Mä haluaisin, että tuo Manalan kuva voittaisi. Siellä on niin paljon ällöttäviä poseeraajia ja wannabe-malleja, että yököttää. Haluaisin ihan tavallisen tyypin Cityn kanteen ja kun se nyt näyttää siltä että voittaja on joku söpöliini pissis, jonka kuva ei eroa millään lailla aikaisemmista Cityn kansista, ääni menisi Manalalle. Mutta vittu en kyllä maksa siitä äänestämisestä! Rahastusautomaatti koko kilpailu.
silsakenraali™ kirjoitti:Myykö Manalan kuva? Jos ei, niin vaikka se jostain syystä voittaisi, niin laittaisiko City sitä kanteensa?
Myykö mitä? Mainostilaa?
No sitä lehteä sille kohdeyleisölleen. Ottaako City riskin laittamalla kanteen jonkun muunlaisen kuvan kuin mitä siinä yleisesti on tupannut olla? Vittu, ei mua asia edes kiinnosta, kunhan tauotan työpäivääni.
silsakenraali™ kirjoitti:Myykö Manalan kuva? Jos ei, niin vaikka se jostain syystä voittaisi, niin laittaisiko City sitä kanteensa?
Myykö mitä? Mainostilaa?
No sitä lehteä sille kohdeyleisölleen. Ottaako City riskin laittamalla kanteen jonkun muunlaisen kuvan kuin mitä siinä yleisesti on tupannut olla? Vittu, ei mua asia edes kiinnosta, kunhan tauotan työpäivääni.
No kun ilmaisjakelulehti on kyseessä niin en usko, että kukaan jättää ottamatta kansikuvamallin takia. City kuitenkin aika instituutio jo, ehkä niillä olisi varaa ottaa riski ja laittaa joku muokkaamaton tavis kanteen. Itse olisin sen kannalla. Äänestäisin Manalaa ellei olisi tollaista riistomaksua.
Ei kai kukaan pakota keskustelemaan aiheesta jos ei kiinnosta.
Itse sä kysymyksen esitit.
Lolita kirjoitti:Mä haluaisin, että tuo Manalan kuva voittaisi. Siellä on niin paljon ällöttäviä poseeraajia ja wannabe-malleja.
Totta moniko pystyy siihen että laittaa itsestänsä semmoisen kuvan jossa on tukka silmillä tai muuten vaan sotkuisen näköisen. Suurin osa on tehdyn näköisiä. Ennemmin pisteet niille jotka vetää samaa linjaa kuin Manala.
Herra Manala kirjoitti:Kukahan tostakin ylikalliista äänestämisestä vetää massit himaan.
Testaavat varmaan ovatko söpönassujen kannattajaporukat vielä täysissä ruumiin ja sielun voimissaan suuremman maksun edessä. Kuvia arvostellaan ainakin kovin ahkerasti.
Pöh, kuka sen varmistaa, että City julistaa voittajaksi eniten ääniä saaneen eikä omaa toimitusta tai mallitoimistoa miellyttävää naamaa. Minä laitoin jo ääneni Manalalle.
HellBell kirjoitti:
Man, mistä elokuvasta sun avatarisi on?
Evil Dead.
Muutens, oliko Evil Dead se kauhuleffa jossa ryhmä nuoria menee jonnekin leirimökkiin ja sitten lukevat jotain Kuolleiden Kirjaa (tms) ja johan alkaa tapahtua? Sekoitan sen aina johonkin toiseen zombie-filmiin.