Tuskin voi sanoa hyväksi tai huonoksi onneksi olla se otus mikä on.BrianW kirjoitti:Mikä oli sen pitkän vuodatuksesi varsinainen sanoma. Sekö, että olet syntynyt huonoa onneasi toisenlaiseksi, joka ei halua muuttua ?Gattaca kirjoitti:[
Vaatimukset "muuttua" tulee niiltä, joille tuo minulle vieras persoonallisuustyyppi ja elämäntapa on itsestäänselvästi hyvä. Tuskin sinäkään joidenkin etujen takia haluaisit persoonallisuuden/ sielun/ aivojenvaihtoon? Jos sillä jotain saavuttaisit, niin ethän SINÄ saavuttaisi, sinähän olisit itse asiassa KUOLLUT ja ihan toinen olisi kehossasi.
Siispä minua HELPOTTAA huomata, että tuo ns. Nussiva Maailma onkin ihan eri lajin touhuja, johon minulla ei ole osaa ilman sitä sielunvaihtoa. Turha siis kadehtiakaan. Sama kuin kadehtisi että kanit panee paljon.
Silti joku kummastuttava "helppous" siellä naima-asioissa on.. mutta sitäkin varten ensin pitäisi olla tuossa maailmassa, jossa haluavat olla ihan toisenlaiset ihmiset.
Minulla lisäksi varmaan ulkonäkö-ongelma, mitä en sitä tietäisi ellei ehtimiseen muistuteltaisi by kauniit ihmiset. Se on jo huonoa tuuria geeneissä sitten. Samaten ikä.. ensin liian nuoren näköinen, 26 wee pikkupoika, sittenkö jossain välissä alle 10 vuotta ikä oikea, sitten liian vanha? Karua.
Aivan kohtuutonta minusta olisi "muuttua" niin, että hypnoosilla/metodinäyttelemisellä muuttaisin persoonaani siten, että sulautuisin vaikka lähiöiden umpisavolaisten viittäkymppiä lähestyvien pubiruusujen maailmaan, heidän kanssaan "suhteisiin" päästäkseni. Kun se en olisi minä sitten enää joka niissä suhteissa olisi. Enkä niin epätoivoinen ole naisenpuuttteessani.
Pikemminkin parempi vahvistua omana omituisena itsenään, ja jos Jumalat suovat kerran viiteen vuoteen jonkun mahdollisuuden oikeasti kiinnostavan naisen kanssa, toimia siten rohkeammin.
Äh.. tarkoitin vaan, että ihan eri persoonallisuustyyppillä varustetut näyttäisivät menevän suhteisiin ihan pikkuflirtistäkin. Ei koske sinua eikä minua ja hyvä niin. Jos näitä voi edes molemminpuolisiksi flirteiksi kutsua muuten kuin et ole vielä tapattanut minua armossasiHellBell kirjoitti:Olen kyllä oikeasti hämmästynyt jos olet ajatellut että minua "vietäisiin tässä vaikka millä sympatialla". Et tunne minua edes siltä kohdin, että tietäisit sen olevan mahdotonta. .

Ei tietenkään kyse mistään sinun "viemisestäsi" minne et halua. Sinulla näyttää olevan tuo vapausteema. Kielikuvia vaan, pelleilyä nuo ottamiset ja emännät. Unohda koko juttu, minäkin unohdan ja lopetan vetämästä Peppi-letistäsi.HellBell kirjoitti: Minua ei viedä yhtään minnekään minne en itse mene. Ja se on enemmän kuin varma.