Noriyumi kirjoitti:
Kun miesten ilmoja katsoo, että siellä on naisista yleenä aika tarkat hoikkuus- ja muut ulkonäkövaatimukset. Kerran pistin lekkeriksi ja kirjoitin tällaisen ilmon "persjalkainen ja 100-kiloinen Mervi Tapolan näköinen acca etsii seksiseuraa Orlando Bloomin näköisistä komeista miehistä".
eps kirjoitti:Pisteet swirlille. N-kieli sopii alaikäisille, jos heillekään. Sitä käyttävän deitti-ilmosta tulee vaikutelma, että teinipoika valehteee ikänsä etsiessään aikuista seuraa.
Voihan tuota ilmoitusta muokatakin... mutta jos joku oikeasti tuomitsee henkilön käyttökelvottomaksi yhden ännän takia niin mahtaako sellainen ihminen olla kovin kypsä itsekään.
Noriyumi kirjoitti:
Kun miesten ilmoja katsoo, että siellä on naisista yleenä aika tarkat hoikkuus- ja muut ulkonäkövaatimukset. Kerran pistin lekkeriksi ja kirjoitin tällaisen ilmon "persjalkainen ja 100-kiloinen Mervi Tapolan näköinen acca etsii seksiseuraa Orlando Bloomin näköisistä komeista miehistä".
HellBell kirjoitti:Onnea Aarnelle ja niin poispäin! Hyvä ilmoitus kuitenkin. (perustelut 1.viestissä.)
Kiitosch.
Tähän mennessä on tullut kaksi vastausta. Toinen Järvenpäässä asuvalta rokkifestareista tykkäävältä 31v neidiltä jolla on kolme kissaa. Toinen taas 27-vuotiaalta naiselta joka vastasi mietteisiini mutta kertoi itsestään melko vähän. Liikunta on kuulemma hänelle tärkeää. Ehdotin kummallekin treffaamista livenä, minusta se on parempi tapa selvittää yhteensopivuus kuin eemelinheittely.
Ei tunnu tämä deittinetin meininki niin totaalisen toivottomalta kuin aikaisemmin.
Katto Kassinen kirjoitti:Uh. Mä saan omaan ilmooni vaan kaiken aikaa mua paljon vanhemmilta naisilta vastauksia. Viimeisimmällä naisella on 8! lasta..
Huh. Jotain on mennyt ilmoituksessa todella vikaan.
Naiset muuten lähettävät uskomattoman onnettomia vastauksia. Ihan kuin viestin vastaanottaja olisi maaliman säälittävin luuseri ja lähettävä maailman tavoitelluin sussu. Se "hei, ota mut, mä oon vähä hyvä", ei todellakaan toimi..
Jos kuppiloissa hakeminen on melkoista arpapeliä, on nettideittaaminen kuin bingossa käyntiä. Pyllystä.
AarneAnkka kirjoitti:
Voihan tuota ilmoitusta muokatakin... mutta jos joku oikeasti tuomitsee henkilön käyttökelvottomaksi yhden ännän takia niin mahtaako sellainen ihminen olla kovin kypsä itsekään.
En ole ketään tuominnut käyttökelvottomaksi - minuun henkilökohtaisesti vain eivät tuollaiset kikkailut vetoa lainkaan, vaan aiheuttavat lievää ärsyynnystä. Tuohon ännään olen kypsynyt jo vuosia sitten, joten kovin kypsä olen ma
En varmaankaan muuta kanssasi yhteen, enkä perusta kanssasi perhettä. Rokki ja viinanjuonti tulee aina menemään sinun edellesi. En tule ostamaan sinulle lahjoja. En tule ostamaan sinulle kukkia. Minulla on kohtuullisen iso ego. Minulla on kohtuullisen iso muna. Tykkään silitellä hiuksiasi. Olethan nätti. Ethän nalkuta. Jos tunnistit tästä itsesi, tuskin innostun siltikään. Jätä minut rauhaan.
Tiedän, että et tule minuun rakastumaan.
Syntyjäni syviä tulet aina vain vihaamaan.
Juokse pois vielä, kun voit.
Älä vain vahinkossakaan, innostu minusta minuutiksi.
Ja tee sydäntä taas kerran kipeäksi.
Mene pois tämä ei ollut edes treffi-ilmoitus.
Vain avautuminen, älä vastaa.
Saz kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana aion laittaa oman deitti-ilmon! Minne se on parasta laittaa? Cityynkö?
Ei kai sinun mitään ilmoitusta tarvitse laittaa, vai? Sen kun vietät normaalia elämää ja tapaat uusia ihmisiä, nin varmasti tärppää paremmin kuin deitti-ilmolla. Deitti-ilmoihin parhaiten vastaajat ovat usein parempia kirjoittajia kuin puhujia, plus pieni liioittelu on vastauksissa turhankin helppoa. Toki sinua voi onnistaa, jos jaksat olla kärsviällinen ja lukea pirusti vastauksia. Ihmeitä on toki tapahtunut ja tulee vielä tapahtuman.
Saz kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana aion laittaa oman deitti-ilmon! Minne se on parasta laittaa? Cityynkö?
Ei kai sinun mitään ilmoitusta tarvitse laittaa, vai? Sen kun vietät normaalia elämää ja tapaat uusia ihmisiä, nin varmasti tärppää paremmin kuin deitti-ilmolla. Deitti-ilmoihin parhaiten vastaajat ovat usein parempia kirjoittajia kuin puhujia, plus pieni liioittelu on vastauksissa turhankin helppoa. Toki sinua voi onnistaa, jos jaksat olla kärsviällinen ja lukea pirusti vastauksia. Ihmeitä on toki tapahtunut ja tulee vielä tapahtuman.
e.
Komppaan. Ainakin jos kuvista voi mitään päätellä.
eps kirjoitti:
Ei kai sinun mitään ilmoitusta tarvitse laittaa, vai? Sen kun vietät normaalia elämää ja tapaat uusia ihmisiä, nin varmasti tärppää paremmin kuin deitti-ilmolla.
Mutta nämä kaksi tapaa yhdistettynä tuplaa mahdollisuudet? Normaalisti arkielämä on muutenkin aika rutinoitunutta, eikä baarit ole mua varten. Kun tähtää hyvin niin tuskin niitä vastauksiakaan tulee hulluja määriä täysin vääräntyyppisiltä ihmisiltä.