Henkilökohtainen kriisi!
Henkilökohtainen kriisi!
Gaaah!
Ben & Jerry-jäätelössä oli tapahtunut hinnoitteluvirhe Stokkan herkussa. Olivat myyneet sitä neljällä eurolla puolen litran purkki, ja nyt hinta on 6.95! Maailma murentuu.
Noh, se on joka sentin arvoista.
Ben & Jerry-jäätelössä oli tapahtunut hinnoitteluvirhe Stokkan herkussa. Olivat myyneet sitä neljällä eurolla puolen litran purkki, ja nyt hinta on 6.95! Maailma murentuu.
Noh, se on joka sentin arvoista.
Re: Henkilökohtainen kriisi!
Jäbä alkaa slamahtaa koko ajan pahemmin. Mielenvikaisten ketjujen aika on alkanut.huima kirjoitti:Gaaah!
Ben & Jerry-jäätelössä oli tapahtunut hinnoitteluvirhe Stokkan herkussa. Olivat myyneet sitä neljällä eurolla puolen litran purkki, ja nyt hinta on 6.95! Maailma murentuu.
Noh, se on joka sentin arvoista.
Re: Henkilökohtainen kriisi!
Todettakoon asian olevan ääreiskatsonnaisuuden sisälle rakentunutta kevyttä kepittelyä.1108 kirjoitti: slamahtaa
*bzzzzzhhhh ja byök*
Osittain suosituksesta maistettu otsikossa mainitun tuotemerkin alla myytävä kemiallinen sotku nautittiin ilmeisesti väärässä normaaliudessa.
Tai sitten mielessäni pyörinyt jostain-vain-cavasta hetken mielijohteesta kotona tehty äkkiväärä, iljettävän kuiva ja kaikinpuolin vastenmielisen vetisen herkullinen ja nopeasti sulava lipsi esti aistimisen.
Osittain suosituksesta maistettu otsikossa mainitun tuotemerkin alla myytävä kemiallinen sotku nautittiin ilmeisesti väärässä normaaliudessa.
Tai sitten mielessäni pyörinyt jostain-vain-cavasta hetken mielijohteesta kotona tehty äkkiväärä, iljettävän kuiva ja kaikinpuolin vastenmielisen vetisen herkullinen ja nopeasti sulava lipsi esti aistimisen.
Tulee mieleen taannoinen Marlin mainoskampanja rybb&Decker -mehuista. Slogan kuului "Onneksi sitä saa nyt Suomesta". Törpöt kuluttajat kantoivat 1.5* kalliimpaa mehua kotiinsa niska vääränä ja hörppivät sitä tyytyväisenä huokaillen.
Kukaan ei vaan huomannut sitä tosiseikkaa että a) kyseessä oli ihan tavallinen Marlin tuoremehu b) koko tavaramerkki ja sen "kansainvälinen brändi" oli täysin mainostoimiston keksintöä. Koko litkua ei oltu myyty purkkiakaan missään muualla kuin Suomessa.
Satu Keisarin Uusista Vaatteista - ties kuinka monennen kerran kerrottuna.
Kukaan ei vaan huomannut sitä tosiseikkaa että a) kyseessä oli ihan tavallinen Marlin tuoremehu b) koko tavaramerkki ja sen "kansainvälinen brändi" oli täysin mainostoimiston keksintöä. Koko litkua ei oltu myyty purkkiakaan missään muualla kuin Suomessa.
Satu Keisarin Uusista Vaatteista - ties kuinka monennen kerran kerrottuna.
Olihan Carrolskin aito amerikkalainan hampurilaisketju, vaikka olikin todellisuudessa supisuomalainen.
Suurinta tyhmyyttä on mielestäni pullotetun veden ostaminen.
Pitäisi varmaan ryhtyä myymään pullotettua ilmaa.
Hmm. Tarkemmin ajatellen, siinä voisi olla bisnestä. Lapista puhtaan luonnon keskeltä otettaisiin ilmaa, pullotettaisiin sitä ja myytäisiin sitten kalliilla. Saattaisi toimia!
Suurinta tyhmyyttä on mielestäni pullotetun veden ostaminen.
Pitäisi varmaan ryhtyä myymään pullotettua ilmaa.
Hmm. Tarkemmin ajatellen, siinä voisi olla bisnestä. Lapista puhtaan luonnon keskeltä otettaisiin ilmaa, pullotettaisiin sitä ja myytäisiin sitten kalliilla. Saattaisi toimia!
Tuo pullotettu vesi on kyllä kaikkien aikojen KUSETUS.WanhaPervo kirjoitti:Olihan Carrolskin aito amerikkalainan hampurilaisketju, vaikka olikin todellisuudessa supisuomalainen.
Suurinta tyhmyyttä on mielestäni pullotetun veden ostaminen.
Pitäisi varmaan ryhtyä myymään pullotettua ilmaa.
Hmm. Tarkemmin ajatellen, siinä voisi olla bisnestä. Lapista puhtaan luonnon keskeltä otettaisiin ilmaa, pullotettaisiin sitä ja myytäisiin sitten kalliilla. Saattaisi toimia!
Onhan niitä.. "Amerikan Pekoni" jne
Ruotsissa myydään ranskalaistyyppisiä sokeroituja keksitikkuja ja niitä myydään nimellä "finska pinnor" ja "suomalaisen eksotiikan" perässä olevat ruotsalaiset ostavat niitä. Kerran Ruotsissa multa kysyttiin onko noi keksit tyypillisiä suomalaisia. Katsoin pakettia ja vastastin "Suomessa noita myydään varmaan nimellä 'ruotsalaisia keksejä'" ja he nyökkäsivät että "jaahas, noin niitä keksejä myydään antaen kansalle vääriä uskomuksia "
Ruotsissa myydään ranskalaistyyppisiä sokeroituja keksitikkuja ja niitä myydään nimellä "finska pinnor" ja "suomalaisen eksotiikan" perässä olevat ruotsalaiset ostavat niitä. Kerran Ruotsissa multa kysyttiin onko noi keksit tyypillisiä suomalaisia. Katsoin pakettia ja vastastin "Suomessa noita myydään varmaan nimellä 'ruotsalaisia keksejä'" ja he nyökkäsivät että "jaahas, noin niitä keksejä myydään antaen kansalle vääriä uskomuksia "
Aijoo... Esim Epsanjassa jos juon vettä, se on TASAN TARKKAAN pullovettä eikä hanavettä. Samaten Itä-Euroopassa kun muut saivat mahataudin, mä pidin oman masuni kurissa puhtailla pullovesillä ja oireiden välittömällä hoidolla.RolloTomasi kirjoitti:miksi?WanhaPervo kirjoitti: Suurinta tyhmyyttä on mielestäni pullotetun veden ostaminen.
Suomessa suomalaiset voivat tosta noin vain juoda vettä hanasta, mutta muilla mailla se ei ole aina itsestäänselvää...
Helsingin vesi on kulkenut tamperelaisten läpi!WanhaPervo kirjoitti:Suomessa ei mitään järkeä ostaa pullotettua vettä, koska hanasta saa hyvää vettä paljon halvemmalla, toki jossain muualla saattaa olla järkevää.RolloTomasi kirjoitti:miksi?WanhaPervo kirjoitti: Suurinta tyhmyyttä on mielestäni pullotetun veden ostaminen.
*jatkaa Lidlin kuplavesien ostamista*
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Viestit: 3484
- Liittynyt: 14.08.2005 18:34
Pullovesi on kyllä typeryyden huipentuma.Oli hieno katsoa kun Penn & tellerin Bullshit ohjelmassa kusetettiin ihmisiä juuri tuolla vedellä,kuinka tämä on tiibetin yläköjen lähteistä ja tämä taas hawain blah blah,vaikka kaikki eri vedet oli siitä samasta puutarhaletkusta.
Ihmiset on tyhmiä.
Ihmiset on tyhmiä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Olikohan se myös Marli vai sittenkin joku muu mehufirma, mutta kuitenkin mennävuosina keksivät laimentaa appelsiinimehuaan vedellä 50%. No, sitä ei enää sitten saanutkaan myydä täysmehuna, joten oli keksittävä uusi kauppanimi, jonka käyttöä eivät säädökset rajoita. Syntyi appelsiininektari appelsiinimehun rinnalle. Ja toki tästä jumalten juomasta saattoi laskuttaa tuplasti sen minkä pelkästä mehusta - vaikka siis oli vain vedellä laimennettua mehua. Ja kauppa kävi.killkill kirjoitti:Tulee mieleen taannoinen Marlin mainoskampanja rybb&Decker -mehuista. Slogan kuului "Onneksi sitä saa nyt Suomesta". Törpöt kuluttajat kantoivat 1.5* kalliimpaa mehua kotiinsa niska vääränä ja hörppivät sitä tyytyväisenä huokaillen.
Kukaan ei vaan huomannut sitä tosiseikkaa että a) kyseessä oli ihan tavallinen Marlin tuoremehu b) koko tavaramerkki ja sen "kansainvälinen brändi" oli täysin mainostoimiston keksintöä. Koko litkua ei oltu myyty purkkiakaan missään muualla kuin Suomessa.
Satu Keisarin Uusista Vaatteista - ties kuinka monennen kerran kerrottuna.
Pullotus toisi ihan turhan lisäkulun. Tee niin kuin saksalaiset ja myy pelkkää pullottamatonta ilmaa Soneralle.WanhaPervo kirjoitti:Pitäisi varmaan ryhtyä myymään pullotettua ilmaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."