Ainakin mun kello on perjantai
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
Ainakin mun kello on perjantai
Vapaapäivä!
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
Osaatko ninjata?! Mä voisin jättää alkoholin oikeastaan kokonaan jos oppisin ninjaamaan kuten toi jätkä!! Mutta ei taida onnata...Ruthlessboy kirjoitti:WEEWAWUUHAA!!! Mä olen liian innostunut mun vapaapäivästä, mutta mulla se on niin harvinaista, että mulla on oikeus. Mä breikkaan itteni ihan huonoks huomenna
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
Tsekkaa Noriyumi mun postaus naista jätkistä meidän kitinästä, niin näet oikeita ninjojaNoriyumi kirjoitti:Osaatko ninjata?! Mä voisin jättää alkoholin oikeastaan kokonaan jos oppisin ninjaamaan kuten toi jätkä!! Mutta ei taida onnata...Ruthlessboy kirjoitti:WEEWAWUUHAA!!! Mä olen liian innostunut mun vapaapäivästä, mutta mulla se on niin harvinaista, että mulla on oikeus. Mä breikkaan itteni ihan huonoks huomenna
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
Sori, linkki unohtu, liikaa viskiä http://kitina.net/viewtopic.php?t=2809
Lavaninjausta, pöö Mä tykkäisin enemmän katu-, ostari- ja kattoninjaamisesta, kuten toi mun jätkä tekee ja se on tosi cooliaRuthlessboy kirjoitti: Tsekkaa Noriyumi mun postaus naista jätkistä meidän kitinästä, niin näet oikeita ninjoja
Tuli muuten mieleen punttikseni jätkät jotka matchoilivat ja punnersivat etusormillaan. Mä ja toinen tyttö ihailtiin ja hihiteltiin. Pulskempi jätkä katsoi hieman ihmetellen sitä menoa.
Voihan pentele... Siihen se ilo tyssäsi.
Kuivausrumpu meni rikki. Ja meillä missä ei ole kuivaustilaa oikeasti missään, tuo on toooodella huono uutinen. Täytyy toivoa että poikaystävä korjaa sen.
Poikaystävä korjaa kaiken.
Kuivausrumpu meni rikki. Ja meillä missä ei ole kuivaustilaa oikeasti missään, tuo on toooodella huono uutinen. Täytyy toivoa että poikaystävä korjaa sen.
Poikaystävä korjaa kaiken.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
Silleen ihan totta Muistan yhden just tollasen parkour-videon, missä kaveri hyppää 5 metriä alempana olevalle katolle kadun yli ja jatkaa voltilla matkaa. Ihan uskomatonta. Mut et voi väittää, ettei noi tehny myös uskomattomasti...Noriyumi kirjoitti:Lavaninjausta, pöö Mä tykkäisin enemmän katu-, ostari- ja kattoninjaamisesta, kuten toi mun jätkä tekee ja se on tosi cooliaRuthlessboy kirjoitti: Tsekkaa Noriyumi mun postaus naista jätkistä meidän kitinästä, niin näet oikeita ninjoja
Tuli muuten mieleen punttikseni jätkät jotka matchoilivat ja punnersivat etusormillaan. Mä ja toinen tyttö ihailtiin ja hihiteltiin. Pulskempi jätkä katsoi hieman ihmetellen sitä menoa.
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
- Ruthlessboy
- Kitinäaddikti
Huomenta. Eilen iski taas Total Väsy™, kamala päänsärky ja vatsavaivat. Oli sellainen olo että olen katsonut liikaa ruutua (niin töissä kuin vapaa-ajallakin), ja tämä jatkuva ruudun tuijottaminen myrkyttää pääni. Menin kymmeneltä nukkumaan.
Nyt on vähän levänneempi olo, mutta ei paljon. Ja nyt aamullakin oli vielä ripuli, yäk.
Nyt on vähän levänneempi olo, mutta ei paljon. Ja nyt aamullakin oli vielä ripuli, yäk.