just nyt ottaa niin pahasti päähän. voi luoja miten ihmistä voi vituttaa näin paljon. mä olen varmaan keränny itteeni koko lahden keskustan kollektiivisen vitutuksen
Just nyt nälättää pahasti vatsaan. Voi luoja miten ihmistä voi nälättää näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko turun keskustan kollektiivisen nälän.
Mut... sipuliperunat ovat uunissa, ja biffit odottaa paistamistaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Just nyt väsyttää pahasti koko naista. Voi luoja miten ihmistä voi väsyttää näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Helsingin kollektiivisen väsymyksen.
Mut mut, pakko olis jaksaa valvoa kun tulee lempipoliisisarjat televisiosta kohta.
Just nyt on niin kipeä olo, ettei mitään rajaa. Voi luoja miten voi kroppaa kolottaa näin paljon. Mä olen varmaan varastoinut itseeni koko Turun ja lähikuntien kollektiivisen räkävaraston.
Ja taidan olla aika väsynytkin, kun tähän lähden mukaan
Just nyt panettaa pahasti koko äijää. Voi luoja miten ihmistä voi panettaa näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Varsinais-suomen kollektiivisen panetuksen.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mojo kirjoitti:Just nyt panettaa pahasti koko äijää. Voi luoja miten ihmistä voi panettaa näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Varsinais-suomen kollektiivisen panetuksen.
Kjäh
Et muuten oo, muakin väsymyksestä huolimatta panettaa. Eli 1 % on tääl itäisessä ihmeessä.
Mojo kirjoitti:Just nyt panettaa pahasti koko äijää. Voi luoja miten ihmistä voi panettaa näin paljon. Mä olen varmaan keränny itteeni koko Varsinais-suomen kollektiivisen panetuksen.
Kjäh
Et muuten oo, muakin väsymyksestä huolimatta panettaa. Eli 1 % on tääl itäisessä ihmeessä.
Luetun ymmärtäminen? "Varsinais-suomen" ....
Varsinainen Suomi loppuu tuossa Nummi-Pusulan kieppeillä, muun maailman panetuksesta olen, yhtä tapausta (ja ei, se ei ole sinä ninni) lukuunottamatta, yhtä kiinnostunut kuin pingviini saharan autiomaasta.
Mojo kirjoitti:Luetun ymmärtäminen? "Varsinais-suomen" ....
Varsinainen Suomi loppuu tuossa Nummi-Pusulan kieppeillä, muun maailman panetuksesta olen, yhtä tapausta (ja ei, se ei ole sinä ninni) lukuunottamatta, yhtä kiinnostunut kuin pingviini saharan autiomaasta.
No mut mä oon jostain sieltä sen panetuksen pölliny kato
ninnithequeen kirjoitti:No mut mä oon jostain sieltä sen panetuksen pölliny kato
Aivan sama vaikka musta kiihotutkin... se että se panetus on siellä stadilähiössä ei tarkoita että se lisäisi millään Varsinais-suomen panetusmäärää. Ko:n alueen panetusmäärä ehkä laski mainitun panetusvarkauden myötä mutta on tää panetus silti aika kova...
Luoja, että tuo Krisse on hanurista! Ja voi luoja, että myös minä oon niiiin väsynyt! Viime viikonlopusta asti oon ollut niin väsynyt, etten oo saanu unta. Paitsi keskiviikon ja torstain välisen yön nukuin kohtuu normaalisti. Toivoisin tämän menevän pian jo ohi.
Mua vituttaa Turun saaristo. Ja Ahvenanmaan saaristo. Ja moni muukin saaristo. Tai ei ne saaret, mutta ne saariston paikannimet. Pitäis, katsokaas, tehdä niistä jokin kirjoitustyö.
Ja koko huomispäiväksi pitää mennä tädin luokse Hämeen peräkylille. Koska täti käskee.
ElanorRaven kirjoitti:Kuume taas noussut Eikö tämä mene ikinä ohi? Onko jotain (toimivia) wanhan kansan winkkejä räkätaudin hoitamiseen? On se nyt kerpele tällasen kanssa.
ElanorRaven kirjoitti:Kuume taas noussut Eikö tämä mene ikinä ohi? Onko jotain (toimivia) wanhan kansan winkkejä räkätaudin hoitamiseen? On se nyt kerpele tällasen kanssa.
Hmm... epäterveelliset elämäntavat. Olutta, viinaa, rasvaista ruokaa, fyysisesti raskas työ ja sopivissa määrin totista, verenmaku suussa suoritettua, kilpaurheilua.
Nimim. "ei ole kuumeillut kolmeen vuoteen"
Ja hei, mä kirjoitan Varsinais-Suomen Varsinais-suomena jos haluan... tai tuu pidättään mut!