Mahtava Maanatai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

H-menta.
Kohta verotoimistoon, siitä se päivä sitten mugavasti alkaa. :roll:
Pikku-Akka

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta Kitinä!
X TPK. Väsään ohjelmalehtistä ihan innottomana.
Masu on kamalan pulleana loppuviikon syömingeistä ja juomingeista. Salaattikuurille...

edit:typo
Viimeksi muokannut Pikku-Akka, 15.05.2006 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Maanantaiaamu ja hymyilyttää :shock: On vaan tosi hyvä fiilis, kun jaksoi vetää salilla ihan kiukulla ja tosi mukava viikonloppu takana. Tilipäiväkin, ja tuossa matkalla laskeskelin, että vaikka tilistä ei jäänyt juuri mitään käteen laskujen maksun jälkeen, on rahatilanne kohentunut huomattavasti. Aurinkokin paistaa. Elämä on ihanaa!

Väriä pitäisi saada päähän minunkin...
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Normiyö, hikoilua, palelua, märkyyttä, halluja.. Nooo, ennen seiskaa herätys aamuauringonpaisteeseen ja höpötekstariin ni eikaissiinä. Ylös mielenhäriössä ja siivoustalkoot päälle :shock: Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Pyykit pyörimään, tuopinsirpaleet veks, imurilla huiskimista ympäriinsä, se on siinä. Ainiin tiskit vielä. Riittäsköhän tää tän päivän saldoks, ei varmaan urheilujuttuja kandee silti vielä miettiä, voi olla ettei pumppu diggaa. Jos nyt jois täs kahvia.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä muuten yritin etsiä Lolitan nuppia vimmatusti eilen: ensimmäinen kerta kun katsoin Baari-ohjelmaa pidempään kuin 10 sekuntia (eli lätkän tauoilla). Miten joku ohjelma voi olla turhaakin turhempi?

"Hei, tässä on kilpailu missä perustetaan baari"

"Ensi viikolla joku kilpailijoistamme pääsee sirkukseen pelleilemään!"

MITÄ VITTUA?! Eiks ne jo oo?
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Krähh. Aamuja. Tälläkin suunnalla tuota saakelin lentsuviirusta, onkohan se levinnyt tältä palstalta? :E Herätys oli ekan kerran vähän vaille neljä, kun tuntui ettei yskimisestä tullut loppua niin että nukkua voisi. Vituttaa ja sekava olo.

Yhh.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta Kitykansa.

Oloja oloja. Pääsis nyt jo himaan, perkele.
rontti26
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Hyvää huomenta.

Mikäs tässä herätessä, kun saikku jatkuu ja elämä kuitenkin hymyilee. Onpahan vaan mukava olo :gee:
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
LillyMunster
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta ja maanantaita!!

Olihan taas viikonloppu nettivierotuksessa... Mutta hyvin on selvitty. Viime yönä katkonaista unta junassa, ja vielä pari tuntia omassa sängyssä siihen päälle, nyt töihin. Pläääh.

Kai sitä jaksaa, kun on pakko. Peukaloon vaan sattuuu, trampoliinitapaturma. Pitäisiköhän suosiolla hakea sairaslomaa... Niin ja käsivarsikin on kipeä, selkeä tenniskyynärpää. Sunnuntaina pelasin ensi kerran tennistä tänä vuonna. Niin, ja toista kertaa elämässäni, heh.

Mutta ihanat maanantait teille kaikille! Illalla palajan. Lukemaan koko viikonlopun tuotokset... Urakkaa riittää siis.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Työterveys avaa klo 9. Klo 9:12 kaikki ajat tälle päivälle mennyttä. Ai jaa? Kärvistellään sitten.

Toinen hermonviejä: jos kerran tilataan pystybanneri, niin minä teen pystybannerin. Ottakaa nyt vittu selvää julkaisijalta, että "onhan se mainosvaikka varmasti pystybannerille?" Kuinka vaikeaa se voi olla? Tottakai minä ihan ilokseni teen koko paskan vaakaan eli kaikki alusta.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

No ei nyt ole todellista. Kävin mummolassa (tässä kotipaikan naapurissa) katsomassa vanhoja soffakalusteita omaan kämppään varastettaviksi, niin oli yllätys melkoisen suuri, kun ulko-oven avatessani vastaan tuli lunta vaakatasossa. Maa ihan valkeana nyt, loppui sade sentään. Vitun takatalvet.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

jotenkin tuntuu että tehdään miehen kanssa välillä ylilyöntejä. nyt paloi käpy tähän taloyhtiöön lopullisesti ja enää ei jaksa katsoa ihme hiippareita. Mikä on ratkaisu? no me ollaan nyt sitten muuttamassa varuskunta-alueelle/kupeeseen. :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Durasel

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Iski maanantaivitutus, ei kiva. Jospa sen tappais ottamalla härkää sarvista ja tekis kaikki rästityöt pois, tiukkaa tekee mut sehän on vaan kivaa :D
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Päivää. Aamu alkoin mukavasti ja salilla huhkimisella. Taisin tehdä jotain väärin, koska nyt selkä kipee ja ihan jumissa. Yhen jälestä onneks pääsee lekurille. Tää istuminen tuottaa tuskanhien otsallla :x
Onneks täällä on hiljasta, jos vaikka joutuu saikulle..Ei tuu omantunnontuskia.

Rakas karvapalleronikin pääsee/joutuu tänään lekurille. Nyt selviää karvanlähdön syy sekä allergian/astman vakavuus..
Elppis
Kitisijä

Durasel kirjoitti:Iski maanantaivitutus, ei kiva. Jospa sen tappais ottamalla härkää sarvista ja tekis kaikki rästityöt pois, tiukkaa tekee mut sehän on vaan kivaa :D
Mä laitoin sulle vähän "vehje"- postia ;) *nauraa kippurassa* Toivottavasti piristyt!
Durasel

Elppis kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Iski maanantaivitutus, ei kiva. Jospa sen tappais ottamalla härkää sarvista ja tekis kaikki rästityöt pois, tiukkaa tekee mut sehän on vaan kivaa :D
Mä laitoin sulle vähän "vehje"- postia ;) *nauraa kippurassa* Toivottavasti piristyt!
Oli wanha!!!1
Piristän itteäni sitten kun pääsen kotia, illalla sitten ansaittu jaeaekiekko ja olut!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tuleva ex-pomo vinettää että en saa pitää ensiviikkoa lomaa.
Haistakoon paskan.
Perkele, pitänyt päivääkään lomiani pois. Eikö se tarkoita että työsuhteen päättyessä voin pitää kertyneitä lomiani vittu pois jos minua huvittaa?

Saatana vittu perkele. *on vittuuntunut*
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No voi pyhä jysäys. Nyt mä joudun johonkin liukuovi- ja sohvaostoksille yhtäkkiä :shock: Onneks sisko tulee taustatueksi. Sitä ennen pitää matkustaa linja-autolla parikyt kilsaa sinne systerille. Huh huh, ja mää ku olin kuvitellu ett elbaan ihan rauhassa kotona tän päivän hyvällä omallatunnolla. Noo, ehkä se tekee hyvää vaan.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KESÄLOMAA!!!! jee!
Nukuin viime yönä niin hyvin että en edes muista milloin viimeksi. Viikonloppuna olen taas kännissä innostunut olemaan kovin avoin ajatuksistani :oops: joo, ja ihan parantumaton flirttaaja minussa saa vaan lisäpontta alkoholista. No kukaan tuskin lienee saanut parantumatonta traumaa. Mies tosin piruilee minkä ehtii :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: liukuovi- ja sohvaostoksille yhtäkkiä. Noo, ehkä se tekee hyvää vaan.
Sinne vaan hyvää se tekee ;)
Meidän pitää nähä tällä viikolla, mä oon sillä sosiaalisella lomalla. Tänään ihan kokovapaa! Tuliko kaikille nyt selväksi että täällä vietetään kesälomaa? :cheer:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Tuleva ex-pomo vinettää että en saa pitää ensiviikkoa lomaa.
Haistakoon paskan.
Perkele, pitänyt päivääkään lomiani pois. Eikö se tarkoita että työsuhteen päättyessä voin pitää kertyneitä lomiani vittu pois jos minua huvittaa?

Annappa sen kitupiikin numero niin soitan sille tulenkatkuisen puhelun, perkele.
Elppis
Kitisijä

1108 kirjoitti:Tuleva ex-pomo vinettää että en saa pitää ensiviikkoa lomaa.
Haistakoon paskan.

Esimiehen luvalla, yleisesti TES:sseissä. Muista, että jos saat pitää lomia, mene ainakin viimeisenä päivänä töihin, muuten et saa "lomarahaa" (ent. lomaltapaluuraha) lopputiliisi.

Jos et saa lomaa, muista vaatia pitämättömät päivät rahana.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mä muuten yritin etsiä Lolitan nuppia vimmatusti eilen: ensimmäinen kerta kun katsoin Baari-ohjelmaa pidempään kuin 10 sekuntia
Kierrä vaan veistä haavassa, **ttu! :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Durasel

TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Durasel kirjoitti:TÄÄLLÄ SATAA RAKEITA!!
Tulha se takatalavi vihroi. Loppukesä on sit viilee ja vähälumine.
Vastaa Viestiin