Ilman koulutusta ja työkokemusta?Ebola kirjoitti: Lähinnä ajoin takaa sitä, että onko palkkavaatimus realistinen koulutuksen sekä työkokemuksen puolesta, lähinnä kysymykseksi gattalle.
Ei.
Viitisitkö tuolla mun laskelmalla kuluineen, mukaanlulkien laina ja jopa tietokone ja teevee todistaa, miten sulla jäisi edes 49 senttiä sillä 259 ja HESASSA??? NÄYTÄ tai lopeta paskanpuhuminen.par-sky kirjoitti:miksi edes yritän selittää sulle mitään?
KYLLÄ, minä olen elänyt ihan täysin valtion maksamalla opintotuella (259€) ja maksanut kaiken mitä tarvitsin sillä rahalla.
Ei, en saanut rahaa muualta.
ja mun pitää hävetä sitä että halusin paremman elintason ja tein sen eteen ihan helvetin paljon työtä
eli jos joku on hankkinut itselleen korkeamman elintason painamalla duunia kuin apina, niin valtion pitää maksaa sulle se sama koska...?
Olet PASKANJAUHAJA! Puhut PASKAA! Miten te voitte puhua noin paljon PASKAA! Kusipäiset VALEHTELIJAT!par-sky kirjoitti:KYLLÄ, minä olen elänyt ihan täysin valtion maksamalla opintotuella (259€) ja maksanut kaiken mitä tarvitsin sillä rahalla.
Sun laskelmasi, kuten sun koko elämäsi, on yksi vitun iso räätälöity TEKOSYY sille ettet sinä USKALLA lähteä pois isin ja äitin helman alta. Jos joku pommittaa sun tekosyysi alas, keksit lisää. Vain jottei tarvitsisi itse ottaa vastuuta omasta elämästään. Luuseripaskaa luuseripaskaa! *koulukiusaa*Gattaca kirjoitti:Viitisitkö tuolla mun laskelmalla...
Joo, maksas tuosta vielä 150 lainaa.Herra Manala kirjoitti:Olet PASKANJAUHAJA! Puhut PASKAA! Miten te voitte puhua noin paljon PASKAA! Kusipäiset VALEHTELIJAT!par-sky kirjoitti:KYLLÄ, minä olen elänyt ihan täysin valtion maksamalla opintotuella (259€) ja maksanut kaiken mitä tarvitsin sillä rahalla.
Ei kukaan VOI tulla toimeen ilman ISIÄ ja ÄITIÄ!!!
Enemmän kuin 49 senttiä.EveryWoman kirjoitti:Minä ja silloinen poikaystäväni elimme vuoden Tampereella pelkällä minun työmarkkinatuellani (poikaystävän opintotukikuukaudet oli käytetty loppuun). Vuokranmaksun jälkeen käteen jäi noin 11 e päivässä. Siis kaikkeen muuhun paitsi vuokraan. Siis kahdelle henkilölle yhteensä. Vanhempien lompakolla ei tosiaankaan käyty, matkustelusta puhumattakaan. Eikä olisi tullut mieleenkään valittaa, saati sitten jäädä vanhempien nurkkiin loisimaan.
Tällä hetkellä olen käytännössä työtön ellen halua tehdä keikkaluonteisia hommia enkä nosta edes mitään tukia tai turvia sen vuoksi. Tienaan siis juuri nyt käytännössä vähemmän kuin sinä.Gattaca kirjoitti:Paljonkos SINÄ ansaitset. manala? älä istu tuleen toisen housuilla.
Muistaesani sanon, että älkää menestyjät valittako VEROISTANNE, kun kerran tulisitte niin erinomaisesti toimeen 259 kuussa!
Sovitaan sovitaan vaan. Mitä me sovitaan? Että sinä vain itket ja kitiset ja kuvittelet muiden tienaavan tuhansia käytännössä ilmaiseksi. Sovitaan vaan, parkuakka. Sinulla ei kuitenkaan ole mitään käytännön rajapintaa reaalimaailmaan, joten turhaan siellä suutasi soitat raha-asioista isin lompakolla käyden.Onko sovittu?
Kyllä muutkin ovat onnistuneet ihan itse sen työpaikkansa ja elämänsä hankkimaan, kuka kauempaa ja kuka lähempää. Eiköhän se onnistu sinultakin.Gattaca kirjoitti:Joku teistä kansainvälisen bisneksen johtamisguruista voisi järkätä mulle isommasta kaupungista työpaikan, josta saa sanotaan 1500/kk, jos muka niin empaattisia olette.Pehmovanukas kirjoitti:Aijoo, tähän väliin piti sanomani että Varkaudessa asuminenkin on valinta.
Tämä on ihan totaalisenGattaca kirjoitti: Jäisi 14.56
30 päivän kuukaudella jäisi päivässä RUOKAAN, VAATTEISIIN ja henkisiin iloihin (leffat, kalja, kansalaisopisto, ne Aito_Johannan museot)... TATATATAA 49 senttiä!!!
Museot nyt vielä menee, mutta minä ihmettelen että miksi ihmeessä minut niihin siltoihin niin usein yhdistetään?Aito_Johanna kirjoitti:Tämä on ihan totaalisenmutta miksi Jumalan nimessä minut yhdistetään täällä, jossain ihmeen inkutusketjussa jonka keskusteluun en ole osallistunut, museoihin?
Syö pääs ennen kuin tulet valehtelijaksi haukkumaan vitun torspo!Gattaca kirjoitti:HOMOBOY: totta kai "jään häviölle" koska minua paljon paremmin elävä paskasakki jeesustelee. ja valehtelee. Mutta ne on paskasakkia, joista ei tarvitse välittää. Onneksi parempiakin ihmisiä on.
8 euroa, työttömiltä 6,5Gattaca kirjoitti: Aitojohanna:
Itse jossain suositit minulle museoita köyhän virkistyksenä, Tuo laskuni oli vanha kopypaste. Sinuun viittasin, että miettisit miten sillä 0.49 museoissa käy. Paljos ne Kiasman liput on? Ainakin kaks euroo? Olla sitten syömättä neljä päivää 49 sentin ruoka-annostaan?
Jos joku väittää, että hän esittämilläi menoilla, jopa nettiyhteyden halventaen, pystyy edes syömään ilman ulkopuolista rahoitusta, hän valehtelee.Mojo kirjoitti:Syö pääs ennen kuin tulet valehtelijaksi haukkumaan vitun torspo!Gattaca kirjoitti:HOMOBOY: totta kai "jään häviölle" koska minua paljon paremmin elävä paskasakki jeesustelee. ja valehtelee. Mutta ne on paskasakkia, joista ei tarvitse välittää. Onneksi parempiakin ihmisiä on.