Ihan perstaakista koko torstai. Pitäisi olla jo nukkumassa. Pitäisi kai keksiä yhteistä aktiviteettia viikonlopuksi. Tai sitten ei. En tiedä. Ei ole se Da Vincin Koodikaan vielä teattereissa. Ai niin mullahan meni tilikin tiistaina miinukselle, joten oikeastaan mun ei pitäisi vinguttaa tuota Masteriakaan. Mutta onhan mulla Dinerssikin, sitä ei olekaan tullut käytettyä varmaan vuosiin. Voisi testata toimiiko se edelleen.
Mä olen näemmä taas vaeltanut unissani. Löysin itseni yöllä pariin otteeseen sohvalta nukkumasta. Nyt aamulla kun katselin sohvanvierustaa, niin olen näemmä syönytkin unissani.. sipsejä on joka paikassa.. uuf.
Heräsin jostain syystä jo kuuden jälkeen. Tänään siivoilua ja kaikkea pikku häsläystä taas. Huomenna tähän aikaan ne hämisläiset on jo lähteneet tulemaan tänne päin sieltä, iiiik ihanaa. Ainiin, äitienpäiväkortti on muistettava laittaa postiin tänään!
Huomenta päivää. Mitähän helvettiä mä teen hereillä tähän aikaan? Piru vie, ku joutu potkaseen ton naisen ylös et se kerkeis töihin. Mä meen takas koisiin ja nauttiin saikusta
Aikainen nukunta, myöhäinen heräntä. Onpahan ainakin kunnolla unta kaalissa. Ihmeellistä kyllä, tällä kertaa tosiaan nukuttikin vaikka viime yö oli ihan yhtä pilvetön ja valoisa kun edellisetkin. *katsoo ilmapuntaria* Jaa, matalapainetta tulossa pikkuhiljaa. Se ehkä selittää.
Tässä just tajusin, että mullahan on vielä ziljoona (= yli 40) vuotta siihen, että pääsen eläkkeelle. Kauheaa!
Tietty, jos hankkisin itselleni rikkaan miehen, voisin ryhtyä kotiäidiksi
Woe paska... unohdin kokonaan, että tänään on puhelinpalvelukoulutusta koko aamupäivän. Kiinnostaa ihan kamalasti Mulle ei edes tule asiakaspalvelupuheluita kuin spesiaalitapauksissa, mutta silti on kuulemma mentävä. Blaah.
jostain syystä ponkasin kukon pieremältä hereille, vaikka pitkään saisin nukkua. ja kun pitäisi herätä aikasin väsyttää. miksi? voisko tämmöset aamuheräykset varastoida?
Aamukahvia odotellessa huomenet myös valtionhallinnosta. Aamuinen pussnuss-olo muuttui keveähköön vitutukseen lokalisoiduttuani koneen ääreen. Muistui nimittäin mieleen, että tänään pitää sitten kirjoittaa kiireellä kuntoon yksi ohjeistus, jota virkaveli Savo-Karjalasta on työstänyt hyvän tovin. Kieli kun on hänen tekeleessään sitä tasoa (=kuvittele mielessäsi takkuisin ja tökköisin esimerkki kapulakielestä ja kerro kolmella, niin pääset aika lähelle), että homma on nyt luotava aamupäivän aikana melko lailla puhtaalta pohjalta uusiksi. Onneksi vaan yksi sivu, mutta kuitenkin...