Kun pelaajat vähenevät, niin kisa kovenee. Tällä kertaa pudotetaan kaikki, joiden yhteenlaskettu maksimiäänimäärä ylittää vähiten 2/3 kaikista äänistä.
Esimerkiksi edellisellä kierroksella annettiin 53 ääntä. 2/3 osa tästä on 35 ääntä. Neljä eniten ääniä saanutta saivat yhteensä 31 ääntä, mikä ei vielä riitä. Viisi eniten ääniä saanutta saivat yhteensä 36 ääntä, mikä riittää. Näin tällä laskutavalla olisi pudotettu viisi kilpailijaa.
Selvisikö? Toivottavasti, sillä äänestys voi taas alkaa! Säännöt ovat muuten samat kuin ennen, ja äänestysaikaa on kolme vuorokautta ketjun aloituksesta.
pertzi kirjoitti:Kun pelaajat vähenevät, niin kisa kovenee. Tällä kertaa pudotetaan kaikki, joiden yhteenlaskettu maksimiäänimäärä ylittää vähiten 2/3 kaikista äänistä.
Esimerkiksi edellisellä kierroksella annettiin 53 ääntä. 2/3 osa tästä on 35 ääntä. Neljä eniten ääniä saanutta saivat yhteensä 31 ääntä, mikä ei vielä riitä. Viisi eniten ääniä saanutta saivat yhteensä 36 ääntä, mikä riittää. Näin tällä laskutavalla olisi pudotettu viisi kilpailijaa.
Selvisikö? Toivottavasti, sillä äänestys voi taas alkaa! Säännöt ovat muuten samat kuin ennen, ja äänestysaikaa on kolme vuorokautta ketjun aloituksesta.
Eiku siis elämänkatsomukselliset erot niinku tiiätteks.
Kuinka saatoit tehdä moisen minulle?! Ja niinkuin mä aloin kannattamaan sun suosikkijoukuettasikin ihan vain sinun mieliksesi...*repii Ässien julisteen vessansa seinältä*
AarneAnkka kirjoitti:En yhtään tiennyt ketä äänestää, joten äänesti Hallusinaatiota koska hänellä ei ollut vielä yhtään ääntä. Kestäköön sen kuin mies.
Kestän ihan leikiten, ja voimia jääkin vielä kosolti myös kaunan kantamiseen.
SikaMika kirjoitti:
Kuinka saatoit tehdä moisen minulle?! Ja niinkuin mä aloin kannattamaan sun suosikkijoukuettasikin ihan vain sinun mieliksesi...*repii Ässien julisteen vessansa seinältä*
Buahahahaa
Mun lempijääkiekkojoukkue on Jellonat. Ihan turhaan noin kovalla pyhkesit.