Aevan ehana Perjantai!
Pah ja pyh. Terassilla oli lämmintä ja kalja kylmää. Kaveri lähti parvekkeen siivoukseen, joten mäkin tulin kaupan kautta kotiin. Suihkussa käyty ja tiskattu. Mitäs nyt? Pitäskö käydä kans kesävaatteet läpi ja kattoo mahdunko yhteenkään mekkoon enää..
Mistermister on härkkäämässä rakkaitaan eli tietokoneita ja mulla on tylsää!
Mistermister on härkkäämässä rakkaitaan eli tietokoneita ja mulla on tylsää!
Ei herranjumala tota matsia voi kattoa
Miepä sainkin äsken salaatit kylvettyä. Ja syötiin uusia perunoita aidon voin kera, namskista! Vaikka eihän nuo ulkomaiset varhaispotut tietenkään niitä parhaita ole.
Selkä on jo parempi, vaikka vihloo pahasti kumarrellessa edelleen. Pitkälleen vaan, että huomennakin pystyy kävelemään.

Miepä sainkin äsken salaatit kylvettyä. Ja syötiin uusia perunoita aidon voin kera, namskista! Vaikka eihän nuo ulkomaiset varhaispotut tietenkään niitä parhaita ole.
Selkä on jo parempi, vaikka vihloo pahasti kumarrellessa edelleen. Pitkälleen vaan, että huomennakin pystyy kävelemään.
Hellurei... Kelalta tuli tänään vähän päälle 500 € työttömyyspvärahoja,olen vähän ihmeissäni...ei ne yleensä maksa ku jtn 370 tai sit ne on maksanu
jonkun "unohtuneen" kuukauden
en kyllä mene korjaamaankaan niiden mahdollista virhettä... Huomenna matkatoimistoon töihin kuudeks tunniks ja sitte kaupungille kahvittelemaan vanhan luokkakaverin kanssa...
kiva nainen...muistaa mut vielä lähes 3 vuotta opiskeluiden päättymisen jälkeen,tosin se ollu jenkeissä viimeiset kaks vuotta kotiapulaisena ja vasta
palannut pysyvästi kotimaahan vähän aikaa sitten
jonkun "unohtuneen" kuukauden

kiva nainen...muistaa mut vielä lähes 3 vuotta opiskeluiden päättymisen jälkeen,tosin se ollu jenkeissä viimeiset kaks vuotta kotiapulaisena ja vasta
palannut pysyvästi kotimaahan vähän aikaa sitten

Mä olen tosi vässykkä. Kesäloma alkoi tänään enkä tosiaankaan jaksa juhlistella asiaa mitenkään, mitä nyt muutaman kerran kuuntelin Matin ja Tepon hittibiisin "Näin se kesäloma toimii". Nytkin vaan koko aikas funtsin, että jokohan tähän aikaan vois mennä nukkumaan.
Se jäi tosin vähän harmittaan, että keskustan Kymppikirjasto menikin tänään jo kuudelta kiinni enkä ehtinyt sinne. Varaamani kirja Suvi-Anne Siimeksen ja nunna Kristodoulin kirjeenvaihdosta olisi ollut tänään viimeistä päivää haettavana.
Se jäi tosin vähän harmittaan, että keskustan Kymppikirjasto menikin tänään jo kuudelta kiinni enkä ehtinyt sinne. Varaamani kirja Suvi-Anne Siimeksen ja nunna Kristodoulin kirjeenvaihdosta olisi ollut tänään viimeistä päivää haettavana.
Viimeksi muokannut Edith, 05.05.2006 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Plöff tjöff!
Työpäivä mitä ressaavin ja kiireinen. Sen jälkeen paatista pressut pois, maalia pohjaan ja vesillelaittokuntoon. Nyt viimeistään julistan oluenjuonnin alkaneeksi. Kalsonkihumala kunniaan, kun ei tällaisen viikon jälkeen ole enää energiaa baariin mennä.
Mut mut... hyvillä mielin ollaan. Nakkisormi ja jumittunut niska ovat vähäpätöisiä ongelmia. Mitäs pienistä kun huomenna ehkä
Työkaveritkin ihmettelee miksei mikään vituta
Työpäivä mitä ressaavin ja kiireinen. Sen jälkeen paatista pressut pois, maalia pohjaan ja vesillelaittokuntoon. Nyt viimeistään julistan oluenjuonnin alkaneeksi. Kalsonkihumala kunniaan, kun ei tällaisen viikon jälkeen ole enää energiaa baariin mennä.
Mut mut... hyvillä mielin ollaan. Nakkisormi ja jumittunut niska ovat vähäpätöisiä ongelmia. Mitäs pienistä kun huomenna ehkä

Työkaveritkin ihmettelee miksei mikään vituta

Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
- irmelianneli
- Kitisijä
Joo, mä laitoin ne jo tonne sängyn alle...eikun siis, mitkä tikut ja mikä kaasu?8)nexie kirjoitti:Ainakin YLE:n sivuilla on sellainen "olitko paikalla" -kyssäri, joten voisit käyttää puoli minuuttia kuuluisuusvartistasi tähän rakoon. Muista kuitenkin piilottaa ne tulitikut ja kaasupullo ensin.Lilo kirjoitti:Jaahas, joku sitten kuitenkin sytytti ne makasiinit tuleen.
Nopeasti sillä savulla ainakin saa päänsäryn hankittua. En suosittele.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.