-kolmeakymmentä kertaa. Leukoja parisataa, situpseja parisataa suorilla, parisataa niillä alaspäin kaltevilla, punnerruksia satakunta. Muistan, kun joskus samalle kuntoilupaikalle pysähtyneet hölkkääjät katsoivat järkyttyneinä ja kysyivätkin, miten ne lukumääräni olivat mahdollisia. Silloin en edes ymmärtänyt kysymystä varsinaisesti, luulin vain joko olevani erityisen voimakas tai kysyjät erityisen heikkoja. Nyt tiedän, että muutos "normaaliksi" tapahtuu parissa kuukaudessa, eikä tuohon tilanteeseen todellakaan ole paluuta. Painoraja taitaa mennä jossain 35-40 kilon paikkeilla.
Niinhän se on. Samaten tasapainoaistini koki kovan kolauksen kun tulin murrosikään. Painopiste muuttui kun lantio kasvoi. Voi voi. Oli se niin kivaa olla lapsi kun oli tasapaksua pötköä, pystyi tasapainoilemaan helposti ja vedettyä leukoja vaikka kuinka monta...
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla? Siellä saa vaikka mitä kivaa kodin krääsää ja tee-se-itse -jutskia. Keittiööni ostin täytettävän tiskiharjan 8)

Myös esim. pesusieniä, lämpömittareita ja muuta kivaa saa aika halvalla :)

Katsokaa vaikka itse!!!
Aarne siellä kerran halusi käydä, ja sitten näinkin että mitä ihmettä oikein myyvät siellä. RCA kaapelia taidan hakea kun seuraavan kerran hesassa käväsen.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla?
Ärsyttävää tuossa kaupassa on se, että vaikka se on täynnä tavaraa, niin aina se yksi tietty juttu jota menen sieltä hakemaan onkin juuri sillä hetkellä loppu. Aina. Joka ***n kerta. :evil:
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla?
Ärsyttävää tuossa kaupassa on se, että vaikka se on täynnä tavaraa, niin aina se yksi tietty juttu jota menen sieltä hakemaan onkin juuri sillä hetkellä loppu. Aina. Joka ***n kerta. :evil:
Niinhän siinä kävikin :D. Toivottavasti ei satu minulle kuitenkaan.
Noriyumi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Oletteko olleet ClasOhlsonilla?
Ärsyttävää tuossa kaupassa on se, että vaikka se on täynnä tavaraa, niin aina se yksi tietty juttu jota menen sieltä hakemaan onkin juuri sillä hetkellä loppu. Aina. Joka ***n kerta. :evil:
Ai? Ei mul vaan o käynyt niin. Jos käyt caccamyymälässä? Käy isommassa.
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Onko rahatalous suuri tuntematon mörkö jota pörssikeinottelijat pyörittää?
Ehkäpä Gilligan's Island (TV-sarja 60 luvulta) opettaa ymmärtämään...

The Monetary Economics of Thurston Howell III : http://www.mises.org/fullstory.aspx?control=1595

Missähän vaiheessa LOST:ssa siirrytään vaihtotaloudesta 'rahan' käyttöön ;-)
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Leukoja parisataa jne.
No kuulostaa kyllä aivan käsittämättömän paksulta. Minä en muistaakseni tuossa iässä (8-10 -vuotiaana) saanut vedettyä leuan leukaa, vaikka olin normaalipainoinen ja viskoin keihästä eniten koko alakoulusta.

Parisataa leukaa on aikuiselle normaalikuntoiselle miehellekin mahdottomuus, vaikka kuormaa olisikin niskassa "vain" nelisenkymmentä kiloa 70 kilon sijaan.
Vastaa Viestiin