Seksikäs keskiviikko
Seksikäs keskiviikko
Kiinnostuneille tiedoksi: Alan kuvata itseäni työasuissani 

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Benjamin L. Willard tuntuu melkein kuin roolimalliltani tällä hetkellä. Kuumaa, kosteaa, taustalla soi hassu musa, ote elämästä lipsuu ja mielessä pyörii pari otetta elämästäni lähimenneisyydestä.
Puuttuu tosin viina, huumeet ja Marlon Brando viidakossa.
Puuttuu tosin viina, huumeet ja Marlon Brando viidakossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- McJanne
- Kitisijä
What you TPK in life, echoes in eternity.
Joo, isä meinas tulla aamukahville kun sillä on nostokeikka naapurissa. Paha vaan kun just hyppäsin junaan kun soitti.
Raivostutin exän eilen kertomalla ilouutisen eli että kamera unohtui Upplands Väsbyyn. Noh, onneksi jo parin viikon päästä hakemaan se sit, Kity-risteily pwnage.
Jospa tänään saisi tuon kohteen pakettii
(nih, arvatkaa vaan onnistuko eilen, no ei todellakaan onnistunut... helvetin ulkoportaat ja helvetin terassi!)
Joo, isä meinas tulla aamukahville kun sillä on nostokeikka naapurissa. Paha vaan kun just hyppäsin junaan kun soitti.
Raivostutin exän eilen kertomalla ilouutisen eli että kamera unohtui Upplands Väsbyyn. Noh, onneksi jo parin viikon päästä hakemaan se sit, Kity-risteily pwnage.
Jospa tänään saisi tuon kohteen pakettii
(nih, arvatkaa vaan onnistuko eilen, no ei todellakaan onnistunut... helvetin ulkoportaat ja helvetin terassi!)
Kirjoitan tätä alasti
- LillyMunster
- Kitisijä
Re: Seksikäs keskiviikko
Ja sitten niitä kuvia galleriaan!!Lolita kirjoitti:Kiinnostuneille tiedoksi: Alan kuvata itseäni työasuissani
Minä yritän nyt saada vähän meikkiä naamaan, ettei tartte ihan harakan näköisenä raahautua sinne koulutukseen. Pukeutumista en ole edes ajatellut, eli jotain on päällä, toivottavasti oikeinpäin. Väsyttää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Ei olekaan! Tutina kävi kun palauduin lenkiltä tunti sitten hissukseen kävellen.ninnithequeen kirjoitti:Ei muuten oo niin lämmin tuolla ulkona kun tässä parina päivänä.
Ihana aamu, muksun kuume laski yöllä ja saatiin kaikki nukkua. Herätessä jopa pirtsakka olo ja pippeliäkin oli vähän saatava ennen kuntoilua. Allergialääkkeitäni rakastan juuri nyt, vihdoin viikon niiskutuksen jälkeen olen oireeton, uuh! Luv it! Sitä ei kärsivänä muistakaan miten hyvä olo voi olla kun kropassa kaikki kuten pitää.
- irmelianneli
- Kitisijä
Joo, ihan selvästi viileempää ku viime viikolla :/ Lähden kuitenkin kokeilemaan lenkkeilyä minäkin ihan kohta tässä, yks muki vielä kahvia. Nyt jätän nilkkikset kotiin, liekö niitten vika kun viimeks tuli jalkapohjan ulkosyrjä niin kipeäksi, ettei pystynyt pariin päivää kunnolla astumaan sillä. Loppupäivä sitten taas stressaamista miljoonan asian kanssa. Sais edes sen liukuoviasian hoitoon, niin ois yksi iso asia pois niskoilta..
Heh, meillä rupee pikku-geellä menee hermot isukin yskimisen kanssa. Tai ehkäpä nukkui pentu kovin kevyesti nyt kipeenä, mutta raivoitkuja pääsi kun kuorsaus seinän takana yltyi turhan kovaksi. Mulla on tapana nukkua kaksi pikkutyynyä korvillani nämä pahimmat allergia-ajat...killkill kirjoitti:HÄTSIII!
Eilisen satoa:
Eiliseen olen tyytyväinen: sain koko kämpän maalattua, kaikki seinät ja katto. Näyttää nyt kyllä huomattavasti siistimmältä kuin entinen vanhankellertävänharmaanlaikukas väriyhdistelmä, vaikka maalasinkin tylsästi valkoiseksi. Joskus kyllä vielä tapetoin sen yhden päätyseinän jonkin muun väriseksi. Meni sopivasti yksi 9 litran purnukka maalia, jäi vain tilkka yli. Kannatti satsata lampaanvillasta valmistettuun maalaustelaan, paljon parempi kuin veljeltä lainattu halpatela. Seuraavaksi pääsenkin jo lattian kimppuun, ja sitten loput kalusteet sisään. Kalusteliikkeissä olenkin jo käynyt kierroksella, kaikenlaista pitäis ostaa (palkkapäivän jälkeen).
Aarne, rohkeasti vaan pyytämään ihastustasi kahville ystävänä, eikä tarvitse ottaa itseensä vaikka pakit tulisikin. Se on vain elämää, aina kannattaa yrittää.
Kun kävin kuukausia sitten katsomassa erästä kaksiota nykyisen kämppäni viereisestä talosta, olin ihan
millaisia sinkkunaisia sitä kävi katsomassa samanaikaisesti. Enhän minä millään muotoa voinut ostaa sitä kämppää itselleni, jos seudulle oli muuttamassa joku heistä.
I feel your pain. Omassa kämpässäni oli onneksi peililiukuovet kahdella seinällä jo valmiina, kun joku aikaisempi asukki asensi sellaisia työkseen. En halua tietää paljonko ne olisivat maksaneet itse ostettuina. Tosin nyt on käynyt epäilyttämään onko kämpässäni liikaa peilejä. Itse pidän niistä koska tykkään tirkistellä itseäni varsinkin alastomana, mutta kaikki eivät ehkä niin välitä että peilejä on suunnilleen "kaikkialla", jos siis joskus pyydän jonkun kylään? Pitäisköhän virittää jotain näköestettä "olohuoneen" peiliseinämälle?irmelianneli kirjoitti:No voi hyvä helevata! Liukuovet kolmeen komeroon 1870€!!!
Eiliseen olen tyytyväinen: sain koko kämpän maalattua, kaikki seinät ja katto. Näyttää nyt kyllä huomattavasti siistimmältä kuin entinen vanhankellertävänharmaanlaikukas väriyhdistelmä, vaikka maalasinkin tylsästi valkoiseksi. Joskus kyllä vielä tapetoin sen yhden päätyseinän jonkin muun väriseksi. Meni sopivasti yksi 9 litran purnukka maalia, jäi vain tilkka yli. Kannatti satsata lampaanvillasta valmistettuun maalaustelaan, paljon parempi kuin veljeltä lainattu halpatela. Seuraavaksi pääsenkin jo lattian kimppuun, ja sitten loput kalusteet sisään. Kalusteliikkeissä olenkin jo käynyt kierroksella, kaikenlaista pitäis ostaa (palkkapäivän jälkeen).
Aarne, rohkeasti vaan pyytämään ihastustasi kahville ystävänä, eikä tarvitse ottaa itseensä vaikka pakit tulisikin. Se on vain elämää, aina kannattaa yrittää.

köh köh krääh. sama ongelma meillä, paitti että minä olen se yskijä. näkee toisen naamasta kuinka sitä vituttaa välillä, välillä se taas on huolissaan.killkill kirjoitti: Kun on puolentoista viikon ajan kuunnellut joka yö toisen yskimistä, alkaa omakin kärsivällisyys olla koetuksella. Nukuttaa koko ajan.
Me transmitte sursum, Caledoni!