Eikäs alfauros ole stereotyyppisesti sellainen kova kundi, joka menestyy. Onkohan nämä nyt ihan kaikki sellaisia ?hebuli kirjoitti:Mä jäin miettimään ketkä kaikki ovat näitä palstan alfauroksia? Jos viimeisiä galleriakommentteja ja palstakirjoitteluja seuraa, niin ainakin:silsakenraali™ kirjoitti:Piru olkapäälläni pyysi lupaa julkituoda partaannaurunsa syyn. En antanut lupaa mutta kerron silti. Saz, suosiosi palstan alfaurosten keskuudessa on häkellyttävän korkealla. Ota siitä kaikki ilo ja hyöty irti
Katto Kassinen (aka SM)
MrManala
jouden-za
Hebuli
AarneAnkka
Enthu
Slam
Niba
Pehmovanukas
Unohdin varmaan joitakin. Elco ei ole selvästikään alfauros kun ei ole vaivautunut kommentoimaan. Nörtti se on, osaa ohjelmoidakin.
Kuka vakkarinainen on puolestaan silsakenraali? Mulla tulee mieleen lähinnä kaksi vaihtoehtoa, enpäs kerrokaan ketkä.
Millaisen deitti-ilmon tekisit tai olet tehnyt?
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Totta. Mä olen jotenkin kait tosikkotuulella. Mutta onhan listassa pari, jotka ainakin itse tuntuvat itseään pitävän ns alan miehinä.AarneAnkka kirjoitti:Psst, herra hebuli on huumormiehiä.BrianW kirjoitti:Eikäs alfauros ole stereotyyppisesti sellainen kova kundi, joka menestyy. Onkohan nämä nyt ihan kaikki sellaisia ?
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Tottahan toki, viittasin vain siihen ettei vastaisi kuvattomiin ilmoituksiin. Useimmat heistä tuntuvat kuitenkin lähettävän kuvansa ensimmäisessä vastauksessaan. Syy kuvattomuuteen ei siis ole habituksen puutteet, vaan halu säilyä tunnistamattomana ilmoituksessaan.Katto Kassinen kirjoitti:Ihan varmasti, mutta muutamilla sokoilla käyneenä, vaadin ehdottomasti kuvan.
Käys ensin vaikka kommentoimassa Sazin galleriaa, lisään sut sitten alfauroslistaan. Lisään tuon listan myöhemmin FAQiin, jotta kityneidot tietävät etsimättä ketkä ovat alfoja. Ei mene aikaa eikä paukkuja hukkaan.Mylwin kirjoitti:Unohdit miut! @o_ *pullistus*hebuli kirjoitti:Mä jäin miettimään ketkä kaikki ovat näitä palstan alfauroksia?
Miten saatoin unohtaa killerin listalta?
Ei onnaa. Olet osallistunut Sazista keskusteluun jopa vastaten hänelle suoraan, vaikka toimintatapasi toki on useimpia meitä muita hienostuneempi (coolina, avuliaana, asiatietävänä ja muka välinpitämättömänä esiintyminen = varma saanti). Alfaus on vähän niinkuin juutalaisuus, ei siitä noin vain "erota".Pehmovanukas kirjoitti:Count me out.
Katsos kun nätinkin tytön voi nähdä ihan vain keskustelijana. Jos täällä kirjoittelun tarkoitus olisi tehdä vaikutus johonkin tai johonkuhun, alkaisin pitää itseäni hiukan Einarina. Mutta pidän Sazia erinomaisen tervetulleena. On melkein kuin joulu, kun elcon lisäksi joku täyspäinen kirjautuu palstalle.hebuli kirjoitti:Ei onnaa. Olet osallistunut Sazista keskusteluun jopa vastaten hänelle suoraan, vaikka toimintatapasi toki on useimpia meitä muita hienostuneempi (coolina, asiatietävänä ja muka välinpitämättömänä esiintyminen = vetoaa naisiin). Alfaus on vähän niinkuin juutalaisuus, ei siitä noin vaan "erota".
Pahaa vain pelkään että palstan vonkupeelot ajavat tyttöparan pois.
Miksiköhän näin. Käykö kuvan kanssa esillä olo seuranhakupalstalla liikaa ihmisten itsetunnon päälle? Ymmärrän kyllä, jos ollaan jossain cross dresser-foorumilla, mutta että sitä ei kestetä, että joku tuttu saattaisi nähdä jonkun toisen tutun olevan yksinäinen. Pöljää.hebuli kirjoitti: vaan halu säilyä tunnistamattomana ilmoituksessaan.
No eräskin TODELLA upea daami, joka netissä ilmoitteli, perusteli kuvattomuuttaan sillä, että ei hän halua että hänestä kiinnostutaan ulkonäön puolesta vaan mielummin ajatuksista ja arvoista. Ei kertonut ulkonäöstään mitään oikeastaan. Sai varmasti keskimäärin parempia vastauksia kuin ne, jotka naamansa laittavat esille. Paskassa on ikävä kahlata vaikka olis hyvätkin saappaat.Katto Kassinen kirjoitti:Miksiköhän näin. Käykö kuvan kanssa esillä olo seuranhakupalstalla liikaa ihmisten itsetunnon päälle? Ymmärrän kyllä, jos ollaan jossain cross dresser-foorumilla, mutta että sitä ei kestetä, että joku tuttu saattaisi nähdä jonkun toisen tutun olevan yksinäinen. Pöljää.hebuli kirjoitti: vaan halu säilyä tunnistamattomana ilmoituksessaan.
No ehkä tuo Pehmiksen mainitsemakin asia, mutta kyllä monet edelleen ajattelevat nettideittailun olevan merkki luuserimaisuudesta, kun ei pysty "oikeassa elämässä" löytämään heilaa. Siksi ei haluta että sukulaiset, kaverit, työkaverit jne. edes vahingossa tunnistaisivat sinua ilmoituksessa. Kyllä, tiedän ettei noin "saisi" ajatella.Katto Kassinen kirjoitti:Miksiköhän näin. Käykö kuvan kanssa esillä olo seuranhakupalstalla liikaa ihmisten itsetunnon päälle? Ymmärrän kyllä, jos ollaan jossain cross dresser-foorumilla, mutta että sitä ei kestetä, että joku tuttu saattaisi nähdä jonkun toisen tutun olevan yksinäinen. Pöljää.
Oliko oma ilmoituksesi muuten kuvallinen? Oletan että oli.
En mie keksi gallerioihin ikinä mitään positiivista sanottavaa.hebuli kirjoitti:Käys ensin vaikka kommentoimassa Sazin galleriaa
Eikä Saz ole vielä niin tuttu, että ymmärtäisi välttämättä miun juttuja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
- McJanne
- Kitisijä
Tämmösen väkersin tännään, ajattelin että kaipaatte vähän piristystä päivään, ja eikun haukkumaan.
Odotan innolla erityisesti Herra Manalan kommentteja.
Odotan innolla erityisesti Herra Manalan kommentteja.
McJanne kirjoitti: Tämmöinen persjalakanen (172-165-168 viimeiset kolme mittausta) savolaissielulla varustettu ei ihan himotreenattu (73kg), mutta itsensä kanssa toimeentuleva hurrikaanitukka etsiskelee sielunsa kadonnutta toista puoliskoa skeptis-sarkastisten sinilinssisten kiikareiden läpi tarkastellen.
Kehuvat huumorintajuiseksi ja vieläpä hyväksi keskustelijaksi, tokko tuosta olisi hyvä aloittaa?
IN:
Mökkeily (ja veneily)
Käveleminen (luonnossa)
Lemmikit (erityis <3 koirille)
Kirjat (kaikkiruokainen)
Musiikki (Rock'n roll on tie, totuus ja elämä)
Tietotekniikka (hyötykäyttö)
Liikunta (erityishuomio budo-lajeissa)
Edellä mainitun filosofia orientaalisesta näkökulmasta)
Matkailu (kotimaa hakkaa ulkomaat)
Empiirinen kokkaus (ei vielä yhtään kuolonuhria)
OUT:
Valehtelu (pitää olla pokkaa sanoa suoraan)
Pettäminen (eikä vain fyysisesti)
Henkinen keskenkasvuisuus (ft. fyysinen ikä)
Huonot selitykset (parempi olla selittämättä)
Riippuvuudet (henkiset ja fyysiset)
Liiallinen kiire (vain hitailla on kiire)
Teeskentely ja esittäminen (miksi pitäisi olla jotain muuta)
LYHYESTI:
Käytös, kärsivällisyys, kunnioitus, uhrautuvaisuus, vaatimattomuus ja mielen ja kehon puhtaus (ja kyllä, tämä on lainattu pääasiallisen raajojenojentelu -harrasteeni "ohjekirjasta"
Ja mitäkö haen? Siellä se taisi olla romanttisesti ilmaistuna ylempänä. Ihmistä jonka kanssa voin tuntea saumatonta yhteenkuuluvuuden tuntua, niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla. Kuitenkin, vaatimusjutut on niin korneja, etten jaksa ruveta trendikkäitä listoja laatimaan. Jos tulet (pääasiassa) toimeen itsesi kanssa, siitä on hyvä pohja ponnistaa alkuun. Aika kyllä näyttää "viat", joten niitä on turha setvimään ja jos totta puhutaan niin niin kauan kun ei ole liiallista täydellisyyden tunnetta, on aika kornia ruveta tuomitsemaan.
Minä en vaadi täydellistä CV:tä, mutta arvostan kyllä asiallista lähestymistapaa tutustumaan pyrkiessä ja minulla on kaikki maailman aika tehdä se kaikessa rauhassa ilman paineita.
Tavoittaa myös mistä tahansa tällä nimimerkillä(ylläpito on höveli vaan)
Sähköposti/muu yhteystieto mukaan, pihinä ihmisenä (*lol*) on mukavampi säästää kaikkien osapuolien kiiltäviä keltaisia kiviä.
Kirjoitan tätä alasti
Ihan vain näin mielenkiinnosta: saitko asiasta jonkinlaisen varmennuksen? Kuka tahansa voi lähettää sieltä yksityisviestin ja sanoa olevansa oikeasti vaikka Hilary Clinton, mutta jollei itse Hilary Clintonilta tule postia jossa ilmoittaa asian olevan niin, ei takeita ole.hebuli kirjoitti:Silsakenraali meni paljastamaan minulle yv:nä kuka on. Myyn tiedon eniten tarjoavalle.hebuli kirjoitti:Kuka vakkarinainen on puolestaan silsakenraali? Mulla tulee mieleen lähinnä kaksi vaihtoehtoa, enpäs kerrokaan ketkä.
--> pitää saada postia siis siltä joksi henkilö sanoo itsensä.
Älä selitä, "ilaarnekaslis".HellBell kirjoitti:Ihan vain näin mielenkiinnosta: saitko asiasta jonkinlaisen varmennuksen? Kuka tahansa voi lähettää sieltä yksityisviestin ja sanoa olevansa oikeasti vaikka Hilary Clinton, mutta jollei itse Hilary Clintonilta tule postia jossa ilmoittaa asian olevan niin, ei takeita ole.
--> pitää saada postia siis siltä joksi henkilö sanoo itsensä.