JUMALAUTA! Tuossa on ideaa! Missähän kunnossa maksa on tuollaisen jälkeen...Durasel kirjoitti:1108: Lähetään tuonne ens kesänä!
edit: äänet päälle ja kato intro!
Mahtava Maanatai
Sitä mietitään sitten kun on tippa kiinni sairaalassa1108 kirjoitti: JUMALAUTA! Tuossa on ideaa! Missähän kunnossa maksa on tuollaisen jälkeen...

Viimeksi muokannut Durasel, 15.05.2006 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä olen (imeisesti?) onnistunut unohtamaan vanhat päiväkirjani avoeron yhteydessä exän (nykyään kai entisen asunnon?) kellariin. Kirjallisuusotanta sisältää kaikkea kivaa alkaen teiniangstia pursuavista hirvityksistäGeorgina kirjoitti:Minne mun pitäis laittaa oma "vanha" päiväkirja. Kun ei sitä viitsisi ihan tyrkylle jättää, sen lukeminen jonkun toisen toimesta ei olisi... mukavaa. Kenellekään. Mutta ei se nyt mikään äärimmäisen salainenkaan ole ja haluan sen kuitenkin säästää. Eli minne se laitetaan ei tyrkylle talteen?

Erosta on nyt kaksi vuotta, enkä viitsisi perään kysellä. Nolottaa kyllä perhanasti, jos herra on muuton tms. yhteydessä kyseiset viihdetaivaan kiintotähdet löytänyt ja niihin perehtynyt...
Don't Panic!
Oh, aika pahanexie kirjoitti: Mä olen (imeisesti?) onnistunut unohtamaan vanhat päiväkirjani avoeron yhteydessä exän (nykyään kai entisen asunnon?) kellariin. Kirjallisuusotanta sisältää kaikkea kivaa alkaen teiniangstia pursuavista hirvityksistä![]()
Erosta on nyt kaksi vuotta, enkä viitsisi perään kysellä. Nolottaa kyllä perhanasti, jos herra on muuton tms. yhteydessä kyseiset viihdetaivaan kiintotähdet löytänyt ja niihin perehtynyt...

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
*lukee edelleen päiväkirjaa*
Okei, nyt tää on jo noloa
Kaikkea sitä onkin tullut sekoiltua. Mutta mun elämää on kyllä sivunnut ihania ihmisiä. Olispa mukava päästä sen 15 vuotiaan pään sisään ja pistää se tekemään elämässään vähän fiksumpia päätöksiä ja valintoja.
Okei, nyt tää on jo noloa

Ajattelitko ihan lähiaikoina pistää pullat uuniin..?Durasel kirjoitti:Tällainen logopaita pittee ehottomasti ostaa jos on raskaana!

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Noup, mutta pariutuneille winkkiäLilo kirjoitti:Ajattelitko ihan lähiaikoina pistää pullat uuniin..?Durasel kirjoitti:Tällainen logopaita pittee ehottomasti ostaa jos on raskaana!

Harjoitus tekee Mestari(lapse)n!Durasel kirjoitti:Noup, mutta pariutuneille winkkiäLilo kirjoitti:Ajattelitko ihan lähiaikoina pistää pullat uuniin..?Durasel kirjoitti:Tällainen logopaita pittee ehottomasti ostaa jos on raskaana!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ahahahha.. hahahhahaha! hahahah... HAHAHahahahhahAHAHahahahhaha HAHHKid kirjoitti:Täytyykin ottaa kaikki hyöty tästä irti ja laittaa misteri imuroimaan
Ahahahha.. hahahhahaha! hahahah... HAHAHahahahhahAHAHahahahhaha HAHH

Toimiiko toi muka?

EDIT: väsynyt, mutta nälkäinen... eiku.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kyllä ainakin siellä vuokratyöfirmassa missä mä olin oli firman minimiveloitus 4 tuntia. Ei ne siitä mulle mitään sanoneet mutta niin luki kaikissa niissä lapuissa mitä sille työnantajalle piti näyttää. En sitten tiedä joustavatko todellisuudessa tuosta. Mutta mulla eivät koskaan teettäneet alle tuota 4 tuntia semmoisissa lafkoissa jossa oli kokemusta vuokratyön käyttämisestä.Suvinen kirjoitti: Onko tosiaan näin?? Mutta luulisi työn tilaajan vetävän moisesta herneet nenään. Olisin toki ollut siellä pidempäänkin mutta minkäs teet kun homma on suoritettu..
Kaappien siivous aiheuttaa kämppään järkyttävää siivoa. Miten helvetissä mulla voi olla näin paljon kenkiä, mä en edes ole mikään kenkäfriikki?
Gattacan viestihistoriasta löytyi ainakin tällaistakillkill kirjoitti:Auttakkee!
Gattaca alkoi viime la jossain ketjussa kännisen öykkämöykkäämisen. Jouduin tuolloin vetäytymään IRL-pariin, mutta olisin mielelläni lukenut tuon N:nen viihdepläjäyksen samasta aiheesta. Onkohan ketju poistettu vai mistä se löytyy?
Nyt tartti kyllä tipahtaa. Päivän paras.Durasel kirjoitti:Tällainen logopaita pittee ehottomasti ostaa jos on raskaana!