hebuli kirjoitti:Se siitä. Sain tarpeekseni Snapaheadin vihjailuista että Streisandilla tai Affleckilla olisi yhtä pieni nenä kuin minulla. Oikea Elämä kutsuu.
Jos joku rekisteröityy tänne samalla tai samantapaisella nimimerkillä (hebuli, hepuli, heppuli, hemuli tms.), kyseessä on aivan varmasti feikki, joten administraattorit voivat ampua kyseisen tunnuksen alas ensinäkemällä. Minä en tänne aio enää tulla takaisin.
Ihan kuin olisi backstagealueella, jossa majailevat Mariah Carey, Christina Aquilera ja Whitney Houston. Ovet paukkuvat, kuningattaret saavat itkuraivareita, avustajan juoksevat lohduttelemassa, porukkaa erotetaan/väki irtisanoutuu...
Ihan kuin olisi backstagealueella, jossa majailevat Mariah Carey, Christina Aquilera ja Whitney Houston. Ovet paukkuvat, kuningattaret saavat itkuraivareita, avustajan juoksevat lohduttelemassa, porukkaa erotetaan/väki irtisanoutuu...
Tää ois kyl viel hauskempaa jos ei ois niin tahallisen väkisin kyhättyä komediaa. Mut perjantain kunniaks upotkoon tämäkin.
Älä nyt, kyl mua ainakin hymyilyttää Jotkut täällä kirjoittaa dildopyllyporkkana anaalissa liian syvällä ja ottavat sitten hepuleita ja ripuleita, kun (kitinä)maailma ei olekaan täydellinen..
Durasel kirjoitti:Jotkut täällä kirjoittaa dildopyllyporkkana anaalissa liian syvällä ja ottavat sitten hepuleita ja ripuleita, kun (kitinä)maailma ei olekaan täydellinen..
Ketkä jotkut? Paljasta heti! Maailmalla on oikeus tietää! Nussiiks ne keskenään? Älä vihjaile!
Tää ois kyl viel hauskempaa jos ei ois niin tahallisen väkisin kyhättyä komediaa. Mut perjantain kunniaks upotkoon tämäkin.
Älä nyt, kyl mua ainakin hymyilyttää Jotkut täällä kirjoittaa dildopyllyporkkana anaalissa liian syvällä ja ottavat sitten hepuleita ja ripuleita, kun (kitinä)maailma ei olekaan täydellinen..
Juu, kyllä siellä nenussa on jokainen hernes joka sinne kuuluu ja vähän ylikin.
Ribuli kirjoitti:Ketkä jotkut? Paljasta heti! Maailmalla on oikeus tietää! Nussiiks ne keskenään? Älä vihjaile!
Se on kuule ihan sama ristiinnussiiko jotkut ja millä tunnuksilla! Ei helvetti tätä touhua, ostan sulle hamekangasta heti seuraavassa miitissä minne en ole tulossa. Kohta kyllä lähden puis... (enkä tule koskaan takaisin)
Viimeksi muokannut PehmytAivo, 12.05.2006 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saz kirjoitti:Häääääh?
Nytkö on mun vuoroni julistaa jotain viimesanoikseni ja rymistää ulos? Antakaa aikaa, en ole vielä keksinyt napakkaa exit-linea.
'
Juu.. Sun syy. Sie olet viimeisin palstalle kirjautunut hlö, joten sinun täytyy olla palstan pahanilmanlintu. Hyi hyi sua.
Ribuli kirjoitti:Ketkä jotkut? Paljasta heti! Maailmalla on oikeus tietää! Nussiiks ne keskenään? Älä vihjaile!
Se on kuule ihan sama ristiinnussiiko jotkut ja millä tunnuksilla! Ei helvetti tätä touhua, ostan sulle hamekangasta heti seuraavassa miitissä minne en ole tulossa. Kohta kyllä lähden puis...
Minkä laatuista hamekangasta? Montako metriä? Onks kokonainen kangaspakka vai jotain irtopalaa? Näyttääks mun perse siinä hameessa isolta?