Ostin wappukinkereitä varten kaksi skumppapulloa, 16 tölkkiä ölyttä ja yhden putelin salmaria. Kaikki edelleen avaamatta. Ennakko-odotuksista poiketen tuli kovin hiljainen wappu, eikä edes vituta. Suurimmat actionit olivat viimeiset muuton rippeet sunnuntaina sekä yleisesti viikonlopun aikana uuteen kämppään tutustuminen ja suunnittelu mitäs tekis sen kanssa. Kieltäydyin eilen jopa liittymästä naisen sekä hänen kumppaniensa seuraan, kun ei hotsittanut niin ei hotsittanut. Niban pre-wappuilutkin päätin jättää väliin, olin kahden vaiheilla teenkö yllätysvisiitin.
No vapunvietto alkaa kuiteskin osaltani nyt, lähden tästä Ullanlinnanmäelle skumppapullo repussa sisaruksia tapaamaan. Jotain sentään. Moi.
Mä olin Paha Ihminen, käväisin provoilemassa yhdellä mammakeskustelupalstalla Voi hyvä luoja miten saattaa ihminen tuntea itsensä neroksi leipääntyneiden kotiäitien juttuja lukiessa. Nyt ne pitää mua ilkeänä koulukiusaajana. Nyyh.
Morkkis ainoastaan siitä, etten päästänyt koiraa yöllä terassillamme häärivän juopuneen klopin kiNppuun. Stana. Poliisi tuli ja korjasi mukaansa. Ja koira oli kiukkunen, pisteet siitä. Ensikerralla päästän päälle..
Viimeksi muokannut syttiK, 01.05.2006 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss kirjoitti:Mä olin Paha Ihminen, käväisin provoilemassa yhdellä mammakeskustelupalstalla Voi hyvä luoja miten saattaa ihminen tuntea itsensä neroksi leipääntyneiden kotiäitien juttuja lukiessa. Nyt ne pitää mua ilkeänä koulukiusaajana. Nyyh.
Vihdoinkin. Pakkasin yhden kassillisen vaatteita Pelastusarmeijalle ja toisen kirppikselle myytäväksi. Se on alku. Ensi sunnuntaina e h k ä mennään myymään Hiukkavaaraan. Että Ginallekin vaan sitte täten tiedoksi ja ilmoitukseksi.. Erehdyin ulos, kun vein pyörälenkillä sitä kassia sinne pönttöön, niin oli muuten niin tukossa koko keskustan alue, ja ympäristö että kiire tuli pois. Hyi. Kaiken maailman kulkueita ja moottoripyöräletkoja ja miljardeja ihmisiä. Ei ollu kivaa.
Vaola kirjoitti:Nyt oon hämmentynyt. Mun pitää lähteä kohta keskustaan, sen jonkun salaisen jutun takia.
Mikä se on?
Murkki tuossa sanoi, kun radiosta tuli Radio Ga Ga, että se ehkä voisi etäisesti liittyä asiaan.
Olen minäkin pönttö. Olisihan minun pitänyt tajuta. Poikaystäväni vei minut tietysti Bio Rexiin katsomaan Metropolista Laika & The Cosmonautsin säestämänä.
Hupaisinta kaikessa, että olin itsekin bongannut kyseisen tapahtuman, mutten sitten viitsinyt ehdottaa murustille, kun hällä oli mulle joku yllätys.
Koko Metropolista en ole koskaan nähnyt. Vuosi sitten Tukholman modernin taiteen museossa näin parinkymmenen minuutin pätkän. Haaveissa elokuvan näkeminen teatterissa on kytenyt jo viitisentoista vuotta, ylikin. Eilinen kokemus oli kokonaisvaltaisesti sykähdyttävä. Metropolis kaikessa korniudessaan on niin uskomattoman tyylikäs ja live musiikilla höystettynä kokemus oli jotain sellaista mikä sai kyyneleet valumaan ja karvat nousemaan jo parin ekan tahdin soidessa.
Mahtavuutta.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
prosessi kirjoitti:Ei morkkista, kun nysväsin koko illan kotona valokuvien parissa. Uusia pikkubääbääkuvia taas vino pino netissä http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html
Kaamee kapula. Lähinnä tosin naurattaa, siitä on sen verran pitkä aika kun olen viimeksi ollut yhtä tolkuttomassa humalassa ennen puolta yötä kuin nyt. Katsoinkin parhaimmaksi siirtyä lepäämään hyvissä ajoin... Morkkista ei tosin ole niin minkäänlaista.
bedlam kirjoitti:Eihän tuota ole edes kunnon krapulaa. On se nyt kumma, vaikka kuinka yritin. Kaipa tuo huomenna taas töissä sitten iskee.
Sä et vaan osaa.
Ne sai sit houkuteltua sut mieron tielle? Oliko ees kivaa hä?
En mä oikeastaan kauheasti houkuttelua edes tarvinnut... Oli ihan hubaa, hieman yllättävästi baarivalintamme oli OttoK. Paskaa puhuttiin koko ilta kuin akat! Ja taksijonossa puoli tuntia seistyäni tajusin, että bussitkin kulkevat.
Perheen kanssa käyty keskustassa vappuhyörinää ihmettelemässä. Vappulounaaksi muikkuja torilla. Jalat ihan rikki, ja kolmivuotiaan kanssa on kiva liikkua julkisilla ilman rattaita, huuh.