Maikkari alkaa näyttää Supersize me:n luojan uutta sarjaa, jossa mies kokeilee jotain toisenlaista "elämäntapaa" 30 päivän ajan. Luvassa on mm. hormonien käyttöä, elämistä minimipalkalla (USA) ja elämistä homoyhteisössä.
Mitä sinä haluaisit kokeilla?
(jos pidettäis tissit pillut ja pippelit pois tästä keskustelusta...)
Oisko muuten huikeeta painua kuukaudeks takasin peruskouluun
Mä nään hirveen usein unta, että joudun kuluttamaan pulpettia vieläkin vanhalla yläasteellani ja herään aina siihen kun kiljun että perkele, moon käyny tän koulun 15 vuotta sitten loppuun jo, päästäkää mut pois!
ninnithequeen kirjoitti:Oisko muuten huikeeta painua kuukaudeks takasin peruskouluun
Tuo olisi ihan hirveää. Seiskaluokalle uudelleen ja mopotus peliin. Lisäksi vähän kiusausta ysiluokan pojilta. Kipeitä muistoja? Minullako?!
Minä voisin elää Sinkkuelämää 30 päivää. Irtoseksiä, kännäilyä, Manolo Blahnikejä, lounaita kaupungilla, uusia upeita vaatteita, juhlia kavereiden kanssa...
Mä haluaisin kokeilla elää Alaskassa tai Pohjois-Kanadassa harvaan asutulla alueella semmoisena joka toimittaa tavaraa ja palveluita lentokoneella tai helikopterilla.
Ai niin joo, mutta siihen tars lentolupakirjan. No ainakin semmoisen apulaisena vois olla jännää.
Leila kirjoitti:Minä voisin elää Sinkkuelämää 30 päivää. Irtoseksiä, kännäilyä, Manolo Blahnikejä, lounaita kaupungilla, uusia upeita vaatteita, juhlia kavereiden kanssa...
Tuo elämä on pelkkää urbaanilegendaa.
Vois kokeilla elää 30 päivää parisuhteessa. Sais siinäkin kaikki tilanteen edut mut kävelykadulla Kihlat-putiikin näyteikkunan edessä vois ihan rehellisesti todeta, et "muuten ihan kiva, mut ei tässä ole kuin 15 päivää jäljellä joten mitä suotta."
Voisin elää kuukauden vain Chez Dominiquen antimilla. Aina kun tarjottaisiin juotavaa, täytyisi ottaa ja aina täytyisi ottaa sitä mitä suositellaan. Aina pitäisi ottaa listan pisin menu.
Veikkaisin, että tuolla menolla olisi viikossa heikommassa hapessa kuin spurlock.
sivustahuutaja kirjoitti:Voisin elää kuukauden vain Chez Dominiquen antimilla. Aina kun tarjottaisiin juotavaa, täytyisi ottaa ja aina täytyisi ottaa sitä mitä suositellaan. Aina pitäisi ottaa listan pisin menu.
Veikkaisin, että tuolla menolla olisi viikossa heikommassa hapessa kuin spurlock.
Haha, pistetään paremmaksi.
30 päivää Slinginin antimilla.
Hmm.. Itseasiassa. Kohta alkaa kesäloma. Tosin jos ajattelee että päivässä ehtii tuhota drinksuja parinsadan edestä - pitää varata seikkailua varten kunnon budjetti.
PerttiMakimaa kirjoitti:Another merciless sweep across central europe?
Eei.. mulla oli mielessä Robert E. howard -henkinen herooinen seikkailu Conan Barbaarin hahmossa, jossain historian alkuhämärissä. Sitäpaitsi tuo Kimmerian vuorten jätti sai paremman näköisiä tsiksejä, mitä Euroopassa keskiajalla oli. Kautta Kromin!
[quote="killkillEei.. mulla oli mielessä Robert E. howard -henkinen herooinen seikkailu Conan Barbaarin hahmossa, jossain historian alkuhämärissä. Sitäpaitsi tuo Kimmerian vuorten jätti sai paremman näköisiä tsiksejä, mitä Euroopassa keskiajalla oli. Kautta Kromin!
Lolita kirjoitti:Mä voisin kokeilla työttömän arkea 30 päivää.
Mulle riittäis 5 päivää. Elbaisin ensin rennosti, mutta sitten alkaisi tulla mökkihöperöksi, ja sen jälkeen turhautunut epätoivo ja ahdistus alkaisi hiipiä sisään kun töitä ei löydy ja tuntisin itseni hyödyttömäksi ja tarpeettomaksi.
Kyllä mä haluisin olla 30 päivää maailman paras futari. Pääsis pelaamaan maailman huippuja vastaan ja olis sikatörkeesti rahaa. Luultavasti kyllä olisin maailman håteimmissa bileissä melkein joka ilta ja nusuttelisin malleja sen jälkeen kun olisin skumppaa juonut. TAHTOO!!!1
Tai sitten voisin koittaa olla jossain tosi tosi stressaavassa duunissa,missä pienikin virhe maksaa miljooni ja pari ihmishenkeä.Joo,ei oo ollu liikaa vastuuta:/
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.