Lolita kirjoitti:Mä voisin kokeilla työttömän arkea 30 päivää.
Mehän voitaisiin kitänän entisen kityn kesken vaihdella keskenään paikkoja
Lolita kirjoitti:30 päivää personal trainerin treenattavana.
Yhden humalaisen huumor lasketteluhissimiehen selässä luki personal trainer. Baarissa jokainen voi ainakin kuvitella olevansa, mitä tahansa... Nauroin sairaan pitkän aikaa sille sällille
...........
Minulle ainakin tulee mieleen vain muutamia asioita, joita haluaisin tehdä. Seksuaalisista riiteistä on kielletty puhumasta. mut Olisin kait rikas heebo 30 päivää, ja olisin maapallon parhaalla isolla paipilla koko 30 päivää pelkästään vain laskemassa. + mukava afterskii
Voisin mennä saunomaan 30 vuorokaudeksi, tietysti yhdistetty Spurlock makkaran ja olutta pelkästään ruokana? B-vitamiinien yliannostus ja C aliannostus (Mitenhän poikkeaa tämän päivän ruokavaliosta?)
Laittaisin suomalaisen tasa-arvon ja ulkomaalaisten miesten hyvyyden perään huutavan naisen asumaan ulkomaille OIKEASTI ympäristöön missä tasa-arvoa ei tunneta.
Tietty joku supersankari... tai sitten Rambo!
Kyllä, mä tykkään.
Sitten vois myös kokeilla olla to-del-la kultalusikkaperseinen jenkkiteini. Sellai joka ajelee Beverly hillssissä avoautolla, eikä voi käyttää samaa vaatetta kahta kertaa. Se ois makeeta.
Ja vois kokeilla olla vammanen. Sellanen, joka ei oikeen osaa puhuakaan.
Vois olla sellanen astro/kosmo/taikonautti, joka hengailee yksinään jossais avaruuskeskuksessa. Sekin on varmaan aika yksinäistä hommaa.
Vois olla neljähn lapsen himamutsi, mutta tää on ehkä liian hard coree mulle.
Bluntly kirjoitti:Voisin evätä olemassaoloni kolmeksikymmeneksi päiväksi ja tarkkailla paskakärpäsenä katossa miten tuo vaikuttaisi maailman menoon.
Jäis ilmeisesti muutama elintärkeä vimpain korjaamatta Suomen teollisuuden kannalta merkittävimmissä laitoksissa, johto alkaisi syytellä toisiaan ja koko maa ajautuisi taloudelliseen lamaan. Voisit nauraa partaasi. Siis imukärsääsi.
Jonnekin kaukoitään asumaan munkkiluostariin. Olis kova.
Toinen vaihtoehto olisi olla psykedeelien vaikutuksen alaisena 30 päivää. Tai ihan sama sille ajalle oikeastaan, viisi minuuttiakin riittäisi. Tarpeeksi vahva psykedeeli niin menee ajantaju niin solmuun että viisi minuuttia tuntuvat neljältä ikuisuudelta. Or so I've heard.
Kolmas olisi varmaan sitten kokeilla täydellistä euforiatilaa 30 päivää. Olisi niin hyvä fiilis että kaivaisi päästään kukkasia vastaantulijoille.
Suvinen kirjoitti:Voisin kokeilla romaninaisen elämää 30 päivää. Näkisi kuinka paljon syrjintä on kiinni rodusta ja kuinka paljon omasta käytöksestä.
Tää olisi hyvä!
Aivan loistavaaa....hei...nyt myymään Sakulle Broadcastersille toi ohjelmaidea..ja pilottiin 30 päivää elämää romaninaisena...
Kröhöm! Vaikkakaan ei 30 päivää, tuota ideaa on joku iltapäivälehti tai vastaava jo kokeillut vuosikausia sitten. Lopputulema oli yllätyksettömästi että romaninaiseksi naamioitunutta seurattiin liikkeissä tarkasti, ja ohikulkijat karttelivat. Onko tämä erilainen kohtelu romanien omaa syytä onkin sitten oma juttunsa.