Prkle kun pitää olla niin sählä. Olin kovasti menossa vesijumppaan duunin jälkeen, kun sain viiden päivän ilmaiset käynnit duunipaikan vieressä olevaan mestaan... olen kuitenkin jättänyt sen helevetin lahjakortin toisen takin taskuun. Harmittaa kovasti, mutta onneksi jätin lahjakortin päivämäärät avonaiseksi, joten en menettänyt sitä yhtä kertaa.
Sellasii tunnu olevan rajoitteita kuin joku pariutuminen, paksuks vaa ja suu kiikkii!
Vähä jälkijunassa usein suhteet just katkee ennen ekaa pullapitkoo, tuntuu olevan ns. pakkopullaa vaiko huonoo ellei olematonta suunnitteluu..
Täst ei kukaa tykänny mut toinen puoli tottaki.
Mä luulin joskus että AMK:ssa pitäs tehä jotai töitäki...
mut ainaski täällä on aidat joko niin matalia, että tulee hypittyä yli tai sitte oon nii lyhyt, että jotenki livahdan vaa välistä. Paskanjauhannaks meni koko päivä ja valmistelematon ryhmätyö sai paljon kiitosta.
Enkä mä tehny muutaku hiukka havainnollistin erilaisia kiinnipitotilanteita...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
syttiK kirjoitti:T oon ihan koomassa; ei auta kahvi ei aurinko.
Entäs Amfetamiini?
Sama vika rahikaisella. Eilinen allaskellunta vei krapulaisen miehen voimat tyystin, eikä 7 tunnin yöunet ei oloa korjannut. Tänään pitäsi vielä mennä potkimaan ja hakkaamaan kaveria. Saas nähä kuin jätkän käy. Taitaa olla pikku tirsojen paikka pian.
Kill, ei sulla ole ylimäärästä suunnon syvyysmittaria?
syttiK kirjoitti:T oon ihan koomassa; ei auta kahvi ei aurinko.
Entäs Amfetamiini?
Sama vika rahikaisella. Eilinen allaskellunta vei krapulaisen miehen voimat tyystin, eikä 7 tunnin yöunet ei oloa korjannut. Tänään pitäsi vielä mennä potkimaan ja hakkaamaan kaveria. Saas nähä kuin jätkän käy. Taitaa olla pikku tirsojen paikka pian.
Ei sekään taitaa olla uni ainoa apu, sitäkään ehi vielä moneen tuntiin. Äh, jos illalla pääsis aikasin nuq, taas tällänen yhvko.
Hah noita asuntojen pyyntihintoja. Helsingin reuna-alueilla samassa talossa täysin samanlainen kaksio: kaksi kuukautta sitten velaton pyyntihinta oli 95000€, nyt joku toiveikas pyytää hilkkua vaille 128000€ täysin vastaavanlaisesta ja samanlaisessa kunnossa olevasta asunnosta, putkiremppa vielä tulossa. Ei se ole hullu joka pyytää. Säälin niitä jotka ovat edelleen etsimässä omaa asuntoa. Ei helvetti, tulisi jo se lama. Onneksi todellisista myyntihinnoista tulee kohta julkisia.
Sinkkumatti kirjoitti:Kill, ei sulla ole ylimäärästä Suunnon syvyysmittaria?
Syvyysmittaria? Ei, mutta mihin sellaista tarvitaan? Suosittelen sukeltajankelloa tai -tietokonetta. Vyperit on nykyään puoli-ilmaisia** - no, aika edullisia ainakin ja sillä voit tehdä myös nitrox-sukelluksia. Helpompi se syvyys on ranteesta katsoa kuin konsolista tms.
** Sukelluskeskus: 285 €, mutta Auvolta irtoaa varmasti vielä tuotakin halvemmalla.
killkill kirjoitti:
Syvyysmittaria? Ei, mutta mihin sellaista tarvitaan? .
Noo, aattelin lähinnä niinku ton kompuutterin backupiksi ja tuumailin et vois hakata suoranoustaulukon lukemisen tonne selkäytimeen oikein kunnolla, ennen kuin alkaa kompuutterin kanssa sukeltamaan.
Menin muuten sunnuntaina kuiviskoulutukseen ja huomasinkin reenin jälkeen olevani suorittamassa AOWD:tä. Näin ne myyntimiehet fiilaa tyhmiä.. No, olkoot tämä viimeinen PADI-kurssi.