Joo, ei tarkoitus ole lietsoa pelkoa penkojista. Jos näkee vaivan googlatakseen uuden ihmisen kaikki mahdolliset tunnistamista helpottavat tiedot kun olisi tarjolla mahdollisuus selvittää ne myös tutustumalla kasvokkain, on kyseessä sen sortin vamma ettei kyseistä henkilöä ole tarviskaan tavata. Rennosti vaan, suhteilu on aina epävarmaa ja epätäydellistä, silti se joskus onnistuu.AarneAnkka kirjoitti:Toisaalta... kun käyttää tunnistettavaa nimimerkkiä niin välttyy siltä että epähuomiossa joku vanha tuttu joka ei mulle haluais vastata, vastaisi. Onhan muillekin käynyt niin että ovat vahingossa vastanneet samalle henkilölle (eri nimimerkeillä) yhä uudelleen.Melnais kirjoitti:Piti ihan googlettaa. AarneAnkan nimellä Kitinä ja keskustelut tulivat vasta kuudentena ja seitsemäntenä, ei huolta.
Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Riippunee siitä millaisia lentoja rouva emännöi. Tuleehan siitä sentään yhtäjaksoisesti vähän pidempiä vapaita jos kaukomaille suuntaa.McJanne kirjoitti: Oishan se kiva jos nainen olisi edes suurinpiirtein saman määrän kotona kun ite!
Tavallaan ymmärrettävää, yllättävän monelle jo kolmivuorotyö on liian suuri haaste suhteessa. "Kun et sä koskaan ole kotona."
- McJanne
- Kitisijä
Itse sanoisin ennemminkin niin että pitää olla parin tunnin matkan sisällä pääsääntöisesti jos vaikkapa halipula yllättää kesken päivän.Melnais kirjoitti: Riippunee siitä millaisia lentoja rouva emännöi. Tuleehan siitä sentään yhtäjaksoisesti vähän pidempiä vapaita jos kaukomaille suuntaa.
Tavallaan ymmärrettävää, yllättävän monelle jo kolmivuorotyö on liian suuri haaste suhteessa. "Kun et sä koskaan ole kotona."
Kirjoitan tätä alasti
Noo, lentoemännillä on varmasti tasapainoisia suhteita hurmaavien lentokapteenien kanssa.McJanne kirjoitti: Itse sanoisin ennemminkin niin että pitää olla parin tunnin matkan sisällä pääsääntöisesti jos vaikkapa halipula yllättää kesken päivän.
Entäs miehen duuni? Ketä kiinnostaa ylitöissä papereita tai palikoita pyörittelevä keijo jonka vapaa-aika kuluu itsensä toteuttamisen kannalta olennaisissa harrasteissa kuten itsepuolustusta treenatessa.
Ai, eli ei saa sanoa toisen ammatia negatiivisena asiana, mutta toisen viikset tai vaikkapa tupakanpolton saa mainita?BrianW kirjoitti:Outoa. Jos olisi akuutti tilanne, niin kyllä minulle vaan lentoemntä hyvin kelpaisi.
Sori, mutta tämä pelastautumisyritys ei mene nyt läpiMelnais kirjoitti:Kuten joskus totesit, voi kultaseni, olet niin ennalta-arvattava.

Saa, tottakai jokainen tekee omat valintansa. Ihmettelen vain miksi mainittu ammatti on ongelma, minusta sen on enempikin etu moneen muuhun verrattuna, mutta ihmisethän on erilaisia.Sinkkumatti kirjoitti:Ai, eli ei saa sanoa toisen ammatia negatiivisena asiana, mutta toisen viikset tai vaikkapa tupakanpolton saa mainita?BrianW kirjoitti:Outoa. Jos olisi akuutti tilanne, niin kyllä minulle vaan lentoemntä hyvin kelpaisi.
[
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Juu, onhan asiassa hyvätkin puolensa, kuten vapaat sukellus, metsätys, mökkeily ja kännäilyviikonloput. Sitä ei käy kieltäminen..Herra Manala kirjoitti:Lentoemohan olisi oikein mainio. Saisi olla paljon rauhassa ja kitata poikien kanssa kaljaa.
Mutta älkääs nyt sentään nenänkarvojanne repikö irti. Juttu on ihan täysin vasta työn alla..

Höpöhöpö, potut pottuina.Sinkkumatti kirjoitti: Sori, mutta tämä pelastautumisyritys ei mene nyt läpi
Poissaolokysymysten vuoksi kokisin yhteiselämän lähinnä kahta maata vakituisesti asuttavan kanssa vaikeana. Muutamien päivien työmatkat varmasti menisivät hyppien keikkuen, ehkä siksi että omassa työssäni pystyn järjestelemään vapaita sinne minne huvittaa. Seksistinen hämmästykseni johtui kuitenkin miesten yhteisen ajan priorisoinnista ulkomuodon ohitse. Aika hienoa.
Tämä keskustelu tallentui aivoihin nimikkeellä Ei lentoemoja. Mitä en muista, kysyn WanhaltaPerwolta jolla on kaikki palstalla sanottu kirjallisena tallessa henkilöittäin ja kategorioittain. WP voittaa Katkera-G:n faktamuistissa juuri aineiston laajuuden vuoksi.Sinkkumatti kirjoitti:Mitäs siitä naisen muistista ja kostonhimosta sanotaankaa?Melnais kirjoitti:Höpöhöpö, potut pottuina..
Tuttua, mutta mä olen se tylsästi kirjoitteleva ämmäAarneAnkka kirjoitti:Nyt kun muistelen, niin on minulle kyllä tälleenkin ikävästi käynyt ilmoitusteni kanssa: olen saanut vastauksen, vastannut siihen, ja sen jälkeen ei kyseisestä kirjoittelijasta ole kuulunut enää mitään. Ilmeisesti vastaukseni ovat tylsempiä kuin ilmoitukseni, tai sitten kyseisillä naisilla on aktiivihaku päällä muutenkin, ja jokin sulavammin kirjoitteleva äijä vie potin. Kai.

Kuormasta ei syödä.
Ei kun naimisiinhan sinne ollaan menossa. Ne treffit on sellainen pakollinen paha siinä välissä.Sinkkumatti kirjoitti:Tä. Panemaanhan sinne mennään, eikä juttelemaan?Herttua kirjoitti: pitäähän itse treffeillekkin jäädä tutustumisen aihetta&juteltavaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005